Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Komunikační dovednosti
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Projekt Pracujte na dálku, registrační číslo CZ.1.04/5.1.01/
Problematika supervize pracovníků v sociálních službách
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Jak vést diskuzi Zásady – rady - nebezpečí Výhody diskuze Společné dopracování se výsledku Společné dopracování se výsledku Odstranění pochybností a.
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
Jak efektivně komunikovat s klientem?
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
PACIENTOVO POJETÍ NEMOCI
Formulace zadání na počátku musí být informační potřeba uživatele = objektivní kategorie definování informační potřeby pro konkrétní místo v systému řízení.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Využití dotazníku při evaluaci Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Aktuální informace k zavádění eGovernmentu Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Dne:
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Teorie motivace Adéla Furiková.
Pomáhající poradenství na českém internetu Pavel Veselský.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Komunikace s rodiči.
Diplomový seminář I – 3. hodina Kontrola domácích úkolů – Úvod do DP 2. Návrh výzkumu: Cíle výzkumné práce a formulace výzkumných otázek.
Komunikace a prezentace KOPRD
Význam Základ vztahu mezi advokátem a klientem
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Realizace ošetřovatelského plánu/péče
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE KAPITOLA 10. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Zkušenosti české a slovenské veřejnosti se systemickými konstelacemi - výsledky pilotního průzkumu PhDr. Vojtěch Černý, Ph.D. Mgr. Kateřina Grofová.
„ WORKSHOP „Terénní sociální práce v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje – práce se závislými klienty“ Vyhodnocení a shrnutí výstupů.
Informatika. Cíle výuky informatiky Studenti se mají seznámit se základními pojmy, problémy, postupy, výsledky a aplikacemi informatiky tak, aby je dokázali.
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Lidé s mentálním postižením jako cílová skupina sociálních služeb.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Zbožíznalství, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková MAPA PŘÍBĚHU KDO ? KDE ? JAK ? KDY ? PROČ ? S KÝM ? CO ? KAM ?
SUPERVIZE z Jak se učit ze zkušenosti svého týmu? Mgr. et Mgr. Veronika Víchová CACIO 8.září 2016
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
1 ODBORNÉ SOCIÁLNÍ PORADENSTVÍ Eva Jarolímová. 2 Odborné sociální poradenství se dle zákona vůči základnímu sociálnímu poradenství vymezuje jednak širším.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE KOMUNIKAČNÍ SITUACE V PRÁCI MANAŽERA IVANA NEKVAPILOVÁ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Marketingový plán podniku
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
Efektivní komunikace Budoucnost pro připravené
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Zaměstnání členů rodiny
Státní správa – zaměstnavatel znevýhodněných skupin
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Fáze ÚOS Jitka Navrátilová.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Otázky pro průběžnou práci
Násilná osoba aneb co s ní
Komunikace.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Účetní závěrka ve vybraném podniku
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
Zjišťování kvality poskytovaných sociálních služeb
pitná příprava před CT vyšetřeními
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Financováno Nadací Sirius
kvalitní zákaznický servis
NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Transkript prezentace:

Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND

Zamyšlení na začátku Co nás dnes čeká? oKde vidím úskalí v jednání s klienty (smlouvy a honoráře)? oCo bych se rád dozvěděl(a)? oCo se ve vyjednávání daří?

Mýty ve vyjednávání nedá se nic dělat potřebuji práci a proto... „dobré zboží“ se chválí samo vyjednávání je boj...

4 kroky Krok IPROBLÉM V čem je chyba ? Jaké jsou současné příznaky? Co na situaci nevyhovuje v souvislosti s preferovaným stavem věcí ? Krok IV MOŽNÉ AKTIVITY Co by se mohlo udělat ? Jaké specifické kroky by se měly podniknout, aby bylo možno problém řešit ? Krok III PŘÍSTUPY Jaké možné strategie nebo přístupy existují ? Co pro vyřešení problému navrhuje teorie ? Vytvořte si představu o tom, co by bylo možno dělat Krok IIANALÝZA Diagnostikujte problém Rozčleňte příznaky do kategorií Navrhněte možné příčiny Sledujte, co chybí Povšimněte si bariér řešení problému

Typy otázek otevřené uzavřené souhrnné Otázky v komunikaci

OTEVŘENÉ otázky Vyžadují delší odpovědi bohaté na informace získáváme více informací najednou povzbuzujeme k hovoru nezačínají slovesem volně řídíme konverzaci Otázky v komunikaci

UZAVŘENÉ otázky Vyžadují odpověď ANO / NE prověřujeme informace potvrzujeme dohodnutý postup dáváme vybrat začínají slovesem Otázky v komunikaci

SOUHRNNÉ otázky Představují shrnutí ve formě otázky dáváme zpětnou vazbu vhodné použít kombinaci: Já..., Vám... ukazujeme svoji snahu porozumět Otázky v komunikaci

Klientská orientace Co je klientská orientace? Jak se projevuje? Jaký má význam?

Dvě úrovně služby  organizační (technická) úroveň existující systémy a postupy při poskytování informací, služeb a produktů, při péči o pacienty  osobní úroveň jak personál působí na klienta, způsob komunikace a postoj ke klientovi

Klientská orientace ORGANIZAČNÍ ÚROVEŇ OSOBNÍ ÚROVEŇ

Dvě kvality služby  Základní služba kvalita poskytnuté péče postup, prostředí služba  Zákaznická služba řešení stížností a nestandardních žádostí osobní přístup „něco navíc“

Námitky  Upřímné námitky otázka obava tvrzení

 Postup: 1. Vyjasnit si podstatu námitky 2. Vyjádřit porozumění 3. Podat vysvětlení (argumentace) 4. Ověřit, jestli byla námitka překonána Námitky

Řešení stížnosti 1. vyjasnění a ověření situace - vyslechněte, o co klientovi jde (a snažte se odhadnout, zda je stížnost stížností nebo zástupným jednáním, prostě si potřebuje pouze „ulevit“) - ověřte, zda jste opravdu udělili chybu

Řešení stížnosti Zjistili jste, že: ANO, opravdu jste pochybili: 2. konstatování a omluva 3. řešení 4. ověření

Řešení stížnosti Zjistili jste, že: NE, na Vaší straně chyba není 2. konstatování, jak se věci mají 3. nějaký návrh, co můžete pro klienta udělat 4. pozitivní ukončení

Nestandardní žádost klienta  Postup: 1. Vyjasnit si, co klient chce 2. Vyjádřete porozumění s jeho žádostí a zároveň konstatujte, že to nelze 3. Navrhněte, co jiného můžete udělat 4. Ověřte si přijetí

Závěr semináře:  Co si z dnešního dne odnášíte?  Která klíčová myšlenka Vás napadla?  Bylo to užitečné setkání?