OHLÉDNUTÍ …. …za vzděláváním v jedné knihovně generace Y – X informační smog sociální sítě netiketa komunikace online.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační gramotnost na středních školách
Advertisements

IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny systém minitendrů pro školy Praha.
 Učitel neboli pedagog je jeden ze základních činitelů výchovně-vzdělávacího procesu. Učitelem označujeme osobu, která napomáhá procesu vzdělávání. Kvalitní.
Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
Projekt Bolzanova kreativní škola • Vývoj školního vzdělávacího programu • Informační centrum (knihovna) • Zvýšení kvality výuky cizích jazyků • Elektronický.
VY_32_INOVACE_09_ čtení slov 1 (SADA ČÍSLO 1)
výchova k nekuřáctví pro I. stupeň ZŠ
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Vzdělávání a jeho kategorie
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
Veronika Peslerová Konference Knihovny současnosti 2011 Informační vzdělávání uživatelů ve veřejných knihovnách není nutné zlo.
Etická výchova a Finanční gramotnost
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání
Projekt K2 Klíčová aktivita Metodická podpora uznávání neformálního vzdělávání Mgr. Daniela Havlíčková, garantka Ing. Zuzana Kratinohová, odborná pracovnice.
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Výstupy z Úvodního semináře
… ale taky protivný nepřítel … ROLE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ Počítač může být kamarádRadek Maca Co chceme? Chceme být zdraví a silní. Chceme být vzdělaní a.
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Národní strategie finančního vzdělávání (inspirovaná Koncepcí informačního vzdělávání na vysokých školách v ČR)
VY_32_INOVACE_11_ Čtení slov 3 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
BRÁNA KE VZDĚLÁVÁNÍ: ŠKOLNÍ ČTENÁŘSKÉ KLUBY. ZÁKLADNÍ INFORMACE O NAŠEM PROJEKTU Individuální projekt ostatní, 1.2 – rovné příležitosti.
VY_32_INOVACE_10_ čtení slov 2 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
Společně proti úrazům ve městě Chrudim. Zdravé město Chrudim  Zdravé město od roku 2001 – vstup do NSZM ČR  Podpora zdraví (soulad psychické, fyzické.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
KDO CO je PR OČ KDO CO je PR OČ. Roman Šebrle Změlík Robert.
Problémy vymezení hledisek kvality v přípravě učitelů pozitivní přínos určení a uplatňování hledisek kvality závisí na splnění podmínek pro jejich užitečné.
Knihovna města Plzně BŘEZEN – MĚSÍC ČTENÁŘŮ „S námi vždy all inclusive!“
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Maturity, které otřásly Českem Pružná komunikace časopisu Bridge a CZVV je základem spolupráce v oblasti nových maturit.
Informační a poradenské centrum v Havlíčkově Brodě a spolupráce s veřejnými knihovnami Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života.
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
VY_32_INOVACE_01_ Příprava na čtení 1 (SADA ČÍSLO 1) (1) (2)
Evropská jazyková cena Label Praha, Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od.
Podpora počátečního a dalšího vzdělávání prostřednictvím ESF.
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Centrum Masarykovy univerzity pro nadané děti v JM kraji Šárka Portešová.
VZDĚLÁVÁNÍ VE FINANČNÍ GRAMOTNOSTI Lenka M. Maléřová.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
PRAKTICKÁ PODPORA ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVY S VYUŽITÍM AUDIOVIZUÁLNÍCH PROSTŘEDKŮ reg.číslo:CZ.1.07/1.1.00/ Člověk v tísni o.p.s. vzdělávací program.
Attavena, o.p.s. Jana Kloudová Eva Kalmíková. Vzdělávání a rozvoj neziskových organizací v České republice a střední a východní Evropě; podpora a vzdělávání.
NOVÁ KOMUNIKAČNÍ PLATFORMA JIHOMORAVSKÝCH PAMĚŤOVÝCH INSTITUCÍ Brněnská pobočka České archivní společnosti Jiří Dufka.
B Y O D Otázky, které nastolily dva roky experimentálního ověřování projektu BYOD – Vzděláváme pro budoucnost Studijní materiál v rámci projektu Informační.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Online aplikace pro rozvoj ICT kompetencí učitele Radek Maca Počítač ve škole 2016.
125 let od první zmínky knihovny 95 let od založení knihovny v Loučce.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Projekt Podpora práce učitelů - PPUČ
Projekt: Podpora dalšího vzdělávání v Libereckém kraji
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Jak na akční plán?.
TTnet (Training of Trainers Network)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Konflikt, koření života
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
Městská knihovna jevišovice
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Centrum kolegiální podpory CKP
Pedagogická knihovna.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

OHLÉDNUTÍ …

…za vzděláváním v jedné knihovně

generace Y – X informační smog sociální sítě netiketa komunikace online

IV stále chybí koncepce, systematika, standardy …

HLEDALI JSME CESTU KE KOMPLEXNÍMU POSTUPU V OBLASTI POČÁTEČNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ definovat OBSAH IV: – znalosti – dovednosti – postoje napojit se na školy lekce v knihovně = plnohodnotná výuka napojení na RVP

VŠICHNI MÁME STEJNÉ CÍLE

KDO UMÍ, UČÍ … sebevzdělávání didaktika, lektorství tvorba metodických materiálů

Ne vždy se vše povede…..

cvičit, zdokonalovat se, zkoušet!

Občas je toho moc na každého!

Proto máme kolegy, pedagogy, známé…

Výsledky se dostaví: čtení s dětmi od 1,5 roku pravidelná výuka má i volnočasový dopad renomovaná instituce ve městě vzdělávání učitelů andragogika

Sami se stále vzděláváme, sdílíme a inovujeme…

Cení/me/ si našich výsledků…

Necháváme se unášet prací!

CESTUJEME ZA INSPIRACÍ A SDÍLENÍM. Mgr. Lenka Navrátilová, Městská knihovna Polička, Sekce experimentálního knihovnictví