NAHRÁVÁNÍ SKENERU S2
Synchronizovat skener znamená: Odeslat údaje o skenerem uskutečněných měřeních na globální server společnosti Nu Skin. Výhody: Ve Vašich skenerových záznamech můžete vidět celkový přehled o veškeré Vaší skenerové aktivitě. Spojení bylo vytvořeno mezi skenovými čísly přiřazenými k ADR objednávkám. Společnost Nu Skin Vám může vyplatit Vaše skenerové bonusy.
Nahrávání skeneru Po každém skenerovém měření, alespoň jednou za 120 hodin a nejpozději poslední pracovní den měsíce. Pokud Váš skener nebude v průběhu 120 hodin nahrán, dojde k jeho automatickému vypnutí. Pouze společnost Nu Skin jej dokáže znovu aktivovat.
Nahrávání skeneru Nejdříve připojte síťový kabel k portu Ethernet na zadní straně laptopu pro skener S2. Na laptopu pro skener S2 přejděte do MENU a vyberte Nahrát (Upload):
Nahrávání Zelené světlo značí, že spojení bylo nalezeno a navázáno. Klikněte na tlačítko „nahrávání použitím internetové sítě (Using Broadband)”. Červené světlo značí, že spojení nebylo nalezeno. Ujistěte se, že je síťový kabel připojen, poté restartuje laptop a znovu zkontrolujte připojení. Pokud červené světlo svítí i nadále, kontaktujte Vaši místní kancelář pro další podporu. Žluté světlo značí, že mohl nastat problém s připojením. Ve většině případech bude nahrávání fungovat, i když žluté světlo svítí. V případě, že se žluté světlo změní na červené, ujistěte se, že je síťový kabel připojen a restartuje laptop.
Nejčastější chybové kódy Chybové kódy Jestliže se takové kódy během nahrávání objeví, znamená to, že bylo internetové spojení přerušeno. Abyste problém vyřešili: Nejdříve připojte síťový kabel k portu Ethernet na zadní straně laptopu pro skener S2 a poté laptop restartuje. Jděte do MENU - Nahrát Zkontrolujte, že typ sítě je: DHCP Pokuste se o nahrátí
Nejčastější chybové kódy Chybové kódy Pokud je typ sítě statický (Static), klikněte na „Manually Configure Connection“ (Manuálně konfigurovat připojení). Změňte typ sítě ze statického (Static) na DHCP Změňte typ sítě zpět z DHCP na statický (Static) a zjistěte, zda stav sítě svítí již zeleně. Pokud ne, změňte typ sítě zpět ze statického (Static) na DHCP. Pokud stav sítě i nadále ukazuje žlutou nebo červenou barvu, kontaktujte Vaši lokální podporu.
DĚKUJEME ZA POZORNOST