Filip Klvaňa 6.A. Sochy stromů Holešov - Co se stromy, které je nutné pokácet? Udělejme z nich umělecká díla, napadlo aktéry holešovského občanského sdružení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život na dolním toku Moravy 2. setkání tentokrát ve Vedrovicích nedaleko Moravského Krumlova.
Advertisements

Diofantos z Alexandrie
PaedDr. Zuzana Horváthová, Ph.D. doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
(J)SDH Boskovice I Bc. Josef Jeniš.
32_09_22: Výtvarné materiály: Jak? Na co?
KASTY.
VÝTVARNÁ ŘADA SLUNEČNICE
Všechno se to začalo odehrávat už hodně, hodně dávno, kdy nebylo nic. Jen černo černá tma, která obklopovala velký vesmír. A pak se to stalo! Narazili.
Vytvořila: Kristýna Kořínková
POSTIMPRESIONISMUS Konec 19. a počátek 20. století.
TÉMA: R.B: Se narodil v roce 1584 a zemřel v roce 1665, zemřel v 81 letech, to byl na tu dobu vysoký věk. G.R: Narodil se v roce 1590 a zemřel v roce.
Sdružení pro podporu zeleně a ovzduší v Praze 6 sppzo.cz
Chorvatsko.
Abstraktní expresionismus
Moderní umění začíná postimpresionismem.
Simona Keková, KMD FreeDeK
Dřeviny – listnaté stromy
Městská knihovna Louny Dagmar Bahnerová Dobrovolnictví.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
La Grace 2011 – Baleáry 2 Fotografie Jirky Hemrlíka, Josefa Krejsy a Jiřího Stránského Vytvořil: Jaroslav Horáček.
Středověk v českých zemích Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor PhDr. Ivan Semela.
Antonín Slavíček.
Kultura 2. poloviny 19. století, Národní divadlo
Starověký Řím.
WILLIAM FAULKNER Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Rembrandt (Rembrandt Harmenszoon van Rijn )
Mistr Theodorik.
Ve francouzské části Švýcarska je zvykem zdobit před Velikonocemi studny barevnými kraslicemi, stužkami, girlandami, jedlovými větvičkami a dalšími.
ZS1BP_IVU1 Interpretace výtvarného umění 1 Mgr. Alice Stuchlíková katedra výtvarné výchovy, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, Brno
Persistence paměti.  11.kv ě tna ledna 1989  špan ě lský malí ř, který se proslavil svými surrealistickými(um ě lecký sm ě r, který usiluje.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: AUTOR: Petra Koutná NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_Státní symboly, státní svátky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Úvod do historie, periodizace dějin, historické prameny OB21-VVP-HUM-DEJ-BUJ-M
Anotace Vysvětlit žákům pojem peníze, jak peníze vznikly a jakou mají podobu. Zjistit, kdo peníze vydává a jak se dají zabezpečit před paděláním. Výukový.
Práva duševního vlastnictví 1 Hradec Králové Datum CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Anotace Žáci pomocí prezentace se seznamují se státními symboly. Učí se je pojmenovávat i popisovat. Aktivně odpovídají na otázky označené v prezentaci.
Název sady materiálů: Přírodopis 9
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, Kubismus v malířství Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP
TEST - SPOLEČENSTVO LES
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Jak lidé měřili čas? od 2 minuty do 5:15
Karel IV. „Otec vlasti“ Filip Valla
Tematický okruh: NEJSTARŠÍ CIVILIZACE - STAROVĚK Název učiva: EGYPT
Občanské výchova 7.ročník
Vizovická vrchovina Valerie Marečková 9.B 2016.
Přírodní společenstva v České republice
Název školy: ZŠ Průhonice
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Šablona III/2 Božena Němcová Mgr. L. Junová, 1
AUTOR: Kateřina Křížová
Lucie Ivachňuková Lucie Houdková
Island,země „ohně a ledu“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
ŠABLONA III/2 MIKOLÁŠ ALEŠ
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Božena Němcová (1820 – 1862).
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_06_Listnaté stromy
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VY_12_INOVACE_Jir_I_05 E.Hemingway Název projektu: OP VK
Osvícenství, klasicismus
Transkript prezentace:

Filip Klvaňa 6.A

Sochy stromů Holešov - Co se stromy, které je nutné pokácet? Udělejme z nich umělecká díla, napadlo aktéry holešovského občanského sdružení Proud, kteří ve velké míře přispěli k obnově tamního Amerického parku. Čtyři sochy, které dnes zdobí park, vytvořili studenti z Bystřice pod Hostýnem pod vedením mistra Radka Pluháčka.

Obrazy stromů (Pletený strom) Ručně malovaný obraz olejovými barvami, vypnutý v dřevěném rámu. Na obraze je namalován zlatý pletený strom v červeném prostředí.

Obrazy stromů (Tančící strom) Ručně malovaný obraz olejovými barvami na plátně, vypnutý v dřevěném rámu. Na obraze je namalována abstrakce na téma tančící strom ve zlaté barvě. Obraz je možné zarámovat do dřevěného ozdobného rámu, nebo jej opatřit dřevěnou ozdobnou lištou.

Paměti stromů (Starověk, středověk) Keltové i staří Slované ctili stromy, pro Kelty byl posvátným stromem dub, pro Slovany všechny staré stromy (na českém území dub i lípa, které ve zdejším podnebí dosahují nejvyššího vzrůstu a věku).Tradičním zvykem, jehož původ ale není zcela jasný, bylo vysazování tzv. rodových lip. Strom byl zasazen při založení statku nebo narození prvního syna a věřilo se, že bude statek chránit. Protože měly symbolický charakter, nebyly kácené a dožívaly se velmi vysokého věku. Stín jejich koruny se stával místem, kde se setkávali sousedé a řešili problémy všedního života.

Fotografové stromů Zuzana a Josef Havlíkovi jsou fotografové kteří fotí vše i stromy.