Obsah představení značky trocha historie produkty USA x ČR formy reklamy rekordy a zajímavosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prevence – Inovace a vylehčování PET
Advertisements

1 Sdružení EPS ČR Pěnový polystyren (EPS) pro stavebnictví Ing. František Vörös konzultant Sdružení EPS ČR reprezentant Plastics Europe ČR
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Trh pracovních příležitostí 2011 Mendelova univerzita v Brně.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Ing. Vojtěch Jindra Katedra ekonomie (KE)
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
INTEGROVANÉ INŽENÝRSTVÍ V ŘÍZENÍ PRŮMYSLOVÝCH PODNIKŮ 13. konferenci v rámci cyklu: Při příležitosti konání MSV Brno v Kongresovém centru Pořádají
ARMOR Tiskové kazety nové generace. Představení skupiny ARMOR a společnosti ARMOR s.r.o. Skupina ARMOR - vznik 1922 ve Francii (Nantes) - dnes 16 obchodních.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
VY_I/2_INOVACE_37_Internet Internet Miroslav Kaňok.
3.Analýza ziskovosti a marketingové produktivity
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
Prezentace Infiniti Centrum Praha, ČR 2. Infiniti v Evropě 3. Infiniti Centrum Praha 1. Historie / Vznik značky 4. Modelová řada.
Mediální komunikace ČD
Sympatex Technology – 2007, naše cesta do budoucnosti.
VELKÁ PARDUBICKÁ PŘED 140 LETY A DNES.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
ŘEŠENÍ PROBLÉMU KVALITY GEODETICKÝCH PRACÍ Z POHLEDU KOMORY GEODETŮ A KARTOGRAFŮ Ing. Jan FAFEJTA GEODET, spol. s r.o. Plamínkové Plamínkové 1592, 140.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Výlov ryb Sebastian Macura. Výlov ryb Sebastian Macura.
Balená voda Balená voda představuje jednu z největších zátěží pro životní prostředí. Studie životních cyklů nápojových obalů v ČR vypracovaná v roce 2007.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Koncept farmářských prodejen
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Martin Dvořáček kvarta 2014/2015
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Nové funkce v novém Skliku
MultiVita pomáhá s chutí růst Ing. Radka Šimánková Manažerka značky Rama.
RallyLife.cz: „Vypusťte lva z klece ven, pusťte ho na sociální síť“ Roman Fluxa
Podnikatelské koncepce
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ. Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
MADONNA GPJP Klára Šturmová 2.C.
  Lukáš Schejbal.
ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
ÚVOD RYBOLOV OBSAH RYBAŘENÍ HISTORIE DRUHY RYB VYBAVENÍ KAPR RECEPT.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Perspektiva vysokoprocentních biopaliv v ČR Ing. Martin Kubů, 10_2015.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Rybolov Aneb od udice na talíř Jirout Jakub.
Ostrava Znak Plánek.
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Starter Kit for Electrochemistry
Marketingové strategie
Značka „Českosaské Švýcarsko
Podnikatelské koncepce
Informace o společnosti
Informace o společnosti
Transkript prezentace:

Obsah představení značky trocha historie produkty USA x ČR formy reklamy rekordy a zajímavosti

Představení Rapala-Normark Group, Ltd výroba všech druhů rybářských potřeb více než 140 zemí Světa

Historie 1930 – Lauri Rapala – Finsko 1959 – spol. Normark vstupuje na trh v USA 1962 – časopis LIFE vydává článek o Rapala

Produkty rybářské návnady komplexní rybářská výbava doplňky – nože, brýle oblečení

Rapala v USA síť prodejen po celém USA, e-shop (50% trhu) záruka kvality => nejprodávanější produkty poměrně drahá záležitost typický Američan – rád připlatí za luxus obecně rybaření v USA velmi populární

Rapala v ČR preference výrazně nižší oproti USA (30% trhu) typický Čech – rád ušetří přechod ke konkurenčním (levnějším) značkám horší rybářské podmínky oproti USA

Reklama časopisy brožury rybářské akce veletrhy

Zajímavosti 20 milionů kusů návnad ročně originální testování každé návnady rekordy v rybolovu na všech kontinentech

Rapala pro bass fishing

Děkuji za pozornost! Martin Kuběna (370687)