ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hodnocení ředitelů škol zřizovaných Pardubickým krajem
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vlastní hodnocení školy
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
Pedagogická rada
Cesta ke kvalitě v praxi
Školní parlament ZŠ Masarova Brno. Historie Historie parlament u nás funguje již 15 let neustále pracujeme na jeho koncepci původně jej vedl jeden pedagog.
Ze zástupce ředitelem Mgr. František Rada
Různé role zástupce ředitele školy
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
Návrh plánu mentoringu ZŠ Kunratice. Cíle a směr Prost ř ednictvím zavedení udr ž itelného systému mentoringu na škole u č itelé i ž áci dosahují svého.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Slezské gymnázium Druh školy: střední škola (gymnázium)
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Akademická informační agentura Informace o možnostech studia v zahraničí.
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
REGIONÁLNÍ ŠKOLSTVÍ V PLZEŇSKÉM KRAJI. Počet škol a školských zařízení v Plzeňském kraji zřizovaných obcemi 385 zřizovaných krajem 98 soukromých 17 církevních.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Mgr. Michal Majer, KAPPA-HELP Přerov
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Každodenní chod školy S čím za kým. Struktura školy Vedení školy (ředitel, zástupci ředitele) Sekretářka (hospodářka) školy Vedoucí předmětových sekcí.
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
ROZVOJEM OSOBNOSTNÍCH A PROFESNÍCH KOMPETENCÍ UČITELŮ MŠ A ZŠ K VYŠŠÍ KVALITĚ VZDĚLÁVÁNÍ (CZ.1.07/1.3.00/ ) LUCIE CHALOUPKOVÁ PEDAGOGICKÁ FAKULTA.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Jednání řídícího výboru MAP Český Krumlov
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Preventivní projekty zaměřené na problematiku AMOK - útok aktivního střelce.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Aktuální informace o stavu
Plán vzdělávacích aktivit
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Osobní management – modul č.4
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
PRÁVNÍ ZÁLEŽITOSTI Porada s řediteli škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 13. prosince 2012.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Bez ředitelů to nepůjde!
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Vítejte na třetí místní konferenci
Informace o projektu IKAP
Model intenzivní podpory
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Intenzivní podpora škol
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Transkript prezentace:

ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy

Role zástupce ředitele školy v ZŠ Kunratice ZŘ pro ORGANIZACI PEDAGOGICKÉHO PROCESU  stavba rozvrhu a suplování  organizace pedagogických rad a výchovných komisí  řízení organizace pobytových a školních akcí  řízení chodu školní družina a dětského klubu ZŘ pro ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉHO PROCESU  podpora pedagogického rozvoje učitelů  hospitační a kontrolní činnost  koordinace studentských praxí a návštěv  koordinace školních projektů, akcí, soutěží a olympiád

podpora pedagogického rozvoje učitelů – vedení lidí o škola má sdílené vize a představu o kvalitě o je vytvořen „ plán pedagogického rozvoje školy “ na jeden školní rok o každý pedagog si stanovuje „ plán osobního pedagogického rozvoje “ efektivní podpora pedagogického rozvoje všech zaměstnanců po celou dobu jejich působení ve škole

VEDENÍ LIDÍ každá pedagogická aktivita, která se ve škole děje je promyšlená a všeobecně sdílená nedílnou součástí je mentorská a konzultační podpora zpětná vazba, sebereflexe a hodnocení ŘÍZENÍ LIDÍ hospitační a kontrolní činnost PŘÍMÁ PEDAGOGICKÁ ČINNOST

Děkuji za pozornost Olga Králová