Horáčkova 1095/1 Praha4.  Jsme speciální mateřská škola se speciálně pedagogickým centrem.  Poskytujeme péči dětem se speciálními vzdělávacími potřebami,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Agrese u lidí s mentální retardací a s autismem
V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Strukturované učení PROJEKT EU
Diagnostika SPU.
Spolupráce s rodinami dětí s nařízenou ústavní výchovou.
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
Různé role zástupce ředitele školy
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Inkluzivní škola Předpoklad rovných příležitostí ve vzdělávání
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Práce školního psychologa na základní škole
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Výstupy z Úvodního semináře
Časté otázky související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
HEŘMÁNEK DĚTEM Občanské sdružení HEŘMÁNEK DĚTEM funguje při Dětském denním rehabilitačním stacionáři (DDRS) v Hradci Králové Sdružuje děti, rodiče, zaměstnance.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
STŘEDISKO VÝCHOVNÉ PÉČE HELP
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Minimální preventivní program školy
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Základní škola, Karviná – Nové Město, Komenského 614,
Logopedická třída MOTÝLCI
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
MÁ VAŠE DÍTĚ PROBLÉMY S ŘEČÍ?  Mateřská škola RADOST, ul.5.května 1701 v Rožnově p.R. opět od září 2013 otevírá logopedickou třídu.  Dětem je věnována.
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Diagnostika a reedukace. Garantem diagnostiky jsou  Pedagogicko-psychologické poradny  Speciálně pedagogická centra.
PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA VI.
Pedagogika II. Lekce 8: Poruchy učení a chování
Praxe ve školní psychologii
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a změny v legislativě.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Podmínky integrace SP a legislativní opatření Radka Horáková květen 2006.
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada ředitelů škol a zařízení Libereckého kraje, 19.
Vítejte v našem Speciálně pedagogickém centru..
ŠKOLNÍ SPECIÁLNÍ PEDAGOG. Náplň práce nabízí možnost učitelům, žákům i jejich rodičům konzultovat některé problémy, které souvisí se speciálními vzdělávacími.
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
MUDr. František Schneiberg
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Vybrané výstupy z analýzy dat statistické ročenky školství 2012/2013
Organizace předškolního vzdělávání
Základní škola a Praktická škola, Jičín
Školní poradenství Mgr. Alice Vašáková.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Pedie Co mají společné?.
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Centrum kolegiální podpory CKP
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Horáčkova 1095/1 Praha4

 Jsme speciální mateřská škola se speciálně pedagogickým centrem.  Poskytujeme péči dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, kapacita na školy je 64 dětí  SPC má v současné době 605 klientů.

 2 třídy – děti s poruchami autistického spektra  3 třídy tzv. integrační : 1. převážně pro děti se zrakovou vadou 2. převážně pro děti s vadou řeči 3. převážně pro děti s vadou řeči V integračních třídách jsou dále děti s PAS, MR, metabolickými poruchami, děti cizinců, děti s těžkými citovými deprivacemi, poruchami chování, apod.

Škola spolupracuje :  s rodiči dítěte, ale i se širší rodinou – u některých rodin zpracováváme ve spolupráci s SPC rodinou anamnézu  s lékaři, psychology, speciálními pedagogy  s SPC, PPP, soukromými poradnami, Klokánkem…

 VŘAZOVÁNÍ DĚTÍ DO TŘÍD Toto je u nás velmi důležitá část přijímání dětí, protože musíme velmi přemýšlet o složení třídy, o vzájemných interakcích a také o možnostech třídy i pedagogů  ADAPTAČNÍ PROGRAM V naší škole dochází během adaptační fáze poměrně často k přesunům – hlavně mezi třídami pro děti PAS a ostatními třídami, také je obvyklá docházka v rozsahu 2 hodin a podobně