Personální audit - EFQM KS WorkSession 2011 Velké Karlovice 19.5.2011 Ing. Petr Kratochvíl.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr
Obchodní akademie Liberec
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
managementu znalostí podle
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Nabídka personálních služeb
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Firemní kultura - změna motivační strategie
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Pojmové vymezení. Proč pojmové vymezení? Spousta firem deklaruje svou projektovou orientaci Ve skutečnosti pouze používají několik metodik pro podporu.
Systém hodnocení v ČSOB
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Řízení personální činnosti personálním útvarem
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
marketingové poradenství
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
1. WORKSHOP.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Ing. Kateřina Lichtenberková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Procesní management v oddělení logistiky
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
Společenská odpovědnost a školy
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Téma 11: Finanční plánování
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Marketingový plán společnosti
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Téma Závěrečné práce: Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Vedoucí ZP:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice
Transkript prezentace:

Personální audit - EFQM KS WorkSession 2011 Velké Karlovice Ing. Petr Kratochvíl

A l o h a !

SWOT ÚSPĚCH SPOLEČNOSTI = VÝSLEDKY

Předpoklady 50% Výsledky 50% Řízení procesů 15% Výsledky podnikání 15% Řízení pracovníků 10% Strategie & Plánování 10% Řízení zdrojů 10% Spokojenost pracovníků 10% Spokojenost zákazníků 15% Odpovědnost vůči společnosti 10% Inovace a vzdělávání Vedení 15% Metodika a přednosti EFQM

Analýza EFQM - průběh klientauditor dokompletace info sebehodnocenívlastní hodnocení zpracování prezentace a závěrečná zpráva 1. den 2. den ½ den

Č.KritériumPožadavky modelu excelencePoužitá metoda Důkaz, příklad Jak dobře je prováděno? a Jsou vize, posl á n í a hodnoty firmy jsou veden í m vypracov á ny a sdělov á ny v š em zaměstnancům firmy? 1.21a Jsou vedouc í mi pracovn í ky soustavně stimulov á ny aktivity zaměstnanců na inovaci a zlep š ov á n í ? 1.31a Je hodnocena ú roveň veden í na z á kladě z í sk á v á n í kritických podnětů od zaměstnanců? 1.41b Je zdokonalov á n í syst é mu ř í zen í a organizace společnosti na v š ech ú rovn í ch systematicky podporov á no veden í m firmy? 1.51c Je zaji š těno, že vedouc í pracovn í ci se c í leně věnuj í odpov í daj í c í m způsobem kl í čovým z á kazn í kům? 1.81d, s.3 Motivuj í a podporuj í manažeři ostatn í zaměstnance firmy? Umožňuj í jim vyjadřovat se k chodu firmy a reaguj í na z í skan é podněty? Analýza EFQM - forma

Siln é str á nkyNejlep ší postupy*Oblasti pro zlep š en í Priorita ** Analýza EFQM - forma * Příklady excelence nebo nejlepších postupů** Priority, které budou realizovány Celkový výsledek u tohoto kritéria

Vyhodnocení jednotlivých kritérií Ref.Útvar 1 Útvar 2Útvar 3Útvar 4Útvar

Výsledky – průměry za kritéria

Akční plán a vyhodnocení Vyvážení předpokladů a výsledků Siln é str á nkyPř í ležitosti pro zlep š en í 1. VEDEN Í - Veden í pracuje jako tým - Loaj á ln í, disciplinovaný management - Vedení ne vždy reaguje na zpětnou vazbu 2. STRATEGIE, C Í LE - Znalost trendů na trhu … - Jasn á představa o viz í ch, c í lech Podnikatelský pl á n – pl á n č í sel, chyb í pl á n zdrojů 3. a 7. Ř Í ZEN Í LIDSKÝCH ZDROJŮ - Individu á ln í motivace veden í - Intern í komunikace v divizi, dialog - Nen í podpora zaměstnance – veden í – syst é m 4. ZDROJE - Pl á nov á n í financ í + výkaznictv í - Pr á ce s pohled á vkami, ú věry - IS a jeho č á stečn é využit í 5. PROCESY - Dobr é vztahy – z á kazn í k se vrac í - Procesy pod kontrolou, dohledatelnost - N í zk é využit í informac í z trhu - systematicky 6. SPOKOJENOST Z Á KAZN Í KŮ - Z á kazn í ci spokojen í – vrac í se - Reakce na chov á n í trhu – na z á kl. Inko - Mechanismus pr á ce s daty - Slab é využit í možnost í – vysok á přidan á hodnota 8. OKOL Í - Aktivn í pr á ce na tvorbě pozitivn í image - Nevyhodnocen í c í len é pr á ce s komunitou 9. VÝSLEDKY - -

Vyhodnocení – porovnání více společností

5 P ´ekahi:Projekt ´elua:Peníze ´ekolu:Poradenství ´eha:Pomoc ´elima:Pohoda

Děkuji za pozornost Ing. Petr Kratochvíl Marketingové poradenství a vzdělávání tel.: Pau