Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Statutární město Mladá Boleslav
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Rekonstrukce severních mostů
Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
BUS DOPRAVA S VYSOKOU ÚROVNÍ SLUŽEB. TURECKO - ISTANBUL BRT ©METROBÜS (spojení Evropa – Asie) – 2. nejvytíženější systém BRT na světě: 43 km, 33 zastávek,
Těžiště varianty přestavby železničního uzlu Brno
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Struktura projektu  Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází  Historie a současnost linky 213  Preference autobusů v síti městské.
PROGNÓZA DOPRAVY 1. Účel a cíle prognózy dopravy
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Aktivity města v oblasti ovzduší Ing. Petr Kajnar 4. prosince 2012 Statutární město Ostrava
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Návrh trolejbusové linky 73
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Přepravní průzkumy Filip Hercík.
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
Charakteristické znaky MHD
Nástrahy veřejnoprávního projednávání a územního rozhodování Ing. Pavel Dražďák.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
PROGNÓZA DOPRAVY 1. Účel a cíle prognózy dopravy
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Malá Chuchle – Lahovice
Řešení dopravy v oblasti Spořilova 7 / 2014
NAVRHOVÁNÍ STAVEB PRO SAMOSTATNÝ A BEZPEČNÝ POHYB NEVIDOMÝCH A SLABOZRAKÝCH OSOB Doporučený standard technický (ČKAIT) z r Nezajištěný prostor –
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Doprava a životní prostředí
Příprava zákona o elektronických komunikacích Jaromír Šiška, CSc. náměstek ministra - ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb Konference.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Přístupnost IDS pro OOSPO
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Úvod do pozemních komunikací
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška METODIKA BEZPEČNOSTNÍ INSPEKCE 2 Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního stavitelství, Fakulta.
RNDr. Ivana Havlíková Ing. Jiří Štochel. STAVEBNÍ ZÁKON - STARÝ.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola dopravní, Masná 18, Praha.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Multitechnik divize II, s.r.o. Na příkopech 1782, Chomutov Vybudování chodníku v ul. F. Chlouby Ing. Kamil Šlachta, Louny 2010.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Návrh dopravního řešení Jižního Města
TLAKOVÁ KANALIZACE KLY – TUHAŇ HOŘENÍ VINICE
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Navrhování tunelových staveb
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Územně analytické podklady IPR – vývoj obyvatel
Regionální integrovaná doprava
Autor: Bc. Lucie Nechvátalová Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova Alena stupková

Spořilov

Spořilov

Základní problematika Spořilovská spojka Odsunutá tramvajová smyčka Závleky Příliš mnoho zastávek Spořilov Jednosměrné komunikace Neprůjezdné celky bytových domů Možnost spojení na několik stanic metra

Cíle návrhu Upozornění na nevyhovující stav dopravní obsluhy Spořilova Zlepšení dopravní obsluhy Spořilova Odstranění závleků a polookruhů, napřímení tras linek Trasy linek (pokud možno) shodné v obou směrech Důraz na preferenci veřejné dopravy a zásady správného navrhování linkového vedení veřejné dopravy

Vlastní přepravní průzkumy Profilový průzkum Zastávka Hlavní (směr Roztyly) Ranní špička Vozový průzkum Linka 106 Odpolední špička

Vlastní přepravní průzkumy

výsledky Varianta 1 Žádné stavební úpravy Nízké náklady Možnost rychlé realizace Možný předstupeň varianty 2 Varianta 2 Výrazné stavební úpravy Revolučnější návrh Návaznost na variantu 1

Varianta 1 Změny názvů zastávek Spořilov (Severní I.) → Severovýchodní Spořilov (Na Chodovci) → Hrusická Změny linkového vedení 106 138 135 136, 213

Varianta 1 106 138 135 136, 213

Varianta 2 Zobousměrnění ulice Senohrabské Zřízení nových zastávek Spořilov, Hrusická, Hlavní, Choceradská Zvýšení kapacity parkoviště (Senohrabská, Choceradská) Zřízení zastávky Lešanská (linka 135 do centra) Změny názvů zastávek Přestup hrana-hrana na Teplárně Michle Změny linkové vedení 106, 138, 135, 170, 136, 213

Varianta 2 106 138 135 170 136, 213

Shrnutí Obě varianty splňují vytyčené cíle Upozornění na nevyhovující stav dopravní obsluhy Spořilova veřejnou dopravou Zatraktivnění veřejné dopravy Zpřehlednění sítě veřejné dopravy Zlepšení dopravní obsluhy Spořilova Doporučená realizace Zřízení opatření dle varianty 1 Současné provádění příprav pro realizaci varianty 2

Děkuji za pozornost.