9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Advertisements

Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
Optimalizace řízení informatiky Magistrátu města Brna
Výhled Ministerstva vnitra – kvalita ve veřejné správě odbor veřejné správy a eGovernmentu Ministerstvo vnitra.
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Company LOGO Konference „Modernizace veřejné správy 2007 – 2013“, Plány v oblasti zefektivňování veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Management veřejné správy 5RE901 Teorie a management veřejné správy Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu:
Konference MUNICIPALITY 2011
SYSTEMIZACE PRACOVNÍCH MÍST
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Zavedení systému opatření na podporu slučitelnosti rodiny a zaměstnání na Magistrátu města Brna 9. Národní konference kvality ve veřejné správě
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, komunikace koordinátorka MA21 Iva Hájková
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČESKÉ REPUBLIKY Veřejný zadavatel a vnitřní předpisy aneb kontrola předcházejí kontrole ÚOHS Brno, 27. listopadu 2007 Mgr.
Odbor veřejné správy a eGovernmentu v roce 2013
Statistika RF, výroční zpráva, kontrola plnění RF Vít RICHTER Národní knihovna ČR 23. dubna 2002 Brno.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Vzdělávání v oblasti základní registrů a dalších kmenových projektů eGovernmentu Mgr. Monika Pálková, odbor veřejné správy a eGovernmentu MV ČR.
© Moravskoslezský kraj DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Spolupráce veřejné správy s podniky.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Komponent 3 Situační analýza 3.1 Komunikační strategie 3.2 Zlepšování přístupnosti a obsahu informací na Internetu 3.3 Model vzdělávání Podpůrné dokumenty.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
„Dopady spuštění základních registrů na subjekty veřejné správy“
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Finanční kontroly ve veřejné správě IT podpora kontrolovaných procesů při správě prostředků SR a EU Konference ISSS Hradec Králové, březen 2004 RNDr. Zdeněk.
Integrovaný operační program Konference „Bezpečná Evropa“ Hradec Králové.
Zavedení Integrovaného systému řízení na MMP
Od 1. dubna 2011 je účinný zákon o Úřadu práce České republiky, kterým se mění struktura a řízení úřadů práce. Tolik citace z tisku, co to však znamená?
Digitální strategie krajů Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Digitální strategie krajů Datum:
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky Příspěvek Ministerstva vnitra k informatizaci územních samospráv Ing. Tomáš Holenda ředitel.
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
Jan Hercik Katedra geografie Přírodovědecká fakulta UP v Olomouci DOPRAVNÍ POLITIKA A DOPRAVNÍ PLÁNOVÁNÍ.
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
Interaktivní personální portál
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Debyrokratizace státu a redukce administrativní zátěže - Personální audit ministerstev a dalších státních úřadů - Konec obíhání úřadů – soustředění souvisejících.
RNDr. Ivana Havlíková Ing. Jiří Štochel. STAVEBNÍ ZÁKON - STARÝ.
Spojení základních registrů s okolním světem Hradec Králové 2012.
Koncepce rozvoje eGovernmentu Strategický rámec Mgr. Bohdan Urban Chomutov,
Optimalizace organizační struktury MMO Zkušenosti z projektu.
PROCESNÍ MODELOVÁNÍ AGEND VEŘEJNÉ SPRÁVY Rámcový návrh projektu.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
17. září 2015:  Plzeň - Magistrát Města Plzně, od 9 hod do 17 hod 21. září 2015:  Jihlava - Krajský úřad Kraje Vysočina, od 9 hod do 17.
Duben 2013 Odbor informatiky KrÚ JMK Výzva č. 08 Integrovaného operačního programu na Integrovaného operačního programu na Rozvoj služeb eGovernmentu v.
Podpora kvality ve výzvách Analýza výsledků proběhlých výzev
Seminář pro poskytovatele Návrh vzdělávacích aktivit 2017 „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference.
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM pro období 2007–2013
Etický kodex zaměstnance veřejné správy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Obhajoba diplomové práce
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Role manažerů kvality na odborech MěÚ
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
Transkript prezentace:

9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích, zhodnocení snah o kvalitu

KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ „Kvalita je to, co za ni považuje zákazník.“ (Feigenbaum)  na našich úřadech jsme v „první linii“  velké rozdíly v jejich typech a velikostech oproti krajským úřadů oproti krajským úřadů

KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ 3 Hlavní požadavky: spolehlivost a profesionalita rychlost a včasnost vyřízení dosažitelnost vstřícnost a dobrá informovanost Čím větší úřad, tím větší nároky na: efektivní komunikaci provázanost činností prezentaci a „obraz“ úřadu navenek

VLIV CENTRÁLNÍCH ORGÁNŮ Významný! Naši snahu o kvalitu znehodnocuje:  byrokratická zátěž plynoucí z legislativy  nejasnost legislativy  měnící se či protichůdné výklady ministerstev  nepřipravenost některých akcí  nahrazení fungujících systémů jinými (registr vozidel)  ovlivníme kvalitu obsluhy registru a její vstřícnost  neovlivníme kvalitu registru a tím vyšší zátěž zákazníka

MĚŘENÍ A VYHODNOCOVÁNÍ „Co nejde měřit, nejde řídit.“  stanovení cílů  měření výsledků, průzkumy spokojenosti  vyhodnocení, závěry  kontrolní činnost a vnitřní audit

MĚŘENÍ A VYHODNOCOVÁNÍ Rezervy vidíme ve:  stanovování konkrétních cílů, ukazatelů  měření kvality konkrétních služeb  neexistenci standardů služeb

ZÁSADY MMB „Nic není tak dokonalé, aby to nešlo dále vylepšit“ důraz na výkon a efektivitu služba veřejnosti – orientace na zákazníka požadavky na kvalitu – zavádění metod TQM zpracování koncepčních dokumentů úřadu perfektní výkon státní správy otevřenost veřejné správy průzkumy spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

NAŠE PROJEKTY Intenzivně se věnujeme:  projektu Brno – zdravé město  eGovernmentu  modelování procesů  inovacím  apod.

KONCEPČNÍ MATERIÁLY MMB 9 : Připravujeme: strategii MMB strategii MMB Zpracovány: SWOT analýza úřadu vize MMB koncepce odborů komunikační strategie strategie vzdělávání Připravujeme: strategii MMB

10

KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ Přínosy: zefektivnění běžného chodu úřadu zlepšení interní i externí komunikace vyšší prestiž úřadu vyšší spokojenost občanů lepší flexibilita úřadu ke změnám nalezení nových postupů a praxí „štíhlá veřejná správa“

Děkuji za pozornost. Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrát města Brna, Husova 12 Brno