 př. 7 výsledek postup řešení Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematická analýza Lineární algebra Diferenciální rovnice
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Kruh a jeho částí Mgr. Dalibor Kudela
tečna funkce y = f(x) T = [xt, yt] normála funkce y = f(x) ά
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
Věty o shodnosti trojúhelníků
Rovnice roviny Normálový tvar rovnice roviny
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Trojúhelník – II.část Mgr. Dalibor Kudela
Nepravidelné mnohoúhelníky
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
 př. 5 výsledek postup řešení Zjistěte, zda body A[3;-1], B[-1;5], C[2;-4] leží v přímce.
TRIGONOMETRIE OBECNÉHO TROJÚHELNÍKU
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
KONSTRUKCE TROJÚHELNÍKU PODLE VĚTY SSS
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení.
ÚHEL DVOU VEKTORŮ Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Poznámky v PDF.
Úpravy mnohočlenů - vzorce
PLANIMETRIE MATEMATIKA - 2.ROČNÍK Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad.
Užití vektorového součinu
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
PYTHAGOROVA VĚTA PŘÍKLADY
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Věta sss - konstrukce trojúhelníku
př. 8 výsledek postup řešení Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH.
př. 6 výsledek postup řešení
Rozdíl čtverců.
 př. 2 Jsou dány vektory u=(4;-1;2), v=(0;5;6), w=(s;t;5). Určete souřadnice s, t vektoru w, jestliže víte, že vektor w je kolmý k vektoru u i k vektoru.
* Thaletova věta Matematika – 8. ročník *
OHMŮV ZÁKON – VÝPOČET CELKOVÉHO ODPORU
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Matematická olympiáda 2009/10
Jaký je skalární součin vektorů
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
Vektory Mgr. Alena Tichá. x y Narýsujte libovolné dva vektory se souřadnicemi (-2;3)
Vzorce pro goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
LÁTKOVÉ MNOŽSTVÍ Vypočítejte látkové množství oxidu uhelnatého, ve kterém je 9, molekul tohoto plynu. Řešení: - pro výpočet použijeme vztah n.
Druhá mocnina rozdílu.
Vyjádření neznámé ze vzorce
SINOVÁ VĚTA Milan Hanuš;
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Soustava lineární a kvadratické rovnice
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
VEKTORY.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, , Karlovy Vary Autor: MIROSLAV MAJCHER Název materiálu: VY_32_INOVACE_14_.
OBVOD ROVNOBĚŽNÍKU: Obvod rovnoběžníku vypočítáme jako součet délek všech jeho stran: a)obvod čtverce a kosočtverce (mají všechny strany stejně dlouhé)
Matematika pro 6. ročník Trojúhelník – obvod a obsah Projekt: Hledání nové cestičky k výuce matematiky Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Autor: Mgr.
VY_12_INOVACE_Pel_III_21 Objem jehlanu Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:TROJÚHELNÍK-PYTHAGOROVA.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Jiří Šmíd NÁZEV:VY_42_INOVACE_29_Kvádr_objem TÉMATICKÝ CELEK:Geometrie.
Výpočet obsahu rovnoběžníku
Mocnina součinu, zlomku a mocniny
ANALYTICKÁ GEOMETRIE V ROVINĚ vzdálenost dvou bodů střed úsečky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Střední příčky trojúhelníku 1) Co je střední příčka trojúhelníku? 2) Sestrojte střední příčky v ∆ ABC. 3) Určete délku stran trojúhelníku, znáte-li.
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Pravoúhlý trojúhelník, Pythagorova věta, přepona, odvěsna
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Konstrukce trojúhelníku
1. ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI ČTVERCE 2. OBVOD A OBSAH ČTVERCE – SLOVNÍ ÚLOHY
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Konstrukce trojúhelníku
Výpočet obsahu rovnoběžníku
Transkript prezentace:

 př. 7 výsledek postup řešení Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]

Pro výpočet obsahu trojúhelníku ABC použijeme vzorec:  př. 7 Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]

Pro výpočet obsahu trojúhelníku ABC použijeme vzorec:  př. 7 Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1] V čitateli je velikost vektoru, který vznikne vektorovým součinem vektorů AB x AC

Pro výpočet obsahu trojúhelníku ABC použijeme vzorec:  př. 7 Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1] V čitateli je velikost vektoru, který vznikne vektorovým součinem vektorů AB x AC

Pro výpočet obsahu trojúhelníku ABC použijeme vzorec:  př. 7 Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1] V čitateli je velikost vektoru, který vznikne vektorovým součinem vektorů AB x AC Vypočteme souřadnice vektoru viz vzorec pro vektorový součin

Pro výpočet obsahu trojúhelníku ABC použijeme vzorec:  př. 7 Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1] V čitateli je velikost vektoru, který vznikne vektorovým součinem vektorů AB x AC Vypočteme souřadnice vektoru Dosadíme do uvedeného vzorce:

výsledek zadání  př. 7 Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]