Prezentace podnikatelského plánu internetového startupu SportCentral investorovi Roman Sterly 20.12.2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Mobilní služby a reklama
Regionální kancelář pro Ústecký kraj
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Využití potenciálu mobilního kanálu
Soutěž Obec přátelská rodině Petr Šimerka ministr práce a sociálních věcí 14. května 2009.
… najdu tam, co neznám !.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Od nápadu k úspěšnému řešení Radim Klaška TenSeconds.cz.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Kdo jsme? Online byznys děláme přes 12 let Provozujeme 340 sportovních webů Naši reportéři vidí sportovních zápasů ročně.
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Analýza vlastního podniku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
PricewaterhouseCoopers Date NTS – národní tématické sítě Ing. Libor Witassek, MBA WorkshopNTS-B „Podpora drobného podnikání“ 19. listopadu 2007, Praha.
MARKETINGOVÝ MIX.
8. Marketing.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Talent marketingových komunikací
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Prezentace podnikatelského plánu internetového startupu SportCentral investorovi Roman Sterly

Podrobnější článek k prezentaci a video z celé prezentace: Následující prezentace startupu je v nezměněné podobě

Proč? Jak? Co? Problém Řešení Business Model SWOT Tým Marketing Postup Konkurence Finanční projekce Shrnutí

Rád tvořím užitečné věci, které pomáhají druhým Rád zkouším a učím se nové věci Rád překonávám výzvy a chci udělat díru do světa Mám rád internet a nové technologie Mám rád sport

Jednoduše a použitelně

Hezky

Chytře

Abychom to chtěli sami používat Aby nás to bavilo a naplňovalo

Problémy - uživatelé Najít všechna sportoviště v jednom městě Zorganizovat turnaj (zejména pro lidi, které neznám) Najít spoluhráče, kteří rádi chodí na moje oblíbené místo Získat novinky a akce na sportovištích Pohodlně se zarezervovat

Problémy - sportoviště Nemají peníze (na SEO, web, vlastní rezervace), ale potřebují zákazníky Pokles konání firemních akcí Neefektivnost reklamy Nemají čas Nemožnost přesvědčit některé věkové skupiny na sportování Slevomaty nepřináší věrnost a jsou nákladné

Pro rekreační sportovce Zvyšovat zážitek ze sportování Najít sportoviště Vyzkoušet nové sporty Zorganizovat sportovní aktivity Zarezervovat návštěvu Najít spoluhráče Pro sportovní zařízení Zvyšovat hodnotu svého sportoviště Dělat efektivní marketing Získat nové zákazníky Obstát v konkurenci Nabídnout sportujícím nové služby Internetový portál Sportcentral.cz

Sportcentral je… První místo, kde budou lidé hledat, kam půjdou za sportem. První místo, kde se budou chtít sportoviště lidem ukázat. To nejdůležitější místo pro každého sportovce před, po, i během sportování.

DEMO

Webová aplikace Všechna sportoviště v ČR Vyhledávání podle kritérií Rezervace Nástroj pro organizaci Sportující Sportovní akce Akční nabídky sportovišť

Marketing Sportovní portál Rezervace Databáze zákazníků Informování

Business model Portál pro rekreační sportovce Bezplatné služby uživatelům Bezplatné služby sportovištím – detail sportoviště Placené služby sportovištím – rezervace, přednostní výpis, ing, pořádání akcí – Subscription systém – Jednorázové platby za služby Reklamní prostor

SWOT – silné stránky Zkušenosti a znalosti – marketing, SEO, vývoj SW, startup firma Minulé úspěchy Kladný vztah k problematice Touha to udělat Nápady Vlastní čas Jazykové dovednosti Kontakty v zahraničí

SWOT – slabé stránky Malé zaměření na výkon Pomalý postup Zdroje (finanční, lidské) Nezkušenost s vedením projektu tohoto typu

SWOT – příležitosti Rozvoj sociálních sítí Rozvoj mobilních aplikací Rozvoj geolokace Podpora sportování na republikové úrovni Partnerství (oborové portály, kluby, svazy, apod.) Dotace

SWOT - hrozby Konkurence Malé bariéry pro vstup do odvětví Nezájem uživatelů Nezájem sportovišť

Tým Roman Sterly Luboš Král David Brožík Vláďa Aubrecht

Roman 2007 – 2012: FEK ZČU 2008 – 2010: Syntactic Sugar 2008 – dnes: Obchodování na burze 2010: Marquette, USA 2010: Project manager Candytech 2010 – dnes: Pokusy o vlastní internetové projekty 2011: Global Management Challenge 2011: SEO Inspirio 2011 – dnes: SEO Socialbakers 2011 – dnes: GMCHelper 2011 – dnes: Sportcentral

Roman Strategie, management, marketing, prodej, vývoj produktu, SEO, PPC, sociální sítě Spolehlivost, soutěživost, sny, nápady, touha, rozhodování, plánování, komunikativní, pozitivní myšlení

Luboš 2003 – dnes: Freelance designer – Xantipa, iContact, Inetrans, Welldone, Yevos, Phomedia, Invisible, Scarabeo – Corporate Identity, Webdesign, Ilustrace, Print, Video instalace – Flash, Photoshop, Corel, Swift 3D – UI/UX 2007 – 2012: UUD ZČU 2010 – dnes: 6 grafiků 2011: 2. místo v návrhu HP stránek Plzeňského kraje Práce pro startupy

Ukázky práce

David, Vláďa

Trh

Počty sportujících Průzkum 1ProcentoZákladSportuje % % % Průzkum 262%

vyhledávacích dotazů za měsíc

Počty sportovišť koupaliště a bazény hřištětělocvičnystadiony zimní stadiony ČSÚ Celkem: 11580

Počty sportovišť Firmy.cz: 4000 Firmy.cz Kdesportovat.fitweb.cz/: 3000 Kdesportovat.fitweb.cz/:

Trh Srovnání s restauracemi – Cca v ČR – Lunchtime.cz cca 3000 platících, tj. 10%

Marketing - produkt Vytvořit hodnotu pro uživatele Vytvořit hodnotu pro sportoviště

Marketing - cena Zdarma pro uživatele Napůl placené pro sportoviště 300 – 500 Kč / měsíc: rezervace 200 – 400 Kč / měsíc: přednostní výpis 100 – 300 Kč / měsíc: informování o novinkách 1000 Kč jednorázově: slevová kampaň 500 Kč jednorázově: uspořádání akce Reklama – běžné ceny (cca 300 Kč CPT)

Marketing - propagace Akvizice uživatelů SEO PPC Sociální sítě Youtube Samotná sportoviště Partnerství Gamefication Soutěže Firmy

Marketing - propagace Soutěž Ukázat portál uživatelům Získat uživatelskou základnu Zlepšit SEO výkonnost Získat data pro prodejnost sportovištím Navodit image používanosti portálu Zjistit klady a zápory portálu Zvýšit počet sportovišť v systému uživateli

Marketing - propagace Akvizice sportovišť Jednička na trhu, nejvíc uživatelů, nejlepší design, nejlepší funkce Více sportovců pro jejich sportoviště Podpora loajality zákazníků Užitečné funkce – databáze kontaktů, rezervace i na jejich webu, distribuce novinek

Marketing - propagace Akvizice sportovišť SEO PPC Přímý prodej Uživatelé PR

Timeline SEO PPC Přímý prodej Katalog, soutěž Funkce uživatelé Funkce sportoviště Rezervace Akvizice - uživatelé Akvizice - sportoviště

Konkurence

Finanční projekce

Neutrální Průměrná platba / měsíc400 Kč600 Kč700 Kč800 Kč Počet sportovišť Příjem od sportovišť Kč Kč Kč Kč Počet uživatelů Cena reklamy (CPT)300 Kč Příjem z reklamy Kč Kč Kč Kč Ročně celkem Kč Kč Kč Kč

Pesimistický Průměrná platba / měsíc300 Kč400 Kč500 Kč600 Kč Počet sportovišť Příjem od sportovišť6 000 Kč Kč Kč Kč Počet uživatelů Cena reklamy (CPT)300 Kč Příjem z reklamy Kč Kč Kč Kč Ročně celkem Kč Kč Kč Kč

Optimistický Průměrná platba / měsíc500 Kč700 Kč900 Kč1 000 Kč Počet sportovišť Příjem od sportovišť Kč Kč Kč Kč Počet uživatelů Cena reklamy (CPT)300 Kč Příjem z reklamy Kč Kč Kč Kč Ročně celkem Kč Kč Kč Kč

Ještě jedna věc…

Další vize Zahraničí Jiné obory Platforma – nástroje pro vývojáře, kteří mohou vytvořit osobnější služby pro globální sportovní publikum Komplexní marketingové služby (nejen internet nebo v rámci portálu)

Realizace další vize Získání investora CzechEkoSystem – MPO, 660 mil. Kč, nejméně 5 mil. Kč, z toho 30% soukromý investor, studenti vysoké školy Apod.

Globálně První místo, kde budou lidé hledat, kam půjdou za sportem. První místo, kde se budou chtít sportoviště lidem ukázat. To nejdůležitější místo pro každého sportovce před, po, i během sportování.

Roman Sterly E: FB: TW: