Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0068.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření úhlů Stupňová míra (devadesátinná, nonagesimální) je zavedena tak, že pravý úhel je rozdělen na 90 dílů, které se nazývají (úhlové) stupně, značí.
Advertisements

Úhel Úhel je část roviny
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ÚHEL.
Sestrojení úhlu o velikosti 60° pomocí kružítka.
Úhel Převody jednotek velikosti úhlů
David Kuthan Karolína Korešová Michal Trmal
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Dělitelnost 2, 3, 4, 5, 6, 10 Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Sčítání a odčítání úhlů
Prvočísla a čísla složená
Lomené algebraické výrazy e-learning
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sčítání, odčítání, násobení a dělení úhlů (grafické)
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
metoda dosazovací, sčítací
Hmyzožravci - elearning
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
POZNÁMKY ve formátu PDF
SEMINÁRNÍ PRÁCE MATEMATIKA Created by Petr Nohejl Copyright© 2005 Fšechna práva vyhrazena..
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Matematika Konstrukce úhlů 60°, 120°, 30°.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
ÚHEL OPAKOVÁNÍ UČIVA (5. ročník) Eva Pallová Miroslava Machovská
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
IV/ Polorovina, úhel Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Medvědovité šelmy Mgr. Vlastimil Homolka Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Konstrukce rovnoběžníku z trojúhelníku
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Kapraďorosty Mgr. Jana Kalová
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
20..
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Vyvození a procvičení učiva
Stavba rostlinného těla Květ, květenství
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
17..
Kružnice trojúhelníku opsaná a vepsaná
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Těžnice a těžiště trojúhelníku
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úhly; porovnává úhly pomocí průsvitného papíru; nachází v realitě.
Digitalizace výuky Příjemce
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
6.ročník Bc.Martina Kamená
* Úhel Matematika – 6. ročník *.
Trojúhelník těžnice, výška
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
32.1 Úhel Víš, co je to zorný úhel?…. Diskutuj o tom se spolužáky….
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
POJMENOVÁNÍ ÚHLŮ Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
POZNÁMKY ve formátu PDF
Druhy a dvojice úhlů Konvexní, nekonvexní, ostrý, tupý, pravý, přímý, plný Vedlejší, vrcholové, souhlasné, střídavé VY_42_INOVACE_09_02.
Základní konstrukce Osa úhlu.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Marie.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Sestrojení úhlu o velikosti 60° pomocí kružítka.
Základní konstrukce Osa úhlu.
Úhly Názvosloví Rozdělení úhlů Jednotky velikosti Dvojice úhlů
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel ÚHEL - osa, stupně a minuty

ÚHEL ÚHELBV AA VB Úhel je část roviny. Bod V - vrchol úhlu AVB Polopřímky VA, VB – ramena úhlu Pozn.: písmeno V je vždy uprostřed.

A V B K L Body A, V, B, K náleží (patří) úhlu AVB. Bod L nenáleží (nepatří) úhlu AVB. K є < AVB L є < AVB

OSA ÚHLU OSA ÚHLU V A B o Osa úhlu o dělí úhel AVB na dva shodné úhly. < AVH ≈ < HVB H

1° = 60´ STUPNĚ A MINUTY STUPNĚ A MINUTY Čteme: Jeden stupeň se rovná šedesáti minutám. Př.: Vyjádři úhel ve stupních a minutách. 85´ = 1° 25´ 85´ - 60´ = 25´85´ : 60´ = 1° Vypočítáme stupně Dopočítáme minuty (zbytek)

Př.: Př.: Vyjádři úhel ve stupních a minutách. 125´ 225´ 100´ 336´ 88´ 61´ 93´ 240´ 125´2° 5´ 225´3° 45´ 100´1° 40´ 336´5° 36´ 88´1° 28´ 61´1° 1´ 93´1° 33´ 240´6°

Př.: Př.: Vyjádři úhel v minutách. 5° 25´ = 325´ 5. 60´ = 300´+ 25´ = 325´ 2° 25´ 1° 50´ 3° 36´ 8° 8´ 6° 1´ 9° 3´ 2° 40´ 2° 25´145´ 1° 50´110´ 3° 36´216´ 8° 8´488´ 6° 1´361´ 9° 3´543´ 2° 40´160´

Použité zdroje: Objekty použité k vytvoření této prezentace jsou součástí Microsoft PowerPoint, dále vlastní nápady. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech základních škol. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lukáš Doležel. Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/