Modernizace dálnice D1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Inteligentní dopravní systémy v každodenní praxi
Advertisements

Dopravní politika na léta 2005 – 2013 Dopravní politika je základním strategickým dokumentem pro sektor dopravy a deklaruje, co stát a jeho exekutiva v.
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Změna legislativy při zadávaní veřejných zakázek
Rekonstrukce severních mostů
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Portál krizového řízení pro Jihomoravský kraj
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Aspe - systém pro řízení stavebně investičních projektů
BEZPEČNĚJŠÍ SILNICE ZACHRAŇUJÍ ŽIVOTY Program EuroRAP v České republice Projekt EK Evropský atlas bezpečnosti silnic.
Pohled ŘSD na možnosti a výhled realizace staveb na Moravě
DIGIMEDIA 2013 Nové horizonty rozhlasového vysílání Marcel Procházka České Radiokomunikace a.s. 13. června 2013.
Projekty EOC v ČR v období
Dopravní informace Plzeňského kraje Martin Schejbal Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
20. června 2012 Modernizace dálnice D1.
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
Nový zákon o ochraně ovzduší. Schválen Poslaneckou sněmovnou ČR dne 10. února 2012 Projednán Senátem ČR dne 15. března 2012 a vrácen Poslanecké sněmovně.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE
Projekt ELIŠKA Centrální registr řidičů
ISSS 2004 Technická infrastruktura IZS kraje Vysočina.
Marta Toušková Útvar rozvoje hl. m. Prahy Setkání geodetů 2013 Ukončení projektu Digitální mapa Prahy a zadání Digitální mapy veřejné správy hl. m. Prahy.
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Informace o životním prostředí ve veřejné správě Legislativní rámec problematiky, služby pro veřejnou správu česká informační agentura životního prostředí.
Absolventská práce 2002 Aplikace XML rozhraní v prostředí krajského úřadu Autor : Marek Cop Vedoucí : Ing. Petr Pavlinec 2002.
Organizační členění ÚO
Sítě 2000 Okresní úřad Hodonín geografický informační systém.
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 ePUSA – elektronický portál územních samospráv Krajský úřad Plzeňského krajeMinisterstvo vnitra.
Realizační tým ICZ duben 2005
GIS Plzeňského kraje a projekty v rámci Digitální mapy veřejné správy Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Integrované dopravní systémy Realizace Dopravní politiky ČR Ing. Vít Sedmidubský května 2010.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Projekt internetizace knihoven (PIK) Mgr. Martin Boka 08/2004.
Konference projektu UNIV 2 KRAJE ve Zlínském kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Aktivita A4 - Návrh a zavedení systému.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
 V souladu s Koncepcí vzdělávání v oblasti krizového řízení, schválenou usnesením Bezpečnostní rady státu ze dne 16. listopadu 2004 č. 14 a Plánem hlavních.
Služba RDS-TMC Jednotný systém dopravních informací
Interaktivní personální portál
Aspe® systém pro řízení stavebně investičních projektů.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
Agendové IS MPSV a ÚP Plán konsolidace a rozvoje Petr Krůček 1. náměstek ministryně 29. května 2013.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
Řízení investičních projektů DSZ DÚR DS ZBV RS DVZ DSP Systém Aspe.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Minimální standard sociální práce orgánu pomoci v hmotné nouzi
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Nový zákon o ochraně ovzduší
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Výbory a pracovní skupiny
Lucie Mališová 1. ročník N GK-KART
Plán činnosti PS na rok 2009 Náměty na činnost PS
UK FTVS - Výstavba první a druhé etapy sportovního kampusu Veleslavín
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Obec Sibřina Plán investičních a provozních záměrů obce 2018 – 2022
Podpora procesů uznávání
Zkušenosti z provozu MKDS v Pardubicích
Vážení vozidel za jízdy WIM
Transkript prezentace:

Modernizace dálnice D1

Výchozí situace Havarijní stav vozovky Havarijní stav mostních objektů Zásadním způsobem dlouhodobě zanedbaná údržba dálnice Neexistence objízdných tras Realizace za plného provozu (40.000 vozidel/24 hodin) Projektová připravenost 5 úseků Získána všechna potřebná stavební povolení Otevřené řízení na zhotovitele – 2.kolo Termín podání nabídek 1.10.2012 Připraveny 2 scénáře : - Zahájení 10/2012 - Zahájení 2013

Základní parametry modernizace D1 Všeobecně celá dálnice: Členění 21 úseků Šířkové uspořádání po modernizaci Mostní objekty Protihlukové stěny Přechody pro zvěř, migrační koridory Realizace při zachování 2+2 Finanční rámec Bezpečnost Harmonogram

Projektová příprava, inženýrská činnost I.etapa - DSP, zadávací dokumentace Výběr úseků pro I.etapu Stavební povolení, počet…. Stav přípravy II., III. Podmínky realizovatelnosti dalších úseků : Stavební / územní řízení Projednání s obcemi / krajem / dalšími účastníky

Provozní aspekty modernizace D1 Bezpečnost při realizaci za provozu SSÚD – dispečink, součinnost, …. Odtahové služby Zajištění zimní údržby Nutnost provádět údržbu a opravy na úsecích, připravovaných k realizaci v dalších etapách s cílem odstranit havarijní stav (mosty !!!)

Zahájení realizace DIO Kroky mezi ukončením tendru a zahájením prací (předání staveniště,….) Postup prací při zahájení 10 / 2012 (práce v zimním období. Termín dokončení, ….) Postup prací při zahájení 2013 (dokončení 2014, souběh s II.etapou,….) Personální zajištění Problematika TDI

Mediální koncept Realizované kroky (Web., ČT- Nová media, Čro-memorandum ŘSDxČRo, komunikace projektu….) Personální zajištění (dispečink, NDIC, …..) Scénář zahájení – 10 / 2012 (načasování kampaně, edukativní pořady, aktuální zpravodajství, ….) Scénář zahájení 2013

NDIC JSDI schválen Usnesením Vlády ČR č. 590 z 18.5.2005 součástí Dopravní politiky ČR na léta 2005-2013 z 13.7.2005 součástí Strategie krizového řízení v dopravě do roku 2013 ze dne 19.7.2005 součástí novely zákona č. 361/2000 Sb., §124 odst. 3 od 1.7.2006 vyhláška č. 3/2007 Sb. o celostátním dopravním info systému Využití stávajících telematických zařízení pro monitorování stavu Doplnění v rámci modernizace (kamery, smyčky, mobilní panely) Komunikace PČR, SSÚD, IZS, …../IS dálnice/

NDIC Petr Mahdal Je centrální pracoviště Jednotného systému dopravních informací pro zpracování, kontrolu, autorizaci a publikování všech dostupných dopravních informací a dopravních dat o dopravních situacích v celé ČR z různých zdrojů, včetně zdrojů z dopravní telematiky. Vstup – dopravní informace a dopravní data (kontrola správnosti, kvality, procesu předávání informací) Klasifikace informací - autorizované, neautorizované, předběžné (doplnění z dalších zdrojů, ověření, možné konflikty informací) Proces zpracování automaticky nebo operátorem v závislosti na klasifikaci Výstup – autorizované, ověřené, digitálně geograficky lokalizované dopravní informace Sleduje vývoj událostí až do jejich ukončení a plného obnovení provozu

NDIC Ctirad Weissmann Vstupy dopravních informací do agendových systémů: automatické - PČR, HZS, SSÚD - ZZS aj. – nutná novela § 124 odst.3 zák. č. 361/2000 Sb. /není stanovena povinnost/ - řidičů – ČRo, ÚAMK Kamery s detektory, sčítače dopravy Výstupy: Informační portály VMS /pevné, mobilní/ Vysílání RDS-TMC prostřednictvím vysílačů Čro Webová aplikace, mimořádné zprávy, DDR, komunikace s ČRo Provoz 7/24, 16 operátorů Potřeba personálního posílení NDIC

Celková koordinace projektu Spolupráce a komunikace s kraji, obcemi, samosprávami při projednávání projektu Projednání podmínek uzavření dopravně obslužných zařízení Využití technologie TMS (Traffic Management Systém) instalované v rámci projektu Kapsch, pro zpracování dopravních modelů Projednání podmínek dopravních omezení s Česmad Koordinace přípravy projektu krizového řízení při řešení mimořádných situací (PČR, kraje, IZS, SSUD,…)

Součinnost dopravní policie Posílení činnosti dálniční policie Likvidace překážek v silničním provozu Regulace jízdy kamionů Metodika likvidace dopravních nehod

Krizové řízení Řízení kritických situací Kategorizace mimořádných událostí Koordinace činností složek IZS Proškolení vedoucích SSÚD Seminář s PČR

Telematické aplikace, konceptuální projekt Využití telematických zařízení a palikací v průběhu jednotlivých etap modernizace Dopravní modely, predikce stavů v rámci omezení Monitoring aktuálního stavu Výpočet Travel time / velikosti kongescí Variantní trasy ( v dalších etapách ) Konceptuální projekt cílového řešení dálnice D1

www.novaD1.cz © 2012