Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Kanály nebo relevance O Řízení KAMPANÍ
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
CK – činnosti touroperátora
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Geomarketing v adresné distribuci
JAK POZNAT HODNOTNÉ ZÁKAZNÍKY …cílíme přesně 1. Obsah  Teorie zákaznické hodnoty  Vyrábění zákaznické hodnoty 
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Place – místo prodeje (distribuce)
O DATECH S ANALYTIKEM Jan Matoušek 1. Analytik - Jan Matoušek 2 V data miningu od roku 2003 Od roku 2009 vlastní firmu na data mining jménem Data Mind.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Bankovní služby pro malé a střední podniky Autor:Ladislav Mach Vedoucí práce:Ing. Olga Šeflová Oponent práce: Eva Faměrová.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Analýza makro a mikroprostředí
Systémové pojetí hospodářské organizace
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
úvod pojetí a obsah marketingu
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketing finančních služeb 2.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
13. Multiprodukční firma Osnova přednášky
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
CRM a jeho možné využití
Marketing v pojišťovnictví března 2007 E : :00 hod.
8. Marketing.
Segmentace, typologie.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Struktura podnikatelského plánu
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluSegmentace.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
SIMPLY CLEVER Roční řízená praxe ve Škoda Auto v oblasti IT Ing. Jan Drtil, ŠKODA AUTO a. s.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Systémy pro podporu managementu 2
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
StatSoft CR Tel: Fax: Podbabská 16
CRM – moderní trendy.
Vztahy se zákazníky.
Databázové systémy přednáška 13 – Analýza a reporting
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Marketingové strategie
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
Změny na trhu práce?.
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně

 Společnost Data Mind byla založena v roce 2009 a navázala tak na předchozí dvouletou samostatnou činnost jejího ředitele Jana MatouškaData Mind Jana Matouška  Data Mind nabízí široké spektrum služeb z oblasti:spektrum služeb  Marketingových analýz  Data miningu a modelování dat  Tvorby strategie komunikace na zákazníky  Věrnostních programů  Dotazníkových šetření CRM příležitosti / Reporting / Předpověď rizika podvodu / Předpověď rizika výpovědi / Analýzy a Krize / Segmentace zákazníků / Analýza dat / Marketingové analýzy / Business Case / Prodejní nástroje - Afinitní modely / Marketingová analýza produktů / Marketingová komunikace / Hodnota zákazníků / Geo – marketing / … O nás …

Základní úroveň Tabulka zákazníků Náhodné výběry, celé databáze, spam Standardní úroveňProdukty, Transakce, SmlouvyHodnota zákazníka Pokročilá úroveň+ Cenové úrovně, věrnost zákazníka, čerstvost zákazníka, apod. Prediktivní modely, Behaviorální segmentace, Analýzy nákupního košíku Inovátorská úroveňSběr a analýza textu (Web, Sociální sítě) Sémantická analýza, remarketing ÚROVNĚ CÍLENÍ (Targetingu) ÚROVEŇ DATA TARGETING

Segmentace 1/2  Potřeby a vnímání každého zákazníka jsou odlišné. Není možné uspokojit každého z nich. Lze dospět ke kompromisu mezi masovou komunikací a individuální obsluhou seskupením zákazníků do segmentů s homogenními potřebami.  Segmentace usnadňuje nastavení prodejní strategie a vede k zefektivnění komunikace:  Vyšší response rate  Snížení nákladů na oslovení  Segmentace může být založena na:  Interních datech  Výzkumu trhu Blog

Segmentace 2/2  Pozitivní výsledky segmentace lze demonstrovat na anonymizovaných datech prodejce elektroniky.  Segmentační model si všímá profilu zákazníků a jejich potřeb, podporuje dlouhodobý ziskový vztah se zákazníkem.  Zvýšení responsí až na 2,6 násobek u segmentu „Fanatiků“

Proč segmentovat zákazníky e-shopu  je přece zdarma  Všem můžeme poslat stejnou nabídku  Bojujeme o pozornost v záplavě nabídek relevantním, cíleným sdělením  Zákazníka ztrácíme mnohdy navždy, pokud nás hodí do koše

Nyní uděláme Segmentaci! Ručně!  První komplexní segmentace na světě dělaná v Excelu ?  Pomůcky pro workshop:  MS Excel nebo substitut  Otevřená hlava  Marketingové cítění  Standardní náčiní  Databáze transakcí  Statistický software  Technické i marketingové dovednosti

Kontakt Data Mind s.r.o. U průhonu 466/ Praha 7 Jan Matoušek Profil Zakladatel firmy Data Mind, specialista na data mining