Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář k výběrovému řízení 2014
Advertisements

ŽÁDOST O PLATBU A JEJÍ POVINNÉ PŘÍLOHY ŽÁDOST O PLATBU A JEJÍ POVINNÉ PŘÍLOHY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje.
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Finanční aspekty projektů šablon.
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Informační systém Benefit7+
IOP 3.4 – 11. výzva Centrum pro regionální rozvoj ČR.
Hlášení změn v rámci projektů PRV Eva Šípová, MAS Labské skály – březen 2010 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
Nejčastější pochybení při administraci monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
APLIKACE BENEFIT7 - ÚVOD
1 Formální náležitosti žádosti. 2 Podání žádosti konec příjmu žádostí: , 17:00 hod. konec příjmu žádostí: , 17:00 hod. osobně žadatel.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka Prioritní osa 3 – Udržitelné využívání.
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka Prioritní osa 3 – Udržitelné využívání.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Operační program přeshraniční spolupráce Slovenská republika – Česká republika Centrum pro regionální rozvoj Infobod Zlín.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví.
V. Projektová žádost v Benefit 7+. Obecné podmínky pro práci s aplikací Benefit7 webová aplikace BENEFIT7 OPVK je všem uživatelům přístupná na internetové.
Webová aplikace BENEFIT Jeseník Olomouc Zlín Kroměříž.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Lenka Kšanová, Marta Mlejnková (Praha, duben 2016) Výzva Dodatečných aktivit.
ŠKOLENÍ PRO ŽADATELE O FINANČNÍ PODPORU Z OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Jihomoravský kraj Krajský úřad Jihomoravského kraje oddělení.
Postup při uveřejňování smluv prostřednictvím formuláře
Schválením žádosti projekt nekončí
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Schválením žádosti projekt nekončí
CERA - proces příjmu a hodnocení žádostí
Setkání regionálních výrobců
Dočasná síť sociálních služeb v Jihomoravském kraji od roku 2017
Dočasná síť sociálních služeb v Jihomoravském kraji od roku 2017
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2014
Finanční vypořádání 2016 PO zřizované Krajem Vysočina
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
Podstatné změny projektu Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
MŠMT Program VIII Přímá podpora sportovních klubů a tělovýchovných jednot Podpora zabezpečení sportovní, pohybové, tělovýchovné činnosti dětí a mládeže.
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Lenka Kšanová, Marta Mlejnková (Praha, duben 2016)
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Příprava malého projektu - 2. část Předložení MP, žádost a přílohy
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Seminář pro příjemce Typ I – Příprava a podpis právního aktu, pravidla a podmínky realizace Oddělení dubna 2019, Praha.
Transkript prezentace:

Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost www.eu-zadost.cz Prvním krokem k vytvoření žádosti o poskytnutí dotace v aplikaci Benefit7 je registrace. Základním údajem a prostředkem pro komunikaci s aplikací je E-mail (Přihlašovací řetězec) a Heslo uživatele.   E-mail – existující e-mailová adresa uživatele, prostřednictvím níž se bude uživatel přihlašovat do aplikace. Je nutné, aby adresa byla fungující, např. z důvodu aktivace uživatelského účtu přes tento email. Heslo – aplikace vyžaduje zadání hesla s nejméně 8 znaky. Při zadání je nutné dbát na rozlišování velkých a malých písmen. Aplikace tyto rozdíly rozeznává a v případě zadání hesla v jiné formě, nebude heslo akceptováno. Aplikace dovoluje pouze 1 heslo k 1 e-mailové adrese, tzn. na stejnou e-mailovou adresu se nelze přihlásit pod různým heslem. Ve chvíli, kdy jsou registrační údaje úspěšně odeslány, dojde k vytvoření registračního účtu žadatele. Na obrazovce se zobrazí výzva k aktivaci tohoto účtu žadatelem a také výzva k vytištění tohoto formuláře.  Na základě této výzvy žadatel ve své e-mailové schránce otevře zaslanou zprávu s názvem Potvrzení registrace, která obsahuje aktivační klíč. Kliknutím na tento klíč aktivuje svůj účet. Tuto aktivaci je nutné provést v den registrace, jelikož klíč je platný pouze do 6:00 dalšího dne. Pokud registraci v tomto čase nestihnete dokončit, bude nutné provést novou registraci.

V projektové žádosti SŠ vyplňuje pouze: Typ účetní jednotky Název projektu, zkrácený název projektu Název projektu anglicky Datum zahájení projektu IČ, Typ žadatele Počet žáků Adresu žadatele (oficiální, pro doručení) Statutárního zástupce a kontaktní osobu, telefon, email, funkce

V projektové žádosti SŠ vyplňuje pouze: Zřizovatel, adresa zřizovatele Čísla účtů Výběr klíčové aktivity projektu Počet klíčových aktivit Výběr typu území Případně přílohy projektu

Editace polí Aplikace pracuje s několika druhy editačních polí. Pole jsou barevně odlišena podle druhu – viz následující tabulka: Dále jsou k dispozici textová pole, která jsou určena zejména pro zadání popisu.

Záložka Identifikace žádosti Žadatel vyplňuje pouze pole Identifikace žádosti. Do tohoto pole vyplní vlastní (pracovní) název žádosti, který slouží pro lepší orientaci žadatele v aplikaci. Tento identifikační název může mít délku maximálně 20 znaků.

Záložka PROJEKT

Harmonogram projektu Nelze stanovit počátek projetu dříve než 2 měsíce od data finalizace. Konec doby realizace se automaticky vypočítá: datum počátku realizace + 24 měsíců

Záložka ŽADATEL PROJEKTU Po doplnění počtu žáků a uložení, aplikace dopočítá max. výši finanční podpory

Název žadatele + počet žáků Chybné načtení názvu/adresy školy po provedení validace: Nelze ze strany žadatele editovat. Případnou úpravu v projektové žádosti provádí O CERA na základě zaslaných podkladů (kopie zřizovací listiny, výpis z RES) Počet žáků musí odpovídat doložené příloze - Čestné prohlášení o počtu žáků

Služba ARES ošetřující IČ V případě, že by validace ARES neproběhla správně a načtená data neodpovídala skutečnosti, je nutné zařídit opravu dat: při špatném názvu subjektu je třeba obrátit se na Registr ekonomických subjektů (www.czso.cz) při chybě v adrese na UIR- ADR (Ministerstvo práce a sociálních věcí) Jedná se o data název organizace a právní forma organizace

Záložka ADRESA ŽADATELE Oficiální adresa – automatické natažení po validaci ARES Adresa pro doručení – doplnění žadatelem

Záložka OSOBY ŽADATELE Statutární zástupce a hlavní kontaktní osoba může být stejná osoba.

Záložka ZŘIZOVATEL

Záložka ZŘIZOVATEL Zřizovatel 1- Obec Zřizovatel 2- Kraj V případě vyplnění Zřizovatele 1- Obec, je nutné vyplnit pole Zřizovatel 2- Kraj. SŠ, které nemají zřizovatele (např. soukromé školy), nebo jsou zřízeny MŠMT, nevyplňují záložku Zřizovatel.

Záložka ADRESE ZŘIZOVATELE Pokud se po Validaci ARES nenačte adresa zřizovatele automaticky je nutné doplnit adresu ručně.

Záložka ÚČTY Doplňují se čísla účtu žadatele, zřizovatele – Obec a zřizovatele - Kraj.

Záložka ÚČTY Účty jsou nezbytné k proplacení záloh dotace. Dotace prochází přes uvedené bankovní účty (Zřizovatel 2- Kraj, Zřizovatel 1- Obec) na účet školy. Čísla krajských úřadů jsou uvedeny na str. 35 příručky Jak vyplnit webovou žádost v Benefit 7, vyvěšené na www.msmt.cz

Záložka KLÍČOVÉ AKTIVITY

Záložka ROZPOČET PROJEKTU

Záložka KATEGORIZACE PROJEKTU Výběr typu území – venkovská oblast, městská oblast

Záložka PŘÍLOHY Možnost založení příloh k projektové žádosti volíte na záložce Projekt. Pole Projekt počítá s přílohami Přílohy v papírové podobě musí mít všechny náležitosti požadované ve Výzvě. Přílohy projektové žádosti: Čestné prohlášení o počtu žáků + prostá kopie nové Zřizovací listiny nebo prostá kopie Dodatku ke zřizovací listině (v případě splynutí/sloučení škol) Úředně ověřené pověření osoby statutárním zástupcem k podepsání projektové žádosti. Souhlas kraje se zřízením pozice asistenta pedagoga dle zákona 561/2004 Sb. Souhlas MŠMT dle Pokynu ministra školství mládeže a tělovýchovy čj. 527/2008-23 o Zařazení volitelného a dalšího volitelného odborného předmětu, který je vyučován v cizím jazyce.

Záložka PŘÍLOHY Nahrávání příloh do Benefit 7 ve formátu *.PDF. Zvolení relevantnosti jednotlivých příloh uvedených v číselníku.

Kontrola žádosti a finalizace Kontrola se spustí přes tlačítko Kontrola, automaticky proběhne i při spuštění Finalizace. Bez doplnění všech nedostatků, na které Kontrola upozorní, nelze Finalizaci žádosti provést – žádost s formálními nedostatky.

Tisk a předání žádosti Zmáčknutím tlačítka TISK se žádost vygeneruje do formátu .PDF, kterou je třeba uložit na PC a vytisknout. Žádost a případné přílohy je možné odevzdat osobně nebo zaslat na adresu: MŠMT Odbor CERA Karmelitská 7 118 12 Praha 1

Doporučení při vyplňování B7 Postupovat seshora dolů, záložku po záložce Žlutá pole=povinná Pozor na založené prázdné řádky! Po vyplnění pole daty vždy zvolte Uložit! Pozor na čísla bankovních účtů Pomoc při technických problémech: HELP_OPVK@MSMT.CZ

Chyby v projektové žádosti O případných nedostatcích je informován statutární zástupce + kontaktní osoba prostřednictvím e-mailu, případně telefonicky. K nápravě je stanovena lhůta 10 pracovních dnů.

Chyby v projektové žádosti Nedostatečné zabezpečení papírové žádosti (žádost nesešita, chybí štítek, chybí podpis/razítko na štítku) proti manipulaci Tisk projektové žádosti, doplnění nedostatků, zaslání. Chybí příloha uvedená v projektové žádosti. Zaslání přílohy.

Chyby v projektové žádosti Chybně uvedeny údaje u zřizovatelů. Zaslána nižší verze projektové žádosti. Chybný počet žáků. Žádost je v aplikaci odemčena k opravě. Po opravě údajů žadatel se žádost opět finalizuje, vytiskne, opatří všemi náležitostmi a zašle.

Prostor pro další dotazy.

Děkujeme za Vaši pozornost a přejeme příjemný zbytek dne.