Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Digitální trendy v roce 2014 Digitální Briefing 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Využití cloudových služeb ve školství
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Využití potenciálu mobilního kanálu
Propagace a reklama na facebooku
Návrh a zdůvodnění změny loga ŠSČR Současné logo je zastaralé. Od dob jeho navržení se změnily média: z papíru se přešlo na počítače, z počítačů se postupně.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Podnikové informační systémy úvod
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
1. 3 Business priorita Scénář Řešení Produkty Rozvoj a podpora Partneři.
Přínosy virtualizace a privátního cloudu
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Představujeme službu Samepage
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Vývoj mobilních aplikací
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Internet.
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
R VY a Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Prezentace studijních oborů 2013.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Novinky pro webovou platformu Jiří Burian, Tomáš Kutěj,
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
Sdílení dat nejen v prostředí Sémantického webu Roman Špánek Výjezdní seminář projektu SemWeb
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
internet věcí Vzájemné propojení věcí přes Internet nebo Bluetooth Internet of Things (IoT)
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Další služby internetu Šablona 32 VY_32_INOVACE_7_10_Další služby internetu.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Content marketing Hripsime Zohrabyan
TICKET RESTAURANT® CARD
Inf Elektronická komunikace
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Zabezpečení cloud prostředí
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Digitální trendy v roce 2014 Digitální Briefing 2014

1.Internal Social Networks 2.Big Data – Data Led Story 3.Digital Health 4.Social Business 5.Development of niche social networks (finance, health, atd.) 6.Social Storytelling 7.Personalized TVs 8.The user experience of Social 9.Mobile everywhere 10.Search Leads to Sales Trendy 2013 Předpověď trendů 2013Trendy 2013 YesNo

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Social Media Trends.

1. Identity based Ecosystem Současné vnímání sociálních sítí FB už není komunitní služba?! Budování virtuální identity Pracovní nástroj Budoucí příležitosti Nový obchodní nástroj pro firmy? Personalizované nabídky, Next Best Offer Osobní profil vs pracovní profil (internal social networks) – kde je hranice? JÁ!!!!! Oblíbený brand Články Hobby Moje móda Cool služby Kamarádi??? Follower My status Hashtags Trailery Klipy Internetové seriály Jóga workout

2. Rozdílnost na sociálních sítích = Střední proud, komerce Agregátory obsahu Jeden kanál Komunikace Zájmy Kontakty Práce

3. Social Crowdsourcing Crowdsourcing (wisdom of the cloud) – novotvar pro dělbu práce. Řešení specifické úlohy větším počtem lidí, kteří přidávají svůj subjektivní názor na věc. Česky – „víc hlav, víc ví“. Nejčastěji se používá jako výzkumná metoda. V oblasti sociálních médií vyjadřuje sdružení více lidí, kteří jsou vzájemně propojeni nějakým vztahem a jejich společné zapojení do jedné aktivity. Vydávání knih Pojištění vozidel CestováníDesign porsche Krizové mapyTestování aplikací

3. Social Crowdsourcing

3. Social Crowdsourcing

3. Social Crowdsourcing

3. Social Crowdsourcing

3. Social Crowdsourcing

3. Social Crowdsourcing

4. Social Business ZapojeníNástrojeSocial FoundationSystémyPřínosy External Social Networks Social Product Development Social Marketing Social CRM B2B Communities Crowdsourcing App Stores Mobile Apps Web Apps Mobile Devices Cloud Delivery Rich User Profiles Enterprise Search Social Listening Social Analytics Social Intranet Enterprise Social Network Unified Communication Social Business Apps Nové nápady Dialog se zákazníkem Reputace značky Prodejní faktura

4. Social Business- trochu jiná aukce

3. Social Business – Kolektivní nákupy

3. Social Business – Social Crowdshopping

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Mobile.

5. Mobile simplification 87% připojených zařízení v roce 2017 bude mobilní telefon nebo tablet Vývoj mobilních aplikací pro všechny Zjednodušení technologie i ovládání mobilních aplikací Mobilní webMobilní aplikace

6. M-commerce Mobile POS – lidé nemusí chodit k pokladně nebo do bankomatu stačí zaplatit přes zařízení, které má prodejce v mobilu (v obchodě, pojišťovny, atd.) Mobilní platební terminály Geolokační check-inMobilní peněženky

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Big Data.

7. Big Data ještě větší Kde získáváme Big Data? 90% 72% 61% 39%37% 28% Obchodní transakce Registrace ySociální sítěData z družiceSenzory K čemu budeme Big Data používat v roce 2014? 38% 26% 18%16% 2%1% Personalizace nabídek Optimalizace operací Prediktivní modelování Řízení rizikSpokojenost zaměstnanců Příležitosti na trhu

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Cloudová řesení.

8. Cloud přechází v hybrid cloud Public Cloud – služba poskytovaná široké veřejnosti např. Skype Private Cloud – služba určena pouze pro uživatele uzavřené organizace, např. Google Apps, Salesforce.com Hybridní cloud – kombinuje výhody veřejného a soukromého cloudu. Proč? Veřejná řešení jsou většinou levnější Soukromá data a rizikové informace si firma raději nechá na svých privátních discích. Zabezpečení se zvyšuje. Větší škálovatelnost – větší možnosti díky veřejným cloudům, kteří mají rozsáhlejší infrastrukturu Větší flexibilita – příležitosti využívat více nástrojů Příklad: Archivovaná data → Public Cloud Provozní data → Private Cloud

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Internet of Things.

8. Internet of Things A další data se na nás úspěšně hrnou…. Vzájemná bezdrátová komunikace předmětů mezi sebou nebo s člověkem za účelem zkvalitnění života.

8. Internet of Things Jak funguje internet of things? Váš obchodní partner posílá zprávu, že bude mít zpoždění o 30 minut. +30 min Vašemu autu dochází palivo a potřebuje dotankovat. Indikuje zpoždění o 5 minut. -5 min Vaše auto samo zapíná rozmrazování auta po sněhové přeháňce. Ušetříte 7 min. +5 min Na dálnici je zácpa. Je potřeba si pospíšit, abyste stihli schůzku s obchodním partnerem min. Naštěstí váš kávovar ví, co všechno se vám během rána přihodí. Alespoň káva bude uvařená včas. +5 min Ušetříte 5 minut Posunout budík o 5 minut

8. Internet of Things – Co je novinka Tweeting Bra

8. Internet of Things – Co je novinka Smart Bracelet

8. Internet of Things – Co je novinka? Vadí nevadí koktejlky Náladový náhrdelník

8. Internet of Things – Co je novinka GPS lokátor na zatoulaného psa

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Inbound Marketing.

9. Inbound Marketing Nenásilná forma reklamy, která si získává zákazníka užitečným a zajímavým obsahem Jak se u nás dělá Inbound Marketing? Cílené formáty Méně peněz za bannerovou reklamu Budování reputace značky Více je méně – vítězí krátké zprávy Zdokonalování SEO Marketing v reálném čase (Real-time Marketing) Lokalizovaný marketing Vést dialog se zákazníkem Co to je?Co všechno je Inbound Marketing?

9. Inbound Marketing – Social Media Video ze zákulisí Fotky od fanoušků Nová reklama

9. Inbound Marketing – Whitepapers and Case Studies Ukázka Výsledky Reference

9. Inbound Marketing – Infografika

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 E-commerce trends.

10. E-commerce nepřekvapí Počty e-shopů porostou i v dalších letech Malé, ale specializované e-shopy Hledají jednoduchá řešení ke vstupu na trh (Shopify, Woocommerce, Ticktail) Jednoduchá a intuitivní navigace stránek Kvalitní vizualizace je základ Jednostránkový check-out Rychlé a bezpečné platby – virtuální peněženky

10. E-commerce – Mobile Friendly 1.Jednoduchost 2.Design pro tlusté prsty 3.Čím kratší text, tím výstižnější 4.Dropdown menu místo vyhledávacích oken 5.Single button check- out

10. E-commerce – Nákupy na předplatné

10. E-commerce – Nová zákaznická zkušenost Tesla Automotive EA

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Děkuji za pozornost! Užijte si Digital Briefing i reálné digitální inovace v roce 2014!