 O co se pokoušíme  Stav p ř i minulé minikonferenci  Jak jsme pokro č ili  Po č ítání fitness  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POLOVODIČE SVĚT ELEKTRONIKY.
Advertisements

Fotbal. Jmenuji se Petr Šmíd a pocházím z malebné vesnice Klobou č ky, ale te ď pobývám n ě jakou dobu v D ě tském Domove v Uherském Ostrohu. Navšt ě.
Divize a představují.
Metrické vlastnosti.  Odchylka dvou r ů znob ěž ných p ř ímek je velikost ka ž dého z ostrých nebo pravých úhl ů, které p ř ímky spolu svírají. • (R.
POHYB CO JE VLASTN Ě POHYB A JAKÉ MÁ VLASTNOSTI. CO JE TEDY VLASTNĚ POHYB?  POHYB JE D Ě J, P Ř I KTERÉM T Ě LESO M Ě NÍ SVOJI POLOHU V ŮČ I JINÉMU T.
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_KOUTENSKA_16.
Ekologický seminá ř (7.ro č ník + 6.A) Hledání bod ů Kolumba (
Projektový den Evropa ve škole, škola v Evrop ě ZŠ a MŠ T ě šetice, , p ř ísp ě vková organizace.
 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak.
VÝM Ě NA OPERAČNÍ PAM Ě TI RAM V EEE PC Autor Další RAM- Random access memory.
Výuka biologie Tomáš Klinger, Sp, b ř ezen  Co je to biologie?  U č ebny  Profesorky  Po č ty hodin v týdnu  U č ivo.
Životní zkušenosti se stigmatem a diskriminací. Dagmar Zomerská a Jaroslav Hodbo ď Stigma a diskriminace osob s duševním onemocněním.
ALKO JÓGA PRAVIDELNÝM PROCVIČOVÁNÍM DOVEDETE PROVEDENÍ JEDNOTLIVÝCH POZIC K DOKONALOSTI.
Název projektu:Učení pro život Reg. číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony:V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí.
N ORMÁLNÍ JE NEKOU Ř IT Ž ALOUDÍKOVÁ, I., H RUBÁ, D. P D F A LF MU BRNO Výchova ke zdravému životnímu stylu a nekuřáctví na I.stupni ZŠ.
(principy funkce a oblasti vyu ž ívání tabulkových procesor ů, struktura tabulky, vzorce a funkce obecn ě, adresace bun ě k - relativní a absolutní editace.
 Rybá ř  U č itelka  Policista  Zedník  Bankovní ú ř edník  ICT technik  Uklíze č ka  …
Skokan hn ě dý Rana temporaria. Popis Skokan hn ě dý má velký areál rozší ř ení, ž ije v Evrop ě od Pyrenejí a ž k Uralu v č etn ě Č R. Je rozší ř en.
AIRSOFT.
 Typický osobní po č íta č m ůž eme rozd ě lit na t ř i č ásti:  Po č íta č ová sk ř í ň  Monitor  Další vstupn ě -výstupní za ř ízení (klávesnice,
KURZ PRVNÍ POMOCI Ve č tvrtek 13. února 2014 jsme navštívili Mendelovu st ř ední školu v Novém Ji č ín ě, kde si pro nás ž ákyn ě 4. ro č níku pod vedením.
Jan Hrabal ME4B Paměťové obvody a vývoj mikroprocesoru.
KERAMICKÉ SUROVINY A MATERIÁLY.
 Co je strategie? Dlouhodobý plán č inností zam ěř ený na dosa ž ení cíle Z ř eckého „strategos“ – generál - vedení  Rozdíl mezi strategií a taktikou?
Milý č loví č ku…. Ur č it ě se najde n ě kdo, koho máš opravdu rád…
Poslední cesta vede k nám! POH Ř EBNÍ SLUŽBA Poh ř ební služba Hálkova 42 Jihlava- Helenín
2014 / 2015 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
Genetické algoritmy Petr Sedláček Radek Marciňa Školitel: Ing. Miroslav Čepek 23. listopad 2007.
2012 / 2013 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
Č ÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_500_DEPILACE,EPILACE NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, St ř ední pr ů myslová škola.
Zuby Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_10_Chrup Vytvo ř eno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Stran č ice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Ř ehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_ Slovní úlohy s procenty TEMA:
P ř íprava a pilotá ž vzd ě lávacích program ů (v č etn ě metodik) pro d ě ti a mláde ž zam ěř ených na rozvoj metod vzd ě lávání v oblasti rozvoje klí.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PhDr. Pavel Be ň o Tel nebo
POČÍTAČOVÉ VIRY A ANTIVIROVÉ PROGRAMY. Viry a antivirové programy VIR program, který se dokáže sám šířit bez vědomí uživatele. pro množení se vkládá do.
ABAKU. Abaku – kombina č n ě strategická po č etní hra pro 2 až 4 hrá č e.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Spolupráce mezi výkresy bloky (s atributy) Design center externí reference.
Koordina č ní skupina Rodiny, d ě ti a mládež Zámek "Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v D ěč ín ě " CZ.1.04/3.1.03/ “ 3. Komunitní.
MZŠ Dymokury Ing. Martina Š ť astná. 1. Kde hledat hotové aplikace a jak je vyu ž ít ve výuce 2. Práce se Smart Tools 3. Jak si upravit procvi.
Mechanika II Mgr. Antonín Procházka. Co nás dneska čeká?  Mechanická práce, výkon, energie, mechanika tuhého tělesa.  Mechanická práce a výkon, kinetická.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_1102_STAVEBNÍ SP. Téma: Pojem F. G._ Stavební spořitelny Číslo.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0201_OSOBNÍ R. Téma: FG_OSOBNÍ ROZPOČET Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_6_INOVACE_MAT49 Název školy SPŠ a.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_20_Disk slo ž ka Šablona č íslo: VII.Sada č íslo: 3.Po ř adové č íslo DUM: 20. Autor:Mgr. Milan Ž i ž ka.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Popis principu elektromotoru, princip činnosti elektromotoru s komutátorem,
Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova.
PAMĚTI Paměť počítače je zařízení, které slouží k ukládání programů a dat, s nimiž počítač pracuje Paměť počítače je zařízení, které slouží k ukládání.
Elektrický výkon Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Technické vybavení počítače - Počítač PC
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Elektromotor a jeho využití
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Filmová animace Rostliny Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0210.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Mikroprocesor.
Basketbal.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dalo by se to označit jako moudra slavných…
Lineární funkce a její vlastnosti
Software Mgr. Václav Chvál.
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Putování s karboxylem Vytvořily: Denisa Andělová & Kateřina Malcová.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
PERLY MOUDROSTI.
Transkript prezentace:

 O co se pokoušíme  Stav p ř i minulé minikonferenci  Jak jsme pokro č ili  Po č ítání fitness  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Video ze hry  Mo ž ná i samotné spušt ě ní hry  O co se pokoušíme  Stav p ř i minulé minikonferenci  Jak jsme pokro č ili  Po č ítání fitness  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Video ze hry  Mo ž ná i samotné spušt ě ní hry

Vytvo ř it po č íta č ovou hru Proti sob ě budou bojovat dva týmy Cíl ka ž dého č lena týmu: Zabít co nejvíce nep ř átelských hrá čů Prozkoumat co nejvíce území P ř e ž ít co nejdéle Jak toho docílíme: Pomocí lineárních genetických algoritmů Vytvo ř it po č íta č ovou hru Proti sob ě budou bojovat dva týmy Cíl ka ž dého č lena týmu: Zabít co nejvíce nep ř átelských hrá čů Prozkoumat co nejvíce území P ř e ž ít co nejdéle Jak toho docílíme: Pomocí lineárních genetických algoritmů

 Hrá č i neum ě li m ě nit sm ě r pohybu  Mohli st ř ílet  Mohli se k ř í ž it  Jen č áste č n ě vid ě li zdi  Hrá č i neum ě li m ě nit sm ě r pohybu  Mohli st ř ílet  Mohli se k ř í ž it  Jen č áste č n ě vid ě li zdi

 Hrá č i ji ž docela dob ř e vidí Vidí zdi a ostatní paná č ky Ví, jestli je to co vidí p ř ed nimi nebo vedle nich  Zjistili jsme optimální hodnoty parametr ů pot ř ebných ke k ř í ž ení Zabralo nejvíce č asu  Kone č n ě se nám poda ř ilo vyzkoušet funk č nost genetických algoritm ů – fungují !  Hrá č i ji ž docela dob ř e vidí Vidí zdi a ostatní paná č ky Ví, jestli je to co vidí p ř ed nimi nebo vedle nich  Zjistili jsme optimální hodnoty parametr ů pot ř ebných ke k ř í ž ení Zabralo nejvíce č asu  Kone č n ě se nám poda ř ilo vyzkoušet funk č nost genetických algoritm ů – fungují !

 Je t ř eba ur č it úsp ě šnost jedinc ů Kritéria úsp ě šnosti jedinc ů : Zabití soupe ř e bod ů P ř e ž ití celé hry bod ů Vzdálenost od po č átku+ 500 bod ů / pixel Ušlá cesta+ 30 bod ů / pixel Délka ž ivota+ 5 bod ů / cyklus Zabití spoluhrá č e bod ů

 Je t ř eba ur č it úsp ě šnost jedinc ů Kritéria úsp ě šnosti jedinc ů : Zabití soupe ř e bod ů P ř e ž ití celé hry bod ů Vzdálenost od po č átku+ 500 bod ů / pixel Ušlá cesta+ 30 bod ů / pixel Délka ž ivota+ 5 bod ů / cyklus Zabití spoluhrá č e bod ů

 Vid ě ní hrá čů Velké zatí ž ení procesoru  100 hrá čů doká ž e vytí ž it 3 GHz procesoru  Opera č ní pam ěť - memory leak  Velké mno ž ství instrukcí Sni ž uje se tím šance, ž e se najde chytrý jedinec V ě tšina instrukcí nepot ř ebných  Vypadávání hrá čů z mapy  Vid ě ní hrá čů Velké zatí ž ení procesoru  100 hrá čů doká ž e vytí ž it 3 GHz procesoru  Opera č ní pam ěť - memory leak  Velké mno ž ství instrukcí Sni ž uje se tím šance, ž e se najde chytrý jedinec V ě tšina instrukcí nepot ř ebných  Vypadávání hrá čů z mapy op_movop_jmpop_jbeop_FORWARD op_moviop_jmpiop_jbeiop_BACK op_addop_exitop_jgeop_STRAFE_LEFT op_addiop_jeop_jgeiop_STRAFE_RIGHT op_negop_jeiop_cmpiop_TURN_LEFT op_randop_jneop_cmpn i op_TURN_RIGHT op_randiop_jneiop_countop_FIRE

 Vyzkoušeli jsme hrá čů m vlo ž it námi vytvo ř ené chování  Objevili jsme problémy Zjistili jsme, ž e je to velmi obtí ž né Objevili jsme problémy s vid ě ním hrá čů  Zbytek hry fungoval skv ě le  Vyzkoušeli jsme hrá čů m vlo ž it námi vytvo ř ené chování  Objevili jsme problémy Zjistili jsme, ž e je to velmi obtí ž né Objevili jsme problémy s vid ě ním hrá čů  Zbytek hry fungoval skv ě le

 Zdokonalit vid ě ní Sní ž it nároky na po č íta č Zvýšit po č et vstupních informací  Sní ž it po č et instrukcí v genomu N ě které nepot ř ebné instrukce vymazat N ě které instrukce spojit a vytvo ř it z nich jednu  Zbude-li č as, tak i jednoduché 3D prost ř edí  Zdokonalit vid ě ní Sní ž it nároky na po č íta č Zvýšit po č et vstupních informací  Sní ž it po č et instrukcí v genomu N ě které nepot ř ebné instrukce vymazat N ě které instrukce spojit a vytvo ř it z nich jednu  Zbude-li č as, tak i jednoduché 3D prost ř edí