KUFR – procvičování pojmů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohyb tělesa opakování
Advertisements

ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Únor 2012
Změny skupenství.
Skupenské přeměny látek
Změny skupenství Druhy látek: A) pevná látka B) kapalná látka
Změny skupenství látek
ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
Tepelná výměna prouděním
Risk - elektrický proud
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Březen 2012
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Prosinec 2012
VYPAŘOVÁNÍ A VAR.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Aneta Říhová Lukáš Kahoun Marek Pertlík Adam Stibůrek
T. Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Leden 2013
Účinnost el. práce Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Únor 2013 VY_32_INOVACE_FY_46 Dále metodika.
Elektromagnetická indukce
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Posuvné účinky síly Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Prosinec 2011 VY_32_INOVACE_FY_11.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.31 Téma: Hustota látek.
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem listopad 2011
Var a vypařování 2 příklady z praxe
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Duben 2012
Aleš Baťha Veronika Kohoutová Etela Kouklíková Monika Vančurová
Kapalnění Sublimace Desublimace
Digitální učební materiál
ZMĚNY SKUPENSTVÍ LÁTEK I.
Skupenské změny.
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem listopad 2011
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_187_Látky a tělesa AUTOR: Ing. Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
-14- Vnitřní energie, práce a teplo, 1. td. Zákon Jan Klíma
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem listopad 2011
Název materiálu: TEPLO – výklad učiva.
Změny skupenství v přírodě shrnutí učiva o přeměnách skupenství
Šíření tepla prouděním a zářením
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
FYZIKA Změny skupenství.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:Fyzika Ročník:8. ročník Klíčová slova:Měření tepla Autor:Mgr. Lucie.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Skupenské změny 1 © Petr Špína 2011 foto: Pavel Bohatý, Milan Vávrů VY_32_INOVACE_B
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Číslo: VY_32_INOVACE_22_16 Základní škola Jindřichův Hradec I, Štítného 121 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Změny skupenství látek (8. ročník)
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vnitřní energie, teplo (8. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
Vypařování a kapalnění
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Mechanické vlastnosti plynů (7. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
TÁNÍ – TUHNUTÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_03_32.
Z MĚNA VNITŘNÍ ENERGIE TEPELNOU VÝMĚNOU Mgr. Kamil Kučera.
ZMĚNY SKUPENSTVÍ LÁTEK
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
TEPELNÉ MOTORY Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_02_32.
Vypařování, sublimace Autor: Mgr. Alena Víchová
-14- Vnitřní energie, práce a teplo, 1. td. Zákon Jan Klíma
Termika VY_32_INOVACE_05-52 Ročník: Vzdělávací oblast:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Změny skupenství látek
Změny skupenství.
NÁZEV ŠKOLY: 2. ZÁKLADNÍ ŠKOLA, RAKOVNÍK, HUSOVO NÁMĚSTÍ 3
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_34_FYZIKA
Tání = děj, při kterém se pevná látka mění na kapalinu.
Změny skupenství látek
Transkript prezentace:

KUFR – procvičování pojmů VY_32_INOVACE_FY_60 KUFR – procvičování pojmů Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Červen 2013 Dále metodika

Fyzikální KUFR Žáci se rozdělí na dvě družstva. V každém kole si vyberou jednoho hráče (hádajícího). Ten se posadí zády k tabuli, kde se budou objevovat různé pojmy z fyziky. Úkolem spoluhráčů je popsat daný pojem tak, aby ho hádající poznal. Během popisu nesmí použít kořen slova! Jeden hráč má limit 2 minuty. Každý hráč může dvakrát použít „další“. Jestliže už má „další“ vyčerpáno, tak nesmí přeskakovat. Po uplynutí časového limitu se střídají družstva. Začíná nové kolo. Hraj

Var Další

Teplota Další

Elektrárna Další

Vlhkost Další

Plyn Další

Kapalina Další

Tepelná výměna zářením Další

Molekula Další

Vypařování Další

Tepelný izolant Další

Termoska Další

Měrná tepelná kapacita Další

Jinovatka Další

Tepelná výměna prouděním Další

Kapalnění Další

Teploměr Další

Rosa Další

Sublimace Další

Mraky Další

Anomálie vody Další

Teplo Další

Tepelná výměna vedením Další

Kroupy Další

Slunce Další

Tuhnutí Další

Teplota varu Další

Desublimace Další

Déšť Další

Joule Další

Motor Další

Tření Další

Kalorimetr Další

Rtuť Další

Sání Další

Radiátor Další

Parní stroj Další

Vítr Další

Solární panel Další

Výfuk Další

Skupenské teplo tání Další

Tání Další

Vznětový motor Další

Tlak Další

Hustota Další

Papinův hrnec Další

Hořlavina Další

Zážehový motor Další

Mlha Další

Informace pro učitele: Vzdělávací oblast : Člověk a příroda Vzdělávací obor : Fyzika Ročník: 8. Tematický okruh: Molekulová fyzika a termodynamika Klíčová slova: teplo, skupenské změny, tepelné motory Použité materiály: automatické tvary MS OFFICE POWERPOINT Metodický postup: Žáci rozděleni do dvou družstev hrají kufr. Je vhodné hru použít na závěrečné opakování. Pravidla lze různě upravovat, základní verze je na druhém slidu. Zpět