Strategie a Marketing Hotelu Royal Ricc ****

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

HOME STAGING VZOROVÝCH BYTŮ podpora prodeje developerských projektů
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Dnes fiktivně, zítra reálně.
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
MARKETINGOVÝ MIX.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
2.Marketingové prostředí
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Teleworking v Asseco CR Renata Leflerová Ředitel LZ Praha
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Zámek Lukavec … … a jeho využití
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
MARKETINGOVÝ MIX.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Tržní prostředí.
8. Marketing.
Úkol na příští seminář: Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Zamyslete se nad možným.
Služby obyvatelstvu Klára Čermáková 3.C. Dělení podle: - oblasti spotřeby: - pro potřeby celé společnosti = kolektivní (státní správa, obrana, bezpečnost)
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_02.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Model struktury strategického managementu
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Personální práce v malé organizaci Milada Matyšková.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podklady pro zpracování semestrální práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové strategie
Postavení CR v hospodářství
Ekonomika malých a středních podniků
V hotelnictví a cestovním ruchu
Marketing Základy a postupy..
Transkript prezentace:

Strategie a Marketing Hotelu Royal Ricc **** Ing. Martin Benada ředitel hotelu

Poslání „Poskytovat ubytovací, stravovací a ostatní s tím spojené služby na nejvyšší úrovni s maximální důrazem na osobní a profesionální přístup k hostům v luxusním a komfortním prostředí.“

Vize „Stát se nejprestižnějším hotelovým zařízením v Brně a jeho okolí.“

Strategie dle Portera „DIFERENCIACE NA ÚZKÉM SEGMENTU“ hotel nabízí relativně malý počet pokojů k ubytování (30 pokojů) a rovněž ceny za které je nabízí patří do vyšší třídy a má také vysoké provozní náklady.

Strategické cíle definování strategických cílů, které by měly určovat další vývoj a rovněž se musí řídit pravidlem SMART (Specific, Measurable, Accurate, Realistic, Time-bound). Pro Hotel Royal Ricc jsou stanoveny tyto: Zvýšit obsazenost hotelu na 68% v roce 2006 Každoročně zvyšovat dosaženou průměrnou cenu pokoje minimálně o roční míru inflace Každoročně snižovat celkové náklady na provoz hotelu o 5%

Analýza 3C Customer – zákazníci hotelu se dají rozčlenit do několika skupin korporátní klientela (velké společnosti) – top manažeři, střední manažeři, produkční manažeři /Siemens, Celestica Czech Republic, Symbol, ABB, Alstom, Logica CMG/ korporátní klientela (menší společnosti) – vlastníci a majitelé, manažeři /TOS Kuřim, Alta, Alpha management/ státní správa a samospráva – ambasády, zastupitelstva, zahraniční návštěvy magistrátu, účastníci konferencí /Ambassy of Argentina, Nejvyšší soud, Magistrát města Brna/ turisté – individuální – návštěvy příbuzných, cestování po okolí a městě Brně turisté – skupinoví – speciálně zaměřené skupiny v menším počtu osob hledající vyšší status služeb /Prague International/ známé a populární osobnosti /Halina Pavlovská, Miloš Zapletal, West McLaren team, Atd./

Analýza 3C Company Hotel Royal Ricc zaměstnává celkem 25 zaměstnanců, kteří se dělí na přední a zadní linii a manažera. přední linie – recepce a restaurace zadní linie – kuchyně a úklid Klíčovými zaměstnanci a tím tedy obtížněji nahraditelnými jsou vedoucí jednotlivých středisek a to hlavně recepce, restaurace, kuchyně a také manažer hotelu. Důraz je kladen na pracovníky přicházející do přímého kontaktu s hostem. Způsob stylu vedení je demokratický, vzhledem k povaze poskytovaných služeb rovněž i individuálních schopnostech vedoucích středisek, výše uvedených. Ti působí na pozici liniových manažerů a nesou přímou odpovědnost a také na této úrovni spolu úzce komunikují.

Analýza 3C Competition – konkurence v dané oblasti se omezuje na tři hlavní poskytovatele ubytování: Hotel Holiday Inn *****– v nedávné době mu byla udělena pátá hvězdička, zaměřují se především na supiny a na firemní meetingy z důvodu snažit se obsadit podstatně větší kapacitu pokojů, rovněž nabízí relativně kvalitní kongresový sál, jsou blízko BVV Hotel Voroněž ****– jejich jednoznačných cílem je kvantifikované ubytování, mají oproti našemu hotelu ohromnou kapacitu, opět blízko BVV Hotel Internacional ****- opět do kapacity podstatně vetší hotel, konkuruje nižšími cenami, ale také nižší kvalitou poskytovaných služeb, výhodou by mohlo být moderní fit centrum a bazén

SWOT analýza Silné stránky umístění hotelu parkování v podzemních garážích vzhled restaurace vzhled a vybavení hotelu vybavenost pokojů vybavenost ostatních prostor osobní přístup kvalita služeb respektování potřeb hostů nízká fluktuace personálu.

SWOT analýza Slabé stránky dopravní dostupnost hotelu šíře nabídky služeb velikost a umístění restauračních prostor nabídka zábavy večer v hotelu obsazenost víkendů a nepracovních dnů stále ještě menší podvědomí veřejnosti o hotelu

SWOT analýza Příležitosti využití volné kapacity o víkendech udržení maximální diferenciace produktu ekonomický rozvoj města Brna a okolí, příliv potencionálních klientů spolupráce s partnery v oblasti prodeje – internet sale.

SWOT analýza Hrozby sílící konkurence ze strany stravování i ubytování nemožnost nabídnout pořádání kongresů možnost odchodu významných klientů z důvodu přesunu výroby lepšící se nabídka konkurence plánovaná rekonstrukce téměř sousedního objektu na Šilingrově náměstí (nový hotel, asi 5*) a dalších hotelů.

Podnikatelské funkční oblasti v aplikaci na zákazníky Pro toto hodnocení využijeme portfoliové analýzy BMG, využívající maticové kategorizace podnikatelských oblastí, která identifikuje následující podnikatelské oblasti: HVĚZDY - vysoké přínosy * vysoké očekávané přínosy DIVOKÉ KOČKY - nízké přínosy * vysoké očekávané přínosy DOJNÉ KRÁVY - vysoké přínosy * nízké očekávané přínosy MRTVÍ PSI - nízké přínosy * nízké očekávané přínosy

Promotion reklama osobní prodej podpora prodeje vnitřní reklama (hotelové knížečky) vztahy s veřejností a publicita

Packaging  Programming ubytovací a stravovací package – jedná se o jedno či více přenocování, plus určitý počet jídel (Svatby, výjezdní firemní zasedání, atd). package společenských událostí - každoročně se ve městě Brně a jeho okolí pořádá mnoho zajímavých společenských a kulturních událostí. (Ohňostroje, golfové turnaje, atd.)

Partnership hotel jako dodavatel služby a další subjekt jej prodává dalším osobám a v druhé je to naopak (cestovní agentury, internetový prodejci – booking.com, venere.com, hrs.com, octopatravel.com, . hotel vystupuje jako, konečný prodejce služeb či produktů – hostování na portálech, které mají vazbu na potencionální klientelu hotelu- automotodrom.cz.

Price Cenová tvorba a politika často vyžaduje vysokou pozornost, protože je jak součástí marketingu, tak i determinantem zisku. Ceny pultové jsou každoročně upravovány a v těchto úpravách je většinou zahrnuta hodnota inflace a další předpokládané náklady očekávané v dalším období

Děkuji za Vaši pozornost