Event management 20. března 2012 Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kreativní centrum Brno
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
PROFIL SPOLEČNOSTI. BOS. org s. r. o. Kekulova Ústí nad Labem tel.: fax. :
Grantová politika KC Praha. Jana Brežná, KC Praha Co je NNO (NGO): Nestátní nezisková organizace:  právní formou je občanské sdružení, obecně prospěšná.
Příprava výzkumného projektu I. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 12. října 2011.
Koupím družici, zn. Levně (projekt české amatérské nanodružice) Aleš Holub KNP2004 ( )
CK – činnosti touroperátora
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
CATERING.
Projekt empirického výzkumu
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Jak válčíme: průzkumy, standardy, postery… Lenka Bělohoubková Komise IVIG.
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
Ing. Jiří Šilhán.  řízení a podpora spolupráce  správa dokumentů  správa dalších typů dat  správa obsahu - Content Management System (CMS)  řízení.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
3. Životní cyklus a procesy projektu
Geo-informační systémy
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
„Od osmi do čtyř“ projekt rozvojového partnerství „Asistence“ financovaný z prostředků CIP Equal.
Doprovodné programy I. běh ŠMP – Muzejní výstavnictví Mgr. Dagmar Fialová.
Management  Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti  Tento název může také označovat skupinu vedoucích.
Celostátní síť pro venkov. Obsah  Cíle, nástroje a zásady Sítě  Organizační zajištění Sítě  Tématické pracovní skupiny  Kontaktní místa Sítě  Informační.
PRACOVNÍ SKUPINA pro přírodu a krajinu Valná hromada ČKA,
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
1 O programu pro Informační Systém Investičního Controllingu n Dovolujeme si Vám představit základní schémata informačního systému ISIC n Programové řešení.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
„ Validace dobré praxe 2 “. Harmonogram semináře 10:00 – 10:15 Zahájení 10:15 – 11:00 Validace – výstupy a využití 11:00 – 11:30 Zkušenosti RP s validací.
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Ústí nad Labem 22. října 2008.
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
Představujeme vám LP catering & events s.r.o. moderní, dynamickou, stále rostoucí společnost působící na gastronomickém trhu nejen po celém Moravskoslezském.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Příprava veletrhu z pohledu organizátora Ing. Miloň Mlčák Veletrhy Brno, a.s. ředitel projektů GO a REGIONTOUR, MOBITEX, PRODÍTĚ a RYBAŘENÍ Veletrhy a.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
2. Životní cyklus a procesy projektu
aneb Assessment Centre a Development Centre
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Veletrhy a komerční výstavy. Komerční výstavy PR aktivity Dlouhodobé Krátkodobé Stálé expozice Dočasné výstavy K výročí firmy K prezentaci úspěchů K představení.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_SETKANI_PRACOVNI_PLAN_PREZENTACE_06 Název školyStřední škola služeb,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
EXPO 2015, Milán (IT), Nabídka spolupráce na prezentaci Jihomoravského kraje.
Sopop.cz Městská knihovna a komunitní plánování Web SOciální POmoci Písecka.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb,
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Management Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti Tento název může také označovat skupinu vedoucích pracovníků.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Klíčové aktivity projektu
Kariérové poradenství a podnikavost
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Ústí nad Labem 22. října 2008.
Projekt „Klimatická zeleň“ pro obnovu krajiny
Transkript prezentace:

Event management 20. března 2012 Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Event management = organizace akcí První krok – ujasnit si, proč akci (event) chceme uspořádat? – Čeho chceme dosáhnout, jaké jsou naše cíle? – Jaká cílová skupina? – Neexistuje jiný (levnější, efektivnější) způsob pro dosažení stejných cílů? 2

Důvody pro organizování akcí Představení nějaké novinky, zvláště s možností osobního vyzkoušení Přítomnost speciálního hosta Série přednášek (více témat / více řečníků) Navázání / upevnění vztahů Společenská zvyklost (vánoční večírek, tisková konference) Zábava, neformální atmosféra… 3

Typy akcí Slavnostní otevření nových lokalit Vernisáže výstav Koncerty Dílny (workshopy) Dny otevřených dveří Tiskové konference a neformální setkání s novináři Putovní akce (roadshow) Veřejné akce, soutěže atd. 4

Co je organizování akcí? Základní části postupu – Kreativní část (koncepce, scénář) – Produkční část (příprava, organizace, likvidace, vyhodnocení) Základem organizace akce je: – Plánování a řízení projektu – Zkušenosti, praxe – Předvídavost – Důslednost a smysl pro detail 6

Obvyklý postup Příprava návrhu – Nápad – Zadání – Cíl akce – Termín – Počet hostů – Program – Prověřit dodavatele – Rozpočet 7

Obvyklý postup Prezentace návrhu vedení Připomínkové řízení Finální návrhy – Zjistit přesné finance – Personální zajištění – Časový plán, místo konání – Harmonogram realizace – Záloha na akci klientem Příprava akce – realizace 8

Scénář Záložní varianta Pozvánka – Návrh – Tisk – Kompletace – Obálky – Známky Rozeslání – Databáze – Štítky 9

Příprava akce – realizace List pozvaných + zasedací pořádek (dle akce) Dodavatelé – Občerstvení (+ zázemí) – Prostory – Technika – zvuk, světla, video – Vystupující (přednášející, hudebníci, tanečnice, apod.) – Moderátor – Hostesky – Dekorace – Ochranka? – Kameraman, fotograf – Tlumočení? 10

Příprava akce – realizace Technické požadavky – Šatna – WC – Pódium – Voda – Navigace – Loga Dárky? 12

Než tedy začneme Před samotnou realizací akce je důležité: – Vypracovat koncepci akce (kreativita) – Sestavit realizační tým a určit odpovědnosti 14

Realizační tým a scénář Realizační tým – Rozdělení lidí – Kdo je manažerem projektu? – Externí a interní pracovníci, dodavatelé. Detailní scénář (průběh akce, program) – Několik scénářů (inspice, zvuk, světla, video apod.) – Harmonogram přípravy – Hlavní termíny – Podrobný harmonogram (pro realizační tým) – Plánování „od zadu“ (od termínu akce) – Časové řízení projektu – klíčová role manažera 15

Lokalita a termín Termín: vhodný pro účel akce, prověřit konkurenční akce, veletrhy a výstavy, státní svátky, lokální tradiční události Při výběru vhodné lokality je důležité zvážit: přístupnost, originalitu, dostatečnou prostornost, logistické uspořádání, servis, ceny, stornovací poplatky, další podmínky. Před výběrem je vhodné shromáždit nejméně 2–3 alternativy. Navštívit lokalitu s kolegy osobně. Rezervaci je třeba učinit vždy s dostatečným časovým předstihem. 17

Hosté a pozvánky Zdroj pro sestavení databáze hostů (interní, externí) Databáze hostů (jejich ověření) Avízo ( ,…) Oficiální pozvánka Potvrzení účastí Zpětná vazba (follow up) 19

Taška poslední záchrany Kopie všech relevantních dokumentů Mobilní telefon nebo krátkovlnná vysílačka Kopie kontaktů a telefonních čísel KPZ (první pomoc, nůžky, šití) Zvýrazňovače Koník, děrovačka, izolepa Lepidlo + Blu-Tack Suché zipy

Rozpočet Typické položky – Pronájem – Občerstvení – nápoje, jídlo, obsluha – Pozvánky – grafické zpracování, tisk, distribuce – Technické zajištění – pronájem techniky, obsluha, AV technika, komunikační zařízení (vysílačky) – Scénář – doprovodný program – Honoráře – fotograf, moderátor, umělci, režie, hostesky, staff – Dárky – hosté, novináři – Dekorace – květinová výzdoba, informační systém, pódium – Ubytování, doprava – Odměna agentury – Poplatky ochranným svazům a další 21

Vyhodnocení akce Komentáře kolegů, hostů Průzkum u cílové skupiny Děkovné dopisy dodavatelům, umělcům, pronajímateli lokality Poděkování hostům za účast Fotografie médiím, hostům Foto/videodokumentace Sledování mediální odezvy – tisk, rádio, TV Archivace Zvážení, co lze pro příště vylepšit! 28