Dušan Sameliak Title screen Divided into 2 equal parts.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Martina Pastuchová klinický psycholog a terapeut, supervizor
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Komunikační dovednosti
Nabídka personálních služeb
Cesta ke kvalitě v praxi
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Konflikty a způsoby jejich řešení
Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014.
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Tomáš Julínek Reforma zdravotnictví. Základní charakteristiky ideových pohledů na zdravotnictví - duben 2001  Zvýraznění role občana  Zdravotnická zařízení.
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Základy marketingu šestá přednáška
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Systém 360° zpětné vazby v Cabot Corp.
Vyjednávání I sebelepší mezilidské vztahy nebo manažerské techniky nás čas od času nedokážou ochránit před střetem různých názorů, myšlenek nebo přístupů.
Záměr založení 16. odborné sekce Rady kvality ČR „KVALITA V ENERGETICE“ Daniel Jarchovský, ČEZ, a. s. Praha,
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
marketingové poradenství
Komunikace s rodiči.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
SEBEPOZNÁNÍ základ psychologické přípravy
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
aneb Assessment Centre a Development Centre
Vendula Slámová Markéta Otáhalová Jitka Wagenknechtová
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Úloha facilitace při budování partnerství
Osobní management – modul č.4
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
MOTIVACE K UČENÍ Tereza Hammerová
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Komunikace.
kvalitní zákaznický servis
Prezentační a komunikační dovednosti
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Standardy pro základní vzdělávání
Transkript prezentace:

Kontrola a motivace k dosažení excelentní služby, komunikace při stížnostech strávníků Dušan Sameliak Title screen Divided into 2 equal parts. This ‘slide cover’ always contains 5 things: Krauthammer logotype (alone + client logo) Powerpoint title (note how it’s aligned with the logo lettering). Subtitle Date of the presentation (smallest legible size) living performance bottom right. Keep these proportions so it matches the logo in size.

Obsah Představení Paradoxy – motivace Komunikační filtry Kontrola a poskytnutí ZV pro externisty Komunikace při stížnostech strávníků Diskuse (10´)

Krauthammer International

Krauthammer International Založení v roce 1971 300 tréninkových konzultantů 24 poboček v 16 zemích Více než 25.000 účastníků rozvojových programů ročně v 51 zemích světa Obrat více než € 40,000.000 ročně

Klíčové činitele spokojenosti Motivace zákazníků Klíčové činitele spokojenosti Čistota prostředí Kvalita služeb a sortimentu Šíře služeb a sortimentu Příznivá cena Přátelský personál Vlastní zdroj: Krauthammer International

Více možností Méně času pro vybírání Paradoxy – motivace Více možností Méně času pro vybírání

Více spokojenosti Více stížností Paradoxy – motivace Více spokojenosti Více stížností

Více profesionálních zákazníků Více nejasnoti a váhání Paradoxy – motivace Více profesionálních zákazníků Více nejasnoti a váhání

Představa a realita © SL 00605 Kids on the beach 080228 XX by Krauthammer International

Co dělat, když naše představa neodpovídá realitě? P = R P R přizpůsobení představy P R změna reality P = R 1. 2.

Jak vytváříme představy? Věk Genetika Pohlaví Výchova Zkušenosti Vzdělání Kultura ....... Realita Představa

Naše chování je určováno naší představou vytvořenou přes komunikační „FILTR”!

Jak vnímáme kontrolu? KONTROLA Důsledek: Naše představa: neochota ji provádět nedůvěra k externistům nesouhlas s argumenty nedostatečná motivace ji provádět Naše představa: - je nepříjemná zdržuje poukazuje na opakované chyby hrozí nám díky ní sankce … vzbuzuje v nás negativní emoce

PŘÍPRAVA 1. Přizpůsobení naší představy o kontrole - změna úhlu pohledu: HLEDÁNÍ POZITIV Upozornění na nedostatky dříve, než se projeví v kvalitě. Důležitá zpětná vazba, porovnání se standardy. Informace o nových pravidlech, možnostech vylepšení. ……… 2. Přizpůsobení naší představy o kontrole - zjištění představy druhé strany: JEJICH PŘEDSTAVA ………

PŘÍPRAVA 3. Změna reality – SYSTÉMOVÁ OPATŘENÍ Funkční interní kontrolní mechanizmy. Funkční interní procesy. 4. Změna reality – ZAJISTIT INFORMOVANOST VŠECH ZAINTERESOVANÝCH …kvalitní přípravou jsme získali: - vyšší úroveň interní kontroly, lepší přehled - informovaný a kompetentní personál - větší sebejistotu personálu

Efektivní komunikace s externisty Zajištění co nejlepší vyjednávací pozice kvalitní přípravou. Nastavení neutrální nebo lehce pozitivní pracovní atmosféry během kontrolního procesu. Profesionální spolupráce s externisty během kontrolního procesu a poskytování ZV. Předání výsledků kontroly – ANO člověku, sdělení zpětné vazby k procesu. Hledání společných řešení pro nápravu. Využití výsledků kontroly jako inspirace pro zlepšení. Poděkování.

Jak vnímáme stížnosti? STÍŽNOST Důsledek: Naše představa: Neochota pochopit druhou stranu a řešit její problém. -Neadekvátní emotivní reakce (protiútok, obhajoba, …). Projevování nezájmu. Nedodržování dohod (termínů apod.) Naše představa: - je nepříjemná zdržuje poukazuje na naše chyby hrozí nám díky ní sankce … vzbuzuje v nás negativní emoce

PŘÍPRAVA 1. Přizpůsobení naší představy o stížnosti - změna úhlu pohledu: HLEDÁNÍ POZITIV Důležitá zpětná vazba – upozornění na nedostatky. - Projev důvěry. Možnost získání věrného zákazníka. Inspirace pro zlepšení. ……… 2. Přizpůsobení naší představy o stížnosti - zjištění představy druhé strany: JEJICH PŘEDSTAVA

3 úrovně vnímání kvality zákazníkem Úroveň I.: Samozřejmá kvalita Úroveň II.: Konkurenční kvalita Úroveň III.: Překvapující kvalita Cíl: Zážitek z excelentní služby

Stížnost = rozdíl mezi očekávanou představou a zažitou realitou! P = R

PŘÍPRAVA 3. Změna reality – SYSTÉMOVÁ OPATŘENÍ Funkční interní kontrolní mechanizmy. Funkční interní procesy. 4. Změna reality – ZAJISTIT INFORMOVANOST VŠECH ZAINTERESOVANÝCH - Spolupráce se zákazníky. …kvalitní přípravou jsme získali: - přijetí stížností strávníků jako normální součásti poskytování služeb - informovaný a kompetentní personál - možnost využití stížnosti k získání věrného zákazníka nebo aktivní reference

Ukázka procesu efektivního zvládání stížností Naslouchejte (až do posledního slova …) „Ano“ člověku + zrcadlení emocí: „Je mi to líto… / Chápu, že …“ Zasaďte stížnost do perspektivy: „Co přesně …“ Vyjádřete ochotu osobně pomoci: „Osobně se postarám …“ Hledání společného řešení: „Jaké řešení byste očekával / Považoval za férové …“ Konkretizace: „Dohodli jsme se, že …“ Poděkování: „Jsem rád, že jste …“

oblasti představ zákazníků Proces řešení stížnosti / Přístup k řešení stížnosti Neakceptovatelné řešení Standardní řešení Pozitivně překvapující řešení Výsledek - Konflikt -Stížnost -Akceptace -Řešení -Loajalita -Aktivní reference

Nastavení optimální externí komunikace ?… Dodavatelé Konkurence MY Média Právník Kontrolní orgány Zákazníci

? Otázky ? Děkuji za pozornost! Dušan Sameliak www.krauthammer.com Diskuze vcem Děkuji za pozornost! ? Otázky ? Dušan Sameliak www.krauthammer.com