Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ FAKULTA STAVEBNÍ ÚSTAV GEODÉZIE
Advertisements

Využití služby O2 Car Control v praxi operativního leasingu
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Hmotná nouze Mgr. Terezie Pemová.
Vlastní hodnocení školy
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Hodnocení způsobilosti měřících systémů
BEZPEČNĚJŠÍ SILNICE ZACHRAŇUJÍ ŽIVOTY Program EuroRAP v České republice Projekt EK Evropský atlas bezpečnosti silnic.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Kalkulace plných a variabilních nákladů
13. prosinec 2006 Kontrolní den VÚBP, Praha Projekt č. CZ / /0349 Kontaktní místo bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro region hl. m.
Radializace Nový Smokovec, září 2011.
Rozbory přesnosti v jednotlivých fázích vytyčení
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Jak lépe rozumět týmům? Michal Osuský Cyril Hoschl Veronika Langrová.
Příprava plánu měření pro lopatku plynové turbíny
Řízení korupčních rizik
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
Geodézie v pozemním stavitelství
Statistická analýza výroby pístků Ing. Václav Chmelík, CSc.
SEKUNDÁRNÍ TRH UŽITKOVÝCH VOZIDEL
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
PDS - způsob předávání dat Operátorovi trhu Jednání s provozovateli LDS Miroslav Řehoř.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Outsourcing výrobní logistiky Ing. Marek Vinš, Ph.D.
Mgr. Ing. Drago Sukalovský, starosta města Kuřimi
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
Příprava plánu měření pro přírubu
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Analýza rizik Miroslav Čermák.
Adaptivní preference pro délku nohou u potenciálního partnera
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Reforma českého zdravotnictví poznámky a připomínky
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Datová fúze satelitní navigace a kompasu
HODNOCENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A JEJICH VÝSLEDKŮ V ROCE → Hodnocení VaV.
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení a realizace staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka.
Data pro posuzování environmentálních rizik Hustopeče, Petr Trávníček Luboš Kotek Petr Junga.
marketingové poradenství
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica, Elektronické schvalování v praxi Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum:
Metoda QFD Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D. prof. Ing. Václav Legát, DrSc.
Technické prohlídky pomáhají předcházet nehodám automobilů Profesní komora Stanic technické kontroly Praha 9. října 2013.
Tisková konference příčiny nehod v podzimním a zimním období priority a úkoly – podzimní období Tisková konference příčiny nehod.
Sdružení odtahových služeb Odstraňování následků dopravních nehod Rozdíly mezi současným a zákonným systémem Ing. Michal Krajňák.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Digitální technická mapa Plzeňského kraje Služby DTM DMVS PK Setkání partnerských obcí DTM DMVS Plzeň Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
TISKOVÉ SETKÁNÍ ContiTrade Services s.r.o.
Domov Sue Ryder, o.p.s. „Šance pro důstojné stáří“ Mgr. Michaela Hronová, Domov Sue Ryder, o.p.s. Michelská 1/7, Praha 4 Tel:
Přednáška č. 9 Hodnocení veřejných zakázek Úvod do veřejných zakázek a věcné hodnocení Ladislav Kavřík
Tisková konference dopravní nehodovost - priority a úkoly – podzimní období Tisková konference dopravní nehodovost - priority.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Energetická maturita úsek Síťové služby útvar měření
Kontrola činnosti oprávněných osob v praxi
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
Klíčové aktivity projektu
Transkript prezentace:

Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014

KONTROLY PNEUSERVISŮ PNEUMATIKY -> SOUČÁST NÁKLADŮ NA VOZIDLO KONTROLY

KONTROLY PNEUSERVISŮ operativní leasingové společnosti měření hloubky vzorku & způsob uskladnění + celkový dojem + technické zázemí a rozsah služeb od roku 2010 do > 170 kontrol -> sad -> měření NOVĚ - tajný zákazník KONTROLY PNEUSERVISŮ

3 x 1-3 měření / pneu (20 sad) -> nejnižší hodnota -> porovnání s udávanou hodnotou -> rozdíl (R)* / pneu -> průměrná hodnota R a odchylky (O)* / sada -> pneuservis -> bodové ohodnocení * R = naměřená hodnota vs. skutečnost O = absolutní hodnota průměru rozdílu MĚŘENÍ HLOUBKY VZORKU

KONTROLY PNEUSERVISŮ ZPŮSOB USKLADNĚNÍ místo, přehlednost, čistota VEDENÍ EVIDENCE způsob, rychlost reakce, doklady -> bodové ohodnocení EVIDENCE A USKLADNĚNÍ

KONTROLY PNEUSERVISŮ PŘÍJEZD & PŘÍJEM, ZÁZEMÍ PRO ZÁKAZNÍKY navigace, označení objektu, parkování, příjem prostor pro zákazníky, občerstvení, TV, Wi-Fi, karty TECHNICKÁ VYBAVENOST, DALŠÍ SLUŽBY počet stání, vybavení, výjezdový vůz světla, brzdy, olej, geometrie, klima, atd. -> bodové ohodnocení CELKOVÝ DOJEM & VYBAVENOST

KONTROLY PNEUSERVISŮ Kontrolní list VÝSTUPY KONTROL

KONTROLY PNEUSERVISŮ Protokol o měření (podpis oběma stranami) Fotodokumentace VÝSTUPY KONTROL

KONTROLY PNEUSERVISŮ Bodové hodnocení v jednotlivých oblastech váha podle důležitosti (nejvyšší = měření) při vyhodnocení měření zohlednění tolerance (měřidla, způsob) -> CELKOVÝ VÝSLEDEK -> KATEGORIE A -> D CELKOVÉ HODNOCENÍ

KONTROLY PNEUSERVISŮ Průměrný rozdíl 0,76 -> -0,13 mm Průměrná odchylka 1,01 -> 0,73 mm -> přesnější měření (méně „nahodilých“ hodnot) -> hodnoty „ve prospěch“ zákazníka Současně se výrazně zlepšil způsob evidence VÝSLEDKY – MĚŘENÍ & USKLADNĚNÍ

KONTROLY PNEUSERVISŮ Zvyšující se rozsah poskytovaných služeb (týká se především sítí pneuservisů) VÝSLEDKY – VYBAVENÍ & SLUŽBY

KONTROLY PNEUSERVISŮ Nebyl potvrzen úmysl zkreslovat - odchylky jsou v důsledku nedbalosti a chybějící metodiky Měření se v průměru zpřesnilo a odchylky se posunuly „pozitivním“ směrem Zkrátila se reakční doba vyhledání pneu Snížila se chybovost v zapsaných údajích Rozšiřuje se rozsah poskytovaných služeb Síť pneuservisů & systematický přístup -> zvyšování profesionality SHRNUTÍ

KONTROLY PNEUSERVISŮ Přes zlepšující se situaci stále v některých případech výrazné nepřesnosti v měření -> chybějící metodika, resp. nedodržování postupů / přístup personálu (především menší pneuservisy) V některých případech vedení dvojí evidence -> přepisování dat -> může zvýšit chybovost údajů SHRNUTÍ

KONTROLY PNEUSERVISŮ Telefonát - 15 pneuservisů -> příjem = reakce, představení, kompetentní osoba 5 x pod průměrem -> 3 x nedostatečné -> odbornost, profesionalita = znalost procesů, orientace v problematice 5 x pod průměrem -> 3 x nedostatečné -> celkový dojem = komunikace, ochota 6 x pod průměrem -> 2 x nedostatečné TAJNÝ ZÁKAZNÍK

KONTROLY PNEUSERVISŮ Výsledky relativně často pouze na průměrné úrovni (mimo sezónu!) Přístup odráží i aktuální stav zaměstnance Důležité je pravidelně informovat a následně prověřovat znalosti Před sezónou zajistit fungující proces příjmu TAJNÝ ZÁKAZNÍK - SHRNUTÍ

KONTROLY PNEUSERVISŮ DĚKUJI ZA POZORNOST!