Kandidáti pro volby představenstva People Management Fora

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Představení společnosti
ECVET v Programu celoživotního učení
Organizace řízení společnosti
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Profil HR poradce a školitele
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
AKVŠ – profesionalita – spolupráce Marta Machytková předsedkyně VV.
Elektronické služby v znalostnej spoločnosti, , Zvolen Koordinace a spolupráce – úloha Asociace knihoven vysokých škol ČR Barbora Ramajzlová.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
Případová studie k možnému využití ITI a k diskuzi o roli měst po roce 2013 Praha, Řízení rozvoje Hradecko-pardubické aglomerace ve vztahu.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
SKILLS Pracovní hodnocení zaměstnanců
Rektor Zdroj:
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací v praxi , Pardubice.
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha.
Technology Transfer Offices can help disseminate IP knowledge Jaroslav Burcik Czech Technical University in Prague Centre for Business cooperation, CTU.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
„Regionální nedostatek kvalifikovaných sil … Evropské koncepty“
Firemní kultura - změna motivační strategie
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
Business Partnering „Nejdůležitější přísadou receptu na úspěch je umění vycházet s lidmi.“ Theodore Roosevelt.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Představení klubu manažerů
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Šíření povědomí o Evropské strategii zaměstnanosti Národní vzdělávací fond PhDr. Miroslava Kopicová.
Mentoring a Magistrát HR Know - How & Fórum personalistů Ing. Libor Peprný
Sídlo firmy: Dukelská 117/12, Vyškov TSM, spol. s r.o. se soustřeďuje na tvorbu, přípravu a realizaci odborných vzdělávacích akcí formou otevřených.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Dana Zadražilová Fakulta mezinárodních vztahů VŠE v Praze Vzdělávání k udržitelnosti czech bcsd.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Personální strategie mezinárodní firmy
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
PREZENTUJÍCÍ Rodinné audity Metodika opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života PhDr. Lada Nováková Mgr. Klára Čmolíková Cozlová.
MONDRAGON Cooperative Corporation (MCC) Příklad z dobré praxe - Best practice Červen 2015.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Výroční konference HR Know How 2016
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Společenská odpovědnost a školy
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Sociální práce TEĎ a TADY II
Transkript prezentace:

Kandidáti pro volby představenstva People Management Fora VALNÁ HROMADA PMF 17. 2. 2015

Vystudovala VŠE. Od roku 1991 působila ve vedoucích funkcích personálního útvaru ve společnosti Eurotel Praha. V roce 2005 se stala výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje. O rok později, kdy se spojily společnosti Eurotel a Český Telecom v Telefónicu O2, přešla do funkce ředitelky pro HR projekty a procesy. V této pozici byla mimo jiné zodpovědná za vedení projektů v oblasti sjednocení kultur a HR systémů těchto společností. Za svou práci získala ocenění HR Manager roku 2007. Od roku 2008 pak pracovala ve společnosti Marks and Spencer Czech Republic jako HR ředitelka s odpovědností za Českou republiku, Slovensko, Pobaltské státy a Polsko. Následně pracovala ve společnosti ANECT a.s. na pozici ředitelky HR, kde odpovídala za strategické projekty v oblasti lidských zdrojů. V současné době vykonává funkci náměstkyně pro personalistiku ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze. Ing. Eva Hejlová Prezidentka PMF; Všeobecná fakultní nemocnice, personální náměstkyně

Pracuje od roku 1990 jako konzultant, kouč a trenér pro společnosti v Evropě, Americe a Asii. Během své manažerské praxe pracoval ve vrcholových manažerských pozicích, včetně pozice CEO švýcarské společnosti s aktivitami ve 14 zemích Evropy, Ameriky a Asie. Aktuálně působí jako Managing Partner ve společnosti Krauthammer Partners ČR. Je spoluautorem dvou knih a autorem více než stovky odborných článků. Je pravidelným řečníkem na mezinárodních konferencích. Pravidelně přednáší na PMF Institutu. Je členem HR výboru Americké obchodní komory v Praze a členem poradního výboru České manažerské asociace. Ing. Richard Dobeš Člen představenstva, Rozvoj členské základny, PMF Krauthammer Partners ČR, Managing Partner

Hana Krbcová vystudovala VŠE v Praze, je absolventkou Pracovně-právního postgraduálního studia na Právnické fakultě v Praze a International Institute of Certified Studies in Strategic Management. V energetice pracuje od roku 1978, nejprve na ekonomických pozicích a poté v oblasti personalistiky. Pracovala na pozici ředitele lidských zdrojů v Severomoravské energetice. Ve společnosti ČEZ, a. s., působila od roku 2005, na pozici ředitelky divize personalistika od 1. 10. 2009. Současnou funkci jednatelky a generální ředitelky společnosti ČEZ Korporátní služby, s.r.o., vykonává od 1. 7. 2012. Publikuje v odborném tisku a přednáší na odborných seminářích a vysokých školách. Je členkou představenstva Českého svazu zaměstnavatelů v energetice. Ing. Hana Krbcová Viceprezidentka, Strategie spolupráce s vedením, PMF ČEZ Korporátní služby, s.r.o., jednatelka a generální ředitelka

Působí v oblasti lidských zdrojů od roku 1993, posledních 12 let pracoval v zahraničních nadnárodních společnostech různého odvětví – hutnictví, automobilový průmysl, logistika a IT. Naposledy, od roku 2007 do konce roku 2014, působil v IT společnosti Tieto Czech s.r.o. na pozici personálního ředitele a statutárního zástupce Tieto Czech s.r.o. Krátce, na začátku devadesátých let, působil na Úřadu práce v Ostravě v době institucionalizování trhu práce a nastavování jeho procesů a instrumentů. Absolvoval VŠB-TU v Ostravě, Ostravskou Univerzitu a řadu odborných kurzů a vzdělávacích programů v ČR i v zahraničí. V současné době působí jako Poradce a konsultant HR Managementu. Je členem odborných a poradenských komisí/ týmů v oblasti lidských zdrojů a regionálního rozvoje. Ing. Jaroslav Durda Viceprezident PMF; Poradce a konsultant HR Managementu

Jana Havlíčková absolvovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Ve společnosti Preciosa, a.s. pracuje od roku 2006, o dva roky později byla jmenována do funkce personální ředitelky. Zodpovídá za řízení lidských zdrojů ve společnosti Preciosa, a.s., ale i dalších dceřiných společností, včetně činností, které se konají pod záštitou Nadace Preciosa. Je členem správní rady Nadace Preciosa. Po studiu pracovala ve společnosti Nokia Czech Republic, s.r.o., dále jako konzultantka v Institutu průmyslového inženýrství Liberec, kde zodpovídala za implementaci vybraných metod průmyslového inženýrství ve výrobních podnicích, ale i administrativní sféře. Mgr. Jana Havlíčková Členka představenstva, partner regionu Severní Čechy PRECIOSA, a.s., personální ředitelka

Mgr. Jaroslava Rezlerová Členka představenstva Manpower a. s Mgr. Jaroslava Rezlerová Členka představenstva Manpower a.s., generální ředitelka Jaroslava Rezlerová absolvovala FF UK, obor český a francouzský jazyk a literatura. Na univerzitě v Lille a na VŠE Praha získala titul DESS (obdoba MBA). Pracovala ve společnosti Michelin Česká republika, kde byla zodpovědná i za lidské zdroje a marketing. V letech 1997-2001 pomáhala při zakládání a rozvoji Francouzsko-české obchodní komory. Po svém odchodu byla opakovaně po čtyři roky zvolena členkou představenstva a viceprezidentskou. Od roku 2001 působí jako generální ředitelka Manpower Česká republika a od října 2007 je zodpovědná i za aktivity Manpower na Slovensku. Je zakládající členkou a v současné době prezidentkou Asociace poskytovatelů personálních služeb. Od roku 2010 je i viceprezidentkou Asociácia personálnych agentúr Slovenska. Asociace se v obou zemích významně podílí na změně legislativy pracovního práva směrem k větší otevřenosti a flexibilitě.

Mgr. Jaroslav Lhoťan Personální náměstek Fakultní nemocnice Olomouc Vzdělání – Ostravská Univerzita, pracovní kariéra, v pořadí jak následovaly: 8 let školství – Obchodní akademie Opava, Gymnázium Ostrava Poruba 1995 – 2000 - 5 let Ateliér Simona, Ostrava, architektonické a projekční studio, obchodní manažer 2000 – 2004 - 4 roky Kraft Foods CR s.r.o., potravinářství (FMCG), – HR manager, Valašské Meziříčí 2004 – 2012 - 8 let celkem, z toho 1 roky Ivax Pharmaceuticals CR, následná akvizice a 7 let Teva Czech Industries, s.r.o. – HR & Safety Director 2013 – nyní - 2 roky Fakultní nemocnice Olomouc, personální náměstek

Motivace Díky velmi rozmanité pracovní praxi s dynamickými změnami jsem měl možnost pracovat jak ve společnostech různých zaměření, organizačních struktur, podílel jsem se na akvizicích, rozvoji a růstu firem, ale absolvoval jsem i řadu méně pozitivních pracovních zkušeností – a to včetně zavírání firem, optimalizací, či hromadného propouštění. 7 let jsem v rámci farmaceutického a chemického výrobního závodu řídil kromě HR i bezpečnost. Pohyboval jsem se jak v mezinárodním výrobním i komerčním prostředí, tak se aktuálně pohybuji v prostředí českého zdravotnictví a současně i na akademické půdě. Rád bych se alespoň o část svých zkušeností podělil. Na druhou stranu mě stále inspirují nové věci, rád se podílím na řešení nových témat. „Zkušenost s otevřenou myslí (kreativitou)“ jsou asi dvě oblasti, které mohu nabídnout.

Vzdělání: FSS MU Brno, Kombinované studium obor: Sociální politika se zaměřením na personální řízení 2003 – 2004 Accord group Ceska, s.r.o., Praha, CR (personálně poradenská společnost působící v oblasti executive search, mateřská společnost TPDG Solution. Pozice: Projektová manažerka / konzultantka 1.8.2007 – doposud ČSOB a.s. Specialista útvaru Řízení znalostí – Analytik vzdělávání III Team Leader týmu Leadership, vedení 4 členného týmu, samostatná metodická a lektorská činnost, zodpovědnost za oblast odborného vzdělávání pro zaměstnance a manažery ČSOB – tvorba a realizace ELA workshopů, metodička LA v roce 2007 rozvojový program pro absolventy VŠ Křepelky, Vstupní příprava pro nové zaměstnance, samostatné vedení a tvorba worskhopů např. „Hodnocení zaměstnanců“, „Etický kodex v praxi pracovníka HR“, „Sjednocená komunikace pro útvar HR“, Od 1.2. 2011 – Manažerka útvaru Rozvoj zaměstnanců (B-3)   Vedení týmu 13 lidí, příprava strategií, plánů útvaru a jejich realizace. Za svůj úspěch považuji výborné výsledky týmu, jeho stabilitu a vysokou motivovanost. Dosahujeme vysoké skóre v oblasti spokojenosti klientů (průzkumy a roční hodnocení) i průzkumu spokojenosti zaměstnanců. .   Mgr. Jana Skalková, DiS Manažerka útvaru Rozvoj zaměstnanců Československá obchodní banka, a. s

Motivace Spolupráce s PMF vnímám jako strategickou a důležitou – pro zkvalitňování HR profese, výměnu zkušeností a efektivní networking a v neposlední řadě pro poskytování kvalitního servisu našim klientům – společnostem a zaměstnancům, pro které pracujeme. PMF se vyvíjí – vnímám velký posun za poslední roky – v oblasti témat, výběru hostů, výměně zkušeností, sledování (domácích i zahraničních) trendů. Vnímám také vzrůstající úroveň a ochotu členů – zapojovat se, diskutovat, posouvat se profesně i lidsky. Vnímám odvahu sebekriticky si přiznávat a pojmenovávat co je potřeba změnit, opouštět, hledat jiné – nové cesty. Bude mi velkou ctí přiložit pro tuto smysluplnou iniciativu ruku k dílu. V období plném změn, hledání nových cest a úspor. Tím více je důležité nezapomínat na podstatu práce s lidmi – jít back to basic a přitom přemýšlet o efektivitě, nastavovat zrcadlo a současně se profesně rozvíjet.   Těším se na spolupráci, velmi si nabídky vážím a je pro mě zavazující – udělat pro tuto živou komunitu maximum.“

Josef Šindelka, Senior Global Strategy Manager, Red Hat Zkušenosti z oblasti lidských zdrojů jsem získával postupně od roku 1996 na různých pozicích počínaje rolí HR generalisty v Adamovských strojírnách a.s. přes sedm let strávených v hi-tech výrobní společnosti Celestica, kde jsem postupně prošel různými HR manažerskými pozicemi od manažera náboru až po Site HR Manažera. Nyní pracuji jako Senior Global Strategy Manager ve společnosti Red Hat, kam nastoupil v roce 2007. Mojí dnešní rolí je vytváření dlouhodobých HR strategií definovaných na základě potřeb businessu, a to zejména se zaměřením na organizační design, změnový leadership, HR podporu při vytváření business strategií, koučink, zavádění HR Business Partneringu na všechny úrovně HR struktur regionálně i globálně, slaďování regionálních a korporátních přístupů v rámci zákaznických i HR týmů. Moje životní filosofie je postavena na otevřenosti, upřímnosti, naslouchání, férovém přístupu a neutuchajícím optimismu se snahou brát každou i sebevíce složitou překážku jako dárek od života. Josef Šindelka, Senior Global Strategy Manager, Red Hat

Motivace Pochopení funkčnosti tohoto modelu znamená spoustu dialogu v rámci HR, který není vždy jednoduchý, ale nakonec vždy s nalezením shody při uvědomnění si, co je naše jediná role jako podpůrného týmu ,která nemá přímou přidanou hodnotu pro firmu ve formě generování zisku, ale může zásadním způsobem svým správně nastaveným zákaznicky orientovaným servisem pomoci interním zákazníkům tento vytvářet. A toto je to hlavní, co přináším a na co bych se chtěl zaměřit při svojí případné práci s HR komunitou v rámci PMF. Rozvíjet a pomáhat komunitě, jak nastavovat HR byznys přístup v jejich firmách prostřednictvím specifických aktivit, jak překonávat nedůvěru zákazníka, jak si vybudovat roli respektovaného partnera, protože tu nezískáte jen úrovní pozice v hierarchii, jak tvořit HR strategie společně s těmi, pro které jsou určeny a ne bez nich, jak si dodávat odvahu, být trpělivý a čím překonávat frustrace, jak se radovat z drobných krůčků dopředu, protože cesta je cíl. Rád bych se aktivně podílel na definování takových aktivit, které pomohou HR komunitě budovat a posilovat roli respektovaného partnera v jejich firmách.