Lenka Šůsová Marie Kubáňková Analýza možností podpory podnikání v Městské části Praha 13.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podnikání Podnikáním se rozumí soustavná činnost prováděná samostatně podnikatelem vlastním jménem a na vlastní odpovědnost za účelem dosažení zisku. Podnikatelem.
Advertisements

Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Konference „Budoucnost česko-polské přeshraniční spolupráce“ Ostrava, Prioritní oblast 2. – Hospodářská spolupráce Projekt Spolupráce.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
CePo – cesta k podnik ání seminář pro zástupce cílových skupin Garant: NARP Vyškov, složení účastníků - průběh - výsledky a návrhy k využití.
, Chrudim Anna Chvátalová
Evropská soukromá společnost s r. o
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Strategické plánování při zakládání spin-off
Komora sociálních podniků Ing. Vojtěch Miler Hlavní principy sociálního podnikání obcí a MAS.
Setkání pracovníků kontaktních míst pro podnikatele MPO, Praha Kontaktní místa Hospodářské komory České republiky.
Unie malých a středních podniků ČR Hospodářská komora ČR Přijetí eura v České republice Názor podnikatelů.
Hospodářská komora hl. m. Prahy Diskusní setkání s podnikateli Úřad Městské části Praha února 2008.
Podnikání VY_32_INOVACE_ Podnikání - je založeno na podnikatelském záměru s cílem dosažení maximálního zisku - podnikatelský záměr = nápad.
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01 2. ročník.
Jan Škorpík a Martin Štěpánek 3. prosince 2008 Zavedení II. pilíře povinného důchodového systému v ČR, hlavní principy a návrh řešení.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 4. duben 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.8.
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Workshop profesního poradenství pro neslyšící v rámci projektu OPPA „Zvládneme to sami!“ Podnikatelské minimum Podnikatelská myšlenka / Podnikatelský.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Sociální podnikání jako způsob myšlení a tvořivosti požadované klíčové kompetence pro vedení sociálního podniku Ing. Vojtěch Miler PPSD Personální a poradenské.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
„Komorový barometr nálady MSP“ ZÁŘÍ 2014 Aktuální průzkum HK ČR HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
MSP v české ekonomice a dotační podpora z EU a státních prostředků.
Okresní hospodářská komora v Chomutově Podnikatelské fórum Rok 2015 – renesance technického vzdělávání 14. –
JHK a její podpora začínajícím podnikatelům JIHOČESKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Další vzdělávání v Moravskoslezském kraji Základy podnikání v praxi Ing. Iva Krejčí CZ.1.07/3.1.00/
PPSD Personální a poradenské družstvo Ing. Vojtěch Miler předseda družstva Hlavní principy sociálního podnikání obcí a MAS Informační seminář MAS Region.
Začínáme podnikat aneb podnikatelský plán v praxi Lucie Vaigertová Střední škola KNIH, o.p.s.
INDEX OČEKÁVÁNÍ FIREM XI. vlna Exkluzivně pro PRÁVO Legislativní změny.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
© Macura & partner, a.s. Veletrhy řešení 2015 Právní formy podnikání dané zákonem.
Informační kampaň pro posílení udržitelného užívání vodních zdrojů a ekosystémových služeb krajiny v podmínkách globální změny (LAPLANT) Zemědělské hospodaření.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Seminář pro zaměstnavatele Ing. Jana Váňová, NVF
Podpora podnikání z pohledu bankovního sektoru
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Malé a střední podnikání
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Lenka Šůsová Marie Kubáňková Analýza možností podpory podnikání v Městské části Praha 13

Realizační etapy 1) Popsat současný stav – SWOT analýza podnikatelského prostředí v MČ P13 2) Formulace hypotéz týkající se požadavků podnikatelů na zkvalitnění stávajících služeb a zavedení nadstandardních služeb 3) Vypracování dotazníku 4) Obecné návrhy projektů 5) Veřejné setkání 6) Konkrétní návrhy projektů

Možnosti podpory podnikání ze strany obecních úřadů – výsledky dotazníkového šetření

Distribuce dotazníku dotazník byl vypracován ve dvou podobách první verze byla určena podnikatelům v MČ Praha 13 druhá verze byla ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR, Hospodářskou komorou hl. m. Prahy a SME Union CZ zaslaná podnikatelům v rámci celé ČR

Charakteristika respondentů šetření se v MČ P13 zúčastnilo 45 podnikatelských subjektů (+ 22 podnikatelů z ČR) ze 60% se jednalo o fyzické osoby přes 22% společnosti s ručením omezeným průzkumu se zúčastnily převážně mikropodniky – přes 30% dosahovalo nejvýše 1 milionu korun – 30% z nich dosáhlo obratu v intervalu milionů korun – přes 65% z nich nezaměstnává více než 10 zaměstnanců přes 80% očekává mírný nárůst v horizontu příštích dvou let

Kritéria při volbě sídla firmy rodinné důvody hrají většinu podnikatelů hlavní roli při volbě sídla svého podnikání nicméně 32% uvedlo jako hlavní důvod přiblížení odběratelům a pro 30% jsou důležité dostupné nebytové prostory stejné důvody by vedly ke změně sídla podnikání

Financování podnikání 72% dotázaných zaměstnává při svém podnikání výlučně vlastní kapitál a nežádala o úvěrové financování jen 10% se tuto formu financování snažilo získat nebo se o ní alespoň zajímalo

Bariéry podnikání podnikatelé naopak spatřují největší bariéry – vysoké daně – administrativní zátěž – nízká poptávka – legislativa (přísná a neprůhledná) – lidské zdroje

Zájem o nové služby Podnikatelé by nejvíce uvítali – posílení elektronické komunikace a – pravidelná setkání s podnikateli z nabízených služeb nejvíce preferují – semináře o aktuálním znění právních předpisů – kurzy marketingu – řízení podniku – jazykové kurzy

Děkuji za pozornost. Lenka Šůsová projektová manažerka pro evropské fondy Úřad Městské části Praha