Motivace k pracovnímu výkonu Září 2007 PhDr. Eduard Entler.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právě v době recese či krize je to velmi aktuální otázka. Jak to poznat? Ti, kdo řídí podnik, některé typy znají. Většina manažerů však přivítá mít špičkového.
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Rozpoznání motivačního ladění a motivační profil jednotlivce
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
Rozšíření metod krátké intervence (nejen) pro zdravotníky v České republice Michal Miovský Tisková konference (13. září 2013) Projekt NETAD, reg. č. CZ.1.07/2.4.00/
CÍLE VE SPORTU Mgr. Eva Tomešová, Ph.D
PhDr. Eva Tomešová, Ph.D CÍLE VE SPORTU PhDr. Eva Tomešová, Ph.D
Pro úspěch práce manažera a jím vedeného kolektivu je důležité i to, v jakém prostředí společně pracují, co je spojuje, jaké hodnoty a cíle sdílejí, jaká.
Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Fáze Vstup. Pavla Kotyzová
Sumarizační prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_17.
Střední škola stavební Jihlava Sociální partnerství zpracoval : PhDr. Pavel Toman únor 2011.
Motivační seminář Opava Východiska a zkušenosti pro vzdělávání pro sociální podnikání Karel Rychtář SČMVD Praha Tato prezentace je spolufinancována.
MOTIVACE PRACOVNÍ ČINNOSTI Hunalová Gábi, Kotková Hel., Proskovcová Šáry.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Personální management
Podniková ekonomika Personální činnost.
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Jak řídit a vést lidi Březinová Ludmila
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
1 Týmová práce TYMP 1/ C1 Význam týmové práce. Tým a skupina. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Humanistické a existenciální teorie v SP
Systém 360° zpětné vazby v Cabot Corp.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Inovace (v) Modelu Excelence EFQM
Teorie motivace Adéla Furiková.
Nákupní chování spotřebitele
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků.
Frederick Irving Herzberg
Ekonomicko – správní fakulta v Brně Katedra podnikového hospodářství KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU VE VZTAHU K ROZVOJI MANAGEMENTU Ing. Viliam Záthurecký,
Faktory bezpečné organizační kultury podle Herzbergovy motivační teorie Kateřina Ivanová | Jiří Vévoda 1.
Abraham Harold Maslow „To, co člověk může být, to musí být.”
Management - Motivování
Manager nebo leader? Management je pozice
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C2 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Ovlivňování II. Ladislava Kuchynková.
1. Zvolte předmět podnikání Zdůvodněte výběr – přesně určete podle přílohy Živnostenského zákona * - Při zvažování a hledání předmětu podnikání.
Konverzace: Popište někoho!. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová 1 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Kameny Příroda kolem nás.
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
MOTIVACE K UČENÍ Tereza Hammerová
Management - Ovlivňování
Vztahy a pravidla soužití - obec
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S ROZVOJEM VŠECH TŘÍ ČÁSTÍ SEBEDŮVĚRY -
Parelli Natural Horsemanship
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Motivace. Motivace Podstata motivace Motivace je dána potřebami člověka. Tyto potřeby má každý člověk jiné. O vymezení lidských potřeb se pokusil americký.
Management - Motivování
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
kvalitní zákaznický servis
Ovlivňování II. Ladislava Kuchynková.
Transkript prezentace:

Motivace k pracovnímu výkonu Září 2007 PhDr. Eduard Entler

Stimulace x Motivace ?

JÁ Motivace – z osobní vize a hodnot Moje vize a cíle Čeho si cením-hodnoty JÁ

Klíčové otázky Jste motivování Vy sami? Když už sami nesvítíte, jste si alespoň jisti, že nezacláníte? Jste identifikováni s podnikem nebo jste Vy a oni? Jste si jisti, proč pracujete pro váš podnik? Co Vás osobně motivuje? Klíčové otázky

Bezpečné prostředí Přátelské prostředí Podnětné prostředí Parametry příznivého firemního klimatu:

Změna motivační strategie Budování firemní loajality Klientský přístup Diagnostika motivačního prostředí Změna motivační strategie Budování firemní loajality Klientský přístup Východiska změny motivačního prostředí

Lidi motivuje, když jim umožníte jejich úspěch Snažím se rozdělit se o svůj úspěch s ostatními Nesmírně mi záleží na tom, kdo je můj nadřízený. Nesmí blokovat, komplikovat … Co jedni říkají – těm je třeba pomoci

Za tyhle peníze se přece nepřetrhnu Udělám to (naučím se to) až to budu potřebovat Já jim ukážu, kdo je tady šéfem … Co říkají druzí – a ti si musí pomoci sami

pouze kladivo, má sklon se vším zacházet jako se hřebíkem.“ „Člověk, který ovládá pouze kladivo, má sklon se vším zacházet jako se hřebíkem.“ A.H. Maslow Závěrem: