Zábavné aktivity pro třídy s nadanými žáky 3. interaktivní dílna pro učitele 1. stupně ZŠ 22. června 2007 FZŠ Trávníčkova 1744, Praha 13.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Advertisements

Podstatná jména STROM, KEŘ
Environmentální výchova pro základní školu
• Ve školním roce 2010/2011 chodí do přípravných tříd 18 dětí, 9 dívek a 9 chlapců. Žáci byli rozděleni do přípravné třídy A: 5 dívek a 4 chlapci a do.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
PRO 3.A a 3.B ZŠ Školní Vrchlabí
Strukturované učení PROJEKT EU
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Hraní s písmeny a se slovy VY_32_INOVACE_03 Sada 3 Základní.
Školní parlament ZŠ Masarova Brno. Historie Historie parlament u nás funguje již 15 let neustále pracujeme na jeho koncepci původně jej vedl jeden pedagog.
OBCHODNÍ AKADEMIE A OBCHODNÍ AKADEMIE PRO ZRAKOVĚ POSTIŽENOU MLÁDEŽ, OPAVA, HANY KVAPILOVÉ 20 Kontakty: Tel.: Fax:
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Taneční a pohybová výchova
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY YOUR Povídej si se spolužákem ve dvojici. Snaž si zapamatovat si, co jsi slyšel.
Anotace: Tvoříme pozvánky Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák píše správně.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
TŘÍFÁZOVÝ MODEL UČENÍ Název vyučovací jednotky: ANIMALS (zvířata)
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
KIV/PRO Cvičení Tiskárna Pěnezokazi mají tiskárnu (kopírku) na peníze – co vložím na vstup, dostanu na výstupu 2x Poté přidám jednu novou.
Centrum pro studium vysokého školství
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
32_09_34 Organzová krása- výtvarné tvoření -prezentace
Diplomová práce Veronika Pemlová
OBZORY Tato prezentace vy Vás měla seznámit s levely ze hry ENVIGAME.
Poznámky pro výuku Předmět: FYZIKA Autor: Jaroslava Šmerdová
Okresní jamboree – 10. června 2012 RS Hutník, Lučina.
Malovaná abeceda Vypracovala: Mgr. Hana Toflová, dne ICT2/1/3/3.
ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí ZÁVĚREČNÁ PRÁCE leden 2013 Bc. Marcela Hladká.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Učivo:Geometrické tvary a geometrická tělesa
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Rostliny rybníka a jeho okolí
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Bez zkažených zubů, mám fakt príma hubu!!!
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
1 Slovní úlohy o pohybu úvod Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným.
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_52_Výlet AUTOR: Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM: 1.,
Purkyňovo gymnázium Strážnice
P-CENTRUM, SPOLEK CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE Nabídka služeb
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Monitorování klimatu školy Jihlava Zdeněk Borůvka.
Matematika pro stavební obory 6. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.1.00/ I.
A KTIVITY VHODNÉ DO VÝUKY Celoživotním vzděláváním k zefektivnění výuky jazyků Seminář k předání informací o projektu Všeobecné a sportovní.
Prezentace projektu EU peníze školám ZŠ Liberec, Dobiášova, příspěvková organizace Mgr. Ivo Svatoš.
P. uč. Zelinková a P. uč. Solnařová MATEMATIKA X MATEMATIKA.
NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.16_tolerance_k_lidem Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
„Vzkaz v lahvi“ (Osobnostní a sociální výchova)
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
KLUB NADANÝCH DĚTÍ LEKCE ŠIFRY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Slovní úlohy o pohybu úvod 1
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 11. jednání Řídicího výboru IPRÚ
Š A B L O N Y II.
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Transkript prezentace:

Zábavné aktivity pro třídy s nadanými žáky 3. interaktivní dílna pro učitele 1. stupně ZŠ 22. června 2007 FZŠ Trávníčkova 1744, Praha 13

Na úvod bych chtěla říci, že nejsem učitelem ZŠ. Studuji VOŠ pedagogickou a sociální, k problematice vzdělávání nadaných dětí jsem se dostala díky své absolventské práci, kterou budu v příštím roce končit studium.

Připravená cvičení:  „Čokoláda“  „Tornádo“  „Písmenkový hadi“  „Dlouhé slovo“  „Hodnocení“  Překvapení …

„Čokoláda“ Připravíme si jednoduchou mřížku do které napíšeme 9 různých písmen. Úkolem dětí je za určitý časový úsek napsat co nejvíce slov (cca 3 min). Toto cvičení se může použít i v jiných předmětech např. cizí jazykToto cvičení se může použít i v jiných předmětech např. cizí jazyk BAL V U PK OA

„Tornádo“ Na lístečky si připravíme písmenka, poté vytvoříme velké tornádo, všechny papírky vyhodíme do vzduchu. Možnosti hry: jeden žák si vezme 7–10 lístků, snaží se vytvořit co nejvíce slov, nebo co nejdelší slovo.jeden žák si vezme 7–10 lístků, snaží se vytvořit co nejvíce slov, nebo co nejdelší slovo. Jednotlivý žáci z celé třídy si vezmou 1 lísteček a snaží se poté se spolužáky vytvořit co nejvíce slov.Jednotlivý žáci z celé třídy si vezmou 1 lísteček a snaží se poté se spolužáky vytvořit co nejvíce slov.

„ Písmenkový hadi “ Nejdříve zadáme písmeno a počet písmen ve slovech. Určené písmeno se musí postupně vyskytovat na pozici 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1… - tím se vytvoří had. Poté se žáci snaží utvořit co nejdelšího hada.

„Dlouhé slovo“ Vyučující zadá žákům nějaké dlouhé slovo např. SAMOOBSLUHA. Úkolem žáka je, vymyslet co nejvíce slov. Lze použít i v cizím jazyce

Překvapení ……….

Na závěr jedenoptický klam Na závěr jeden optický klam Kolik vidíš lidských tváří?

Přeji příjemný den

Literatura: Šimanovský Zdeněk - Hry pro zvládání agresivity a neklidu, Portál 2002