Postavme školu v Africe 2005 pár poznámek k organizaci sbírky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Uspech v podnikani Jak uplest z hovna bic
Advertisements

Život je jako cesta vlakem…
Příběh ZKUŠENÉHO ???? podnikatele
Propagace a reklama na facebooku
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Databázové systémy Přednáška č. 2 Proces návrhu databáze.
Závěrečná zpráva projektu Průzkum sociální situace cizinců na území Hl. m. Prahy.
Víš, co je štěstí ? Je to dům, auto a chata ? V í š, c o j e š t ě s t í ? J e t o d ů m, a u t o a c h a t a ?
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Všem lidem na celém světě přeji…
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Právo na informace o životním prostředí.
EIA – význam procesu s ohledem na navazující řízení Dana Kučová EIA – význam procesu při realizaci záměrů s ohledem na navazující řízení Zpracovala.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Čtěte pomalu a tiše!  .
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Myšlenkové základy skautingu
Komunikace.
Řešení konfliktů. Vyjednávání.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Kompromis a konsenzus Vrchol umění jednat asertivně. PhDr. Pavel Motyčka, Ph. D. Etická výchova, o.p.s.
Klíčová otázka č. 5 Jakou roli by měli hrát různí aktéři (zejm. veřejná správa na všech úrovních, poskytovatelé služeb, volení představitelé, sdělovací.
Databázové systémy Přednáška č. 6 Proces návrhu databáze.
Možnosti modelování požadavků na informační systém
Společenská odpovědnost organizací
Životní plány a cíle Petr Machala.
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Dobrovolníci v sociálních službách Dobrá praxe v SAS pro rodiny s dětmi Dobrovolnického centra, o. s.
(komentovaný přehled)
(specifické prostředí ve škole)
SEKTOROVÉ DOHODY význam, příprava, realizace. Co je Sektorová dohoda?  Unikátní nástroj umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů v ČR prostřednictvím.
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
W.P Ekonomický a sociální výbor Stanovisko ke sdělení Komise pro Radu, Evropský parlament, Ekonomický a sociální výbor a Výbor regionů „Posilování.
Průřezová témata.
První zaměstnání Petr Machala.
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
1 Manager nebo leader? -Management je pozice -Leadership je volba (rozhodnutí) -Potřebujeme management i leadership -Management a leadership je všude kolem.
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ SPORTOVNÍ SOUKROMÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA.
MARKETINGOVÝ MIX.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Zkušenosti s využitím jednotek výsledků učení při výuce v domácím prostředí SOŠ a SOU Kralupy nad Vltavou.
Andrea Brožová Doubková
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE KAPITOLA 10. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Manager nebo leader? Management je pozice
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
GLOBÁLNÍ ROZVOJOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZDROJE METODICKÉ PODPORY PaedDr. Markéta Pastorová
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
ČLOVĚK s mentálním postižením Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením v České republice, o.s. Barbora Uhlířová.
Čím chci být ,až vyrostu.
BANKA V ROCE 2020 PODLE MÝCH PŘEDSTAV
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Reklama aneb letní výprodej
Jak na PR (absolutní základ)
Píseň: Anne Murray - Mě potřebuješ.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Ing. Dana Kucharčíková, Dis.
DESIGNOVÉ MYŠLENÍ Tento projekt byl financován za podpory Evropské komise. Podpora Evropské komise při vypracování této publikace neznamená, že se Komise.
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Andrea Brožová Doubková
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Transkript prezentace:

Postavme školu v Africe 2005 pár poznámek k organizaci sbírky

s čím se musí počítat –denně potkáváme mnoho lidí s kasičkami, ulice jsou sbírkami přesyceny, ochota dát komukoli cokoli je tím minimalizovaná –často dáváme peníze ne s dobrým pocitem, ale aby nás už dotyční neotravovali –často dáváme peníze a nevíme, proč a kam peníze putují –každá sbírka je potenciální tunel

„strategie“ co je dobré vědět Cílem akce: oslovit co nejvíce lidí sdělit důležité informace vybrat co nejvíce peněz

Prodáváme myšlenku postavit školu v Africe a lidé si tuhle myšlenku kupují, proto je důležité vědět, že: dobročinnost není sama o sobě dostatečnou reklamou. si nás musí někdo všimnout, musíme někoho zaujmout – ideální je, když nechodíte za lidmi, ale lidé za vámi. je někdy třeba zákazníci/zákazníka přesvědčit, že produkt chce, že ho potřebuje, resp. že je pro něj výhodné tuhle myšlenku podpořit, koupit.

A k tomu je třeba působit důvěryhodně a být zainteresován dát prostor dárkyni/dárci pro svobodné rozhodnutí, aby měl z přispění radost nebát se lidi oslovit a hovořit s nimi rozhodně

celostátní mediální kampaň klipy, články, pořady, bannery, reportáže

zařizování na úřadech pro stany pokud jen chodíte v ulicích, potřebujete povolení sbírky peněz jako takové na obecním úřadě (viz plné moci, pečetění kasiček atd.) pro stavění stanů na veřejném prostranství potřebujete povolení „zvláštního užívání komunikace“ od obecního úřadu aspoň v dvouměsíčním předstihu

co chtějí vědět k žádosti? přílohy: –smlouva s TSK –situační náčrtek –datum a čas –osvědčení o sbírce od MHMP –případně informace o sbírce

jak udělat, aby se všichni maximálně podíleli? Koordinátor/ka akce, nebo přípravný tým (více jak tři lidé se nevyplatí) by měl mít: jasnou představu (co se bude říkat, co se bude vystavovat) nashromáždit co nejvíce informací

soupis informaci, které by mohly kolemjdoucí zajímat způsob jejich prezentace (plakáty, poutači, promítáním, slovní formulace) doprovodné akce (kreslení pro děti, hry, přednášky, promítání, koncert)

přípravné setkání zasvětit všechny do problematiky –přednáškou a promítáním fotek z Etiopie –vysvětlit význam akce (rozdíl humanitární a rozvojová pomoc) –diskuse o významu pro nás, proč vůbec pomáhat

zadat menším skupinám, aby např. udělali návrh poutače nebo návrh plakátů mluvit o výhodách a nevýhodách návrhů, rozhodnout se pro nejlepší variantu naplánovat společnou realizaci

po skupinkách vybrat informace, které by měly při oslovování určitě určitě zaznít zkusit si slovní formulace, např. ať každá skupinka vysvětlí jeden bod prezentace

co říkat kolemjdoucím zeptat se, zda ji/jej můžete zdržet vysvětlit smysl akce –peníze pro školu v Etiopii –proč v Etiopii –proč školu –význam pomoci (rozvojová pomoc) nakonec nabídnout, že kolemjdoucí může přispět

Globální rozvojové vzdělávání je celoživotní vzdělávací proces, který informuje o životech lidí v "rozvinutých" a v "rozvojových" zemích a usnadňuje porozumění ekonomickým, sociálním, politickým, environmentálním a kulturním procesům, které ovlivňují životy všech lidí. Interkulturní vzdělávání je komplexní vzdělávací proces, jenž přináší informace o odlišnostech lidí pocházejících z různých kulturních a sociálních prostředí, a rozvojem specifických dovedností a postojů přispívá k jejich mírumilovnému a vzájemně obohacujícímu soužití

hodně štěstí!