Realizace projektů 5.2. b) Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Centrum pro regionální rozvoj ČR Strakonice, 1.7.2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9. výzva IOP - Komunikační infrastruktura veřejné správy Ing. Jana Břicháčková.
Advertisements

SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
Centrum pro regionální rozvoj ČR; Vinohradská 46, Praha 2; Tel.: ; Fax: Podmínky realizace.
Co je důležité znát pro realizaci projektu?
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postupy pro zadávání zakázek při pořizování zboží, služeb či stavebních prací z prostředků finanční podpory OP VK.
Integrovaný operační program – Administrace projektové žádosti a nejčastější chyby v projektových žádostech Ing. Lucie Vopěnková.
Realizace projektu aneb jakých chyb se vyvarovat Mgr. Lukáš Frantál.
Realizace projektu - ČR Centrum pro regionální rozvoj.
Nejčastější pochybení při administraci monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
IOP - výzva č. 06 oblast intervence 2.1
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Centrum pro regionální rozvoj ČR Zadávání veřejných zakázek.
Příprava, zpracování a předložení žádosti 5.2. b) Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Centrum pro regionální rozvoj ČR Strakonice,
Role CRR ČR v rámci administrace Výzvy č. 23
Základní povinnosti příjemců dotací Ing. Lukáš Brabenec 12. června 2014.
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Centrum pro regionální rozvoj ČR Mgr. Dagmar Musilová.
Nejčastější chyby v žádostech o dotaci
Povinné přílohy žádosti pro 5. výzvu k předkládání projektů v JPD 2 Ing. Johana Chalupová Magistrát hl. m. Prahy Odbor zahraničních vztahů a fondů EU.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Jednání Pracovní skupiny
CRR ČR pobočka Olomouc 1 pobočka CRR ČR pro NUTS II Střední Morava se sídlem v Olomouci Centrum pro regionální.
1 Moderní učitel CZ.1.07/1.3.00/ Vdělávání v oblasti veřejných zakázek dle postupu uvedeného v Příručce pro příjemce Ing. Jan Weigel, lektor VŘ.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Seminář pro žadatele k 18. a 19. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Zadávání a kontrola veřejných zakázek 9. –
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
Seminář pro žadatele k 14. výzvě IROP „Infrastruktura pro předškolní vzdělávání“ a 15. výzvě „Infrastruktura pro předškolní vzdělávání pro sociálně vyloučené.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP a OP LZZ zvláštní část Závazná postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazné postupy pro.
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Seminář pro žadatele k 13.,14., a 15. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Zadávání a kontrola veřejných zakázek 16. –
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Podmínky pro zadávání veřejných zakázek. Důležité upozornění! Uvedené postupy se vztahují na celou dobu realizace projektu!!! U aktivit spojených s regenerací.
Postup při zadávání VZ - Příspěvkové organizace Kompetence k rozhodování o nákupu věcí, služeb a stavebních prací Rozsah Číslo usnesení Rady ÚK z
ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK Seminář pro příjemce 10. ledna 2012.
PROBLÉMOVÁ MÍSTA PŘI ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK 15. prosince 2011.
Seminář pro žadatele k 34. a 35. výzvě IROP „Sociální bydlení (pro SVL)" Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Integrovaný plán rozvoje města Hodonín Seminář pro žadatele
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích
Seminář pro žadatele k 25. výzvě IROP „KNIHOVNY"
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Seminář pro žadatele IROP
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Oblast intervence 3.2 Integrovaného operačního programu
Seminář pro žadatele k 21. výzvě IROP „MUZEA"
Setkání regionálních výrobců
Seminář pro žadatele k 29. výzvě IROP „Rozvoj sociálních služeb"
Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace
Seminář pro žadatele k 72. výzvě IROP „Cyklodoprava II"
Seminář pro žadatele IROP
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Výzvy k předkládání žádostí o podporu MAS Podhorácko - IROP
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona.
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Ověření a udržitelnost malého projektu
Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Transkript prezentace:

Realizace projektů 5.2. b) Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Centrum pro regionální rozvoj ČR Strakonice,

2 Osnova prezentace ⋐Činnosti po předložení žádosti na CRR ⋐Povinnosti příjemce – podmínky k poskytnutí dotace ⋐Propagace projektu – publicita ⋐Monitoring projektu, oznamování změn ⋐Ukončení realizace projektu ⋐Kontrolní činnost ⋐Zadávání zakázek

3 Harmonogram administrace Harmonogram posuzování a schvalování žádostí: (uvedeny jsou optimální lhůty) Činnost Trvání aktivity (prac.dny) Celková doba (prac.dny) Posouzení a kontrola žádosti CRR 2222 Schválení projektů ředitelkou ŘO IOP 1537 Administrace Registračních listů 1552 Administrace a vydání Rozhodnutí a Podmínek 55107

4 Administrace projektů ⋐Po předání žádosti na CRR probíhá hodnocení přijatelnosti (potvrzení o způsobilosti do 5 pd od skončení procesu, začíná časová způsobilost výdajů) a formálních náležitostí– většinou nutné doplnění formálních náležitostí a zapracování nezbytných oprav či změn ⋐Následuje analýza rizik, jejímž cílem je posoudit a ověřit realizovatelnost a udržitelnost projektu, ověřit věcnou správnost výdajů v žádosti se skutečností (kontrola projektové dokumentace, rozpočtů apod.). CRR může navrhnout vyřadit nezpůsobilé výdaje.

Administrace projektů ⋐Mohou proběhnout kontroly na místě pro ověření stávajícího stavu. ⋐CRR zasílá na ŘO IOP seznam projektů doporučených a nedoporučených k poskytnutí dotace. ⋐Žadatelům dopisem ( em) CRR zasílá oznámení o doporučení projektu, oznámení o nedoporučení zasílá ŘO IOP do 5 dnů od potvrzení ředitelkou ŘO IOP. Požadujeme sdělit č. bankovního účtu pro příjem dotace. 5

6 Administrace projektů Registrační list ⋐Registrační list vydává MMR, spolu s návrhem Podmínek, zasíláme žadateli k odsouhlasení údajů, ⋐žadatel podpisem stvrzuje, že byl seznámen s ustanoveními uvedených dokumentů a vyjadřuje se ke správnosti údajů do 10 pracovních dnů, ⋐je třeba zkontrolovat údaje o subjektu, harmonogram, monitorovací indikátory, bilanci potřeb a zdrojů, aktivity, seznámit se podrobně s přiloženými podmínkami dotace, oznámit aktuální změny.

7 Smluvní zajištění dotace Rozhodnutí o poskytnutí dotace ⋐vydává ŘO IOP a podepisuje ministr pro místní rozvoj, ⋐obsahuje údaje jako registrační list, ⋐nedílnou součástí Rozhodnutí jsou Podmínky, které obsahují povinnosti příjemce, včetně přesně uvedených sankcí za porušení povinností, ⋐statutární zástupce příjemce (nebo jím pověřená osoba) svým podpisem stvrdí, že byl seznámen s ustanoveními uvedenými v Rozhodnutí a Podmínkách, ⋐částka dotace uvedená v Podmínkách je nepřekročitelná, podstatné jsou skutečné náklady.

Povinnosti příjemce dotace ⋐Povinnost zajišťovat řádnou realizaci projektu v souladu se schválenou projektovou žádostí, splnit účel projektu, zachovat výsledky realizace po dobu 5 let od ukončení realizace. ⋐Řádně zajistit zadávání výběrových řízení v souladu s příslušnými právními předpisy a závaznými postupy pro zadávání zakázek. ⋐ověřovat faktury a jejich proplácení dodavatelům ⋐vést oddělené účetnictví projektu ⋐zajišťovat neustálou dostupnost dokladů pro účely kontroly prováděné oprávněnými osobami a umožnit kontrolám vstup do objektů do r

Povinnosti příjemce dotace ⋐oznamovat CRR všechny změny a skutečnosti, které mají vliv na plnění Rozhodnutí a Podmínek ⋐naplnit při ukončení realizace monitorovací indikátory projektu a udržet je po dobu 5 let od ukončení realizace ⋐podávat hlášení o pokroku, monitorovací zprávy o realizaci projektu a hlášení o udržitelnosti ⋐zajistit publicitu projektu v souladu s Pravidly pro provádění informačních a propagačních opatření ⋐řádně uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetnictví do r ⋐nečerpat na stejné aktivity jinou dotaci ( Panel, atd.) 9

Povinnosti příjemce dotace ⋐Nakládat s veškerým majetkem s péčí řádného hospodáře – bez předchozího souhlasu ŘO IOP neprodat ani nepřevést majetek (bytový dům). V případě, že má příjemce s novým majitelem domu smluvně ujednáno zajištění udržitelnosti a dodržování povinností uvedených v Rozhodnutí a Podmínkách, ŘO IOP vysloví souhlas. Vedení účetnictví ⋐povinnost vést po dobu realizace a udržitelnosti oddělenou účetní evidenci pro výdaje a příjmy v souladu se zákonem o účetnictví, ⋐doklad o odd. účtování bude nutno doložit při závěrečném vyúčtování projektu, 10

Povinnosti příjemce dotace ⋐výstupy projektu musí být zaúčtovány jako investice – podstatné, zda se jedná o majetek ve spoluvlastnictví členů SVJ nebo o majetek právnické osoby, ⋐účetní doklad musí splňovat náležitosti účetního dokladu, být schválen oprávněnou osobou, zaúčtován, označen, že se jedná o projekt IOP, ⋐na dokladech jasná specifikace (ks, jednotkové ceny), oddělit způsobilé a nezpůsobilé výdaje, ⋐přiložit zjišťovací protokoly, předávací protokoly, ⋐DUZP na faktuře nesmí být po termínu realizace projektu, soulad na předávací protokoly, ⋐účelové znaky uvedeny v PPŽP a ⋐vést samostatný účet projektu je pouze doporučeno. 11

Povinnosti příjemce dotace Archivace ⋐příjemci jsou povinni uschovávat originály všech dokladů souvisejících s projektem minimálně do konce roku 2021, ⋐účetní záznamy o operacích se musí v co největší míře uchovávat v elektronické formě a je třeba zajistit, aby zápis byl proveden ve formátu, který zaručí jeho neměnnost, ⋐příjemci musí zajistit neustálou dostupnost dokladů o projektech pro účely kontroly prováděné oprávněnými osobami a povinnost přenést smluvně i na dodavatele.

Propagace projektu Informování o projektu, propagace ⋐povinnosti vychází z nařízení EK 1828/2006, detailní postup uveden v příl. 3 PPŽP Pravidla pro provádění informačních a propagačních opatření, ⋐označit všechny písemné zprávy, hmotné a písemné výstupy a prezentace dle pravidel, ⋐Projekt zaměřený na stavební práce s náklady z veřejných prostředků více než 500 tis. EUR (cca 13 mil. Kč) označit velkoplošným reklamním panelem v místě a v době realizace projektu. Do 6 měsíců po ukončení realilazace panel nahradit viditelnou a dostatečně velkou tabulkou – dle bodu 1 a 2 Pravidel, 13

Monitoring projektu ⋐u všech ostatních projektů výstupy označit tabulkou s uvedením všech nutných údajů dle pravidel – dle bodu 3 Pravidel pro provádění informačních a propagačních opatření. ⋐Způsobilé jsou pouze výdaje na povinnou publicitu, pokud jsou zaúčtovány jako pořízení dlouhodobého hmotného majetku. Monitorování postupu projektu ⋐monitorovací zprávy a hlášení o pokroku příjemce zadává elektronicky do webové žádosti BENEFIT7 a odevzdává na pobočku CRR v tištěné podobě - přílohy č. 11 a 12 PPŽP, 14

Monitoring projektu ⋐hlášení o pokroku se předkládá každých 6 měsíců ode dne měsíce následujícího po vydání prvního Rozhodnutí, ⋐Etapovou nebo závěrečnou monitorovací zprávu nutno doložit do 20 pd od ukončení realizace etapy (projektu) + žádost o platbu a další potřebné doklady uvedené na konci vzoru monit. zprávy, ⋐CRR zprávy kontroluje a v případě potřeby vyzve příjemce k doplnění nebo opravě údajů ve stanovené lhůtě, ⋐kopii monitorovací zprávy zasílat manažerovi IPRM příslušného města, 15

Změny v projektu ⋐hlášení o udržitelnosti – 10 měsíců po ukončení realizace projektu zasílá pobočka CRR příjemci dopis, kde je požadavek na vyplnění hlášení o udržitelnosti, takto do konce udržitelnosti ⋐jakékoliv změny v průběhu realizace a udržitelnosti musí příjemce neprodleně písemně oznámit CRR a zároveň manažerovi IPRM prostřednictvím formuláře Oznámení o změnách v projektu, ⋐popis změn uvést i v následující monitorovací zprávě, ⋐změny hlásit před tím než nastanou – prodloužení harmonogramu apod., 16

Změny v projektu nepodstatné změny typu změna manažera projektu, statutárního zástupce, kontaktních údajů, náklady (mimo změn mezi ročními alokacemi), termíny bez dopadu na celkovou dobu realizace projektu – není nutno vydávat nové rozhodnutí ⋐ podstatné změny, které ovlivní výstupy či dopady projektu, změny sídla nebo názvu, monitorovacích indikátorů, termínů ukončení realizace, finanční s dopadem do jednotlivých let, nutno schválit ŘO IOP ⋐výsledek rozhodnutí CRR, příp. ŘO IOP ohledně schválení, neschválení změny je příjemce povinen oznámit manažerovi IPRM 17

Ukončení realizace Dokumenty předkládané po ukončení realizace ⋐Monitorovací zpráva vyplněná v IS Benefit7 ⋐soupiska faktur ⋐účetní doklady, výpisy o platbách ⋐zjednodušená žádost o platbu v IS Benefit7 ⋐doklad o vedení odd. účetní evidence ⋐protokol o předání díla ⋐doklady prokazující dodržení pravidel publicity ⋐formulář závěrečného vyhodnocení akce ⋐vyúčtování nutno předložit do 20 pd od konce realizace etapy/projektu uvedeném v Rozhodnutí 18

Kontroly projektů ⋐probíhají před zahájením realizace, během, ale i po ukončení realizace projektu, ⋐před schválením projektů probíhá kontrola ⋐přijatelnosti projektu a žadatele ⋐formálních náležitostí předloženého projektu ⋐rizik projektů ⋐projekt se intenzivně kontroluje při ukončení každé etapy realizace, ⋐kontroly může provádět množství kontrolních orgánů (CRR, ŘO IOP, PAS, FÚ, EK apod.)

Zadávání zakázek ⋐Způsobilost nákladů je podmíněna dodržením pravidel hospodářské soutěže – pravidel pro zadávání veřejných zakázek!!! ⋐Žadatelé jsou povinni při zadávání všech zakázek potřebných pro realizaci projektu postupovat v souladu se Závaznými postupy pro zadávání zakázek spolufinancovaných EU a PPŽP (může být přísnější než postupy). ⋐Respektujte to již při přípravě zadávacího řízení!!! (PPŽP kap. 8.1 a příloha č. 10 PPŽP, Podmínky část III bod 2.).

Zadávání zakázek -CRR poskytuje při přípravě zadávací dokumentace odborné konzultace s cílem ověřit, zda zadávací/výběrové řízení proběhlo nebo proběhne v souladu s podmínkami programu a platnými předpisy – příjemce má povinnost konzultovat! -dokumentaci z výběru dodavatele předat na CRR nejpozději s monitorovacím hlášením/zprávou -v případě nesouladu s danými postupy hrozí riziko krácení nebo ztráty dotace! – viz. Podmínky k Rozhodnutí o poskytnutí dotace část III, čl. 17

Zadávání zakázek ⋐u aktivit spojených s regenerací bytových domů mohou být zadávací a výběrová řízení zahájena před vydáním potvrzení o způsobilosti projektu (vydává CRR), ale nesmí být před vydáním potvrzení o způsobilosti projektu dokončena, tj. nesmí být podepsána smlouva s dodavatelem a nesmí být dán žádný závazný příslib objednávky

Postup při zakázkách malého rozsahu ⋐Závazné postupy pro zakázky malého rozsahu (v souladu s Příručkou pro žadatele a příjemce) Postup pro zadávání zakázek malého rozsahu – 1. kategorie (do 500 tis. Kč bez DPH) ⋐přímý nákup ⋐dokladovatelnost ⋐nad 50 tis. Kč písemná smlouva ⋐Postup pro zadávání zakázek malého rozsahu – 2. kategorie (Dodávky a služby od 500 tis.Kč včetně do 1 mil. Kč, Stavební práce od 500 tis. Kč včetně do 3 mil. Kč – ceny bez DPH) ⋐výzva minimálně 3 zájemcům nebo uveřejnění v tisku a zároveň na webových stránkách zadavatele, příp. v Obchodním věstníku ⋐lhůta k podání nabídek min. 7 dní ⋐nemusí být ustanovena hodnotící komise ⋐Postup pro zadávání zakázek malého rozsahu – 3. kategorie (Dodávky a služby od 1 mil. Kč včetně do 2 mil.Kč, Stavební práce od 3 mil. Kč včetně do 6 mil. Kč – ceny bez DPH) ⋐výzva minimálně 3 zájemcům nebo uveřejnění v tisku a na webových stránkách zadavatele, příp. v Obchodním věstníku ⋐lhůta k podání nabídek min. 10 dní ⋐alespoň 3 členná hodnotící komise

Postup při zakázkách „vyššího“ rozsahu ⋐Závazné postupy pro zadávání zakázek „vyššího“ rozsahu (pro subjekty, které nespadají pod aplikaci zák. č. 137/2006 Sb.) ⋐Postup pro zadávání zakázek s vyšší hodnotou – 1. kategorie (Dodávky a služby od 2 mil. Kč včetně do 5,857 mil. Kč, Stavební práce od 6 mil. Kč včetně do 20 mil. Kč - ceny bez DPH) ⋐výzva min. 5 zájemcům nebo zveřejnění výzvy v Obchodním věstníku ⋐lhůta k podání nabídek min. 15 dní ode dne zveřejnění v Obch. věstníku nebo odeslání výzvy ⋐alespoň 3členná hodnotící komise ⋐také obchodní veřejná soutěž dle obchodního zákoníku ⋐Postup pro zadávání zakázek s vyšší hodnotou – 2. kategorie (Dodávky a služby od 5,857 mil. Kč včetně, Stavební práce od 20 mil. Kč včetně – ceny bez DPH) ⋐výzva min. 9 zájemcům nebo uveřejnění v Obchodním věstníku ⋐lhůta k podání nabídek min. 35 dní ode dne zveřejnění v Obch. věstníku nebo odeslání výzvy ⋐alespoň 5 členná hodnotící komise ⋐také obchodní veřejná soutěž dle obchodního zákoníku

Zadávání zakázek ⋐Zadavatel nesmí rozdělit předmět zakázky tak, aby došlo ke snížení předpokládané hodnoty pod stanovené finanční limity. ⋐Je možno zadat dvě a více samostatných zakázek na jednotlivá dílčí plnění (tj. jednu zakázku např. na výměnu oken a druhou zakázku na zateplení fasády apod.), nicméně všechny jednotlivé zakázky je potřeba zadat v režimu, který by byl použit pro zakázku s předpokládanou hodnotou rovnající se součtu souvisejících zakázek v daném roce. ⋐Zadavatel je povinen předložit zadávací dokumentaci ke schválení CRR 10 dní před zveřejněním zadávacího řízení nebo před odesláním výzvy uchazečům. ⋐V zadávací dokumentaci neuvádět konkrétní výrobky. ⋐Zadavatel je rovněž povinen zaslat pobočce CRR ČR písemnou pozvánku na jednání hodnotící komise nejpozději 7 dní před jeho konáním. ⋐Povinnosti pro dodavatele-součinnost při kontrolách, úschova dokladů, publicita o projektu na dokladech a výstupech. (PPŽP kap. 8.1 a příloha č. 10 PPŽP, Podmínky část III bod 2.)

Zadávání zakázek Dokumenty předávané CRR k výběru dodavatele ⋐doklady o zahájení VŘ – výzvu, doklad o zaslání výzvy uchazečům, doklad o zveřejnění, ⋐zadávací dokumentaci, pokud byla samostatným dokumentem, ⋐rozhodnutí zadavatele o složení hodnotící komise, resp. jmenování pověřené osoby, ⋐prohlášení členů hodnotící komise o nepodjatosti, ⋐text nabídek uchazečů, ⋐zápis o otevírání obálek, posouzení a hodnocení podaných nabídek, ⋐rozhodnutí o přidělení zakázky, ⋐smlouvu uzavřenou s vybraným dodavatelem, ⋐text oznámení o výsledku VŘ zaslaný všem uchazečům. 26

Zadávání zakázek Závazné postupy pro zadávání zakázek spolufinancovaných z EU, nespadající pod aplikaci zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách ⋐příloha č. 10 PPŽP ⋐zde najdete v části 6.5. Formu zahájení výběrového řízení, strukturu oznámení (výzvy), 6.6 Lhůty pro podání nabídek ⋐v čl. 13 postupy pro zadávání zakázek malého rozsahu, v čl. 14 postupy pro zadávání zakázek s vyšší hodnotou ⋐v čl. 7 způsob hodnocení nabídek pro jednotlivé typy zakázek ⋐v čl. 8 náležitosti Smlouvy s dodavatelem ⋐v čl. 9 a 10 postupy v nestandardních případech a výjimky 27

Děkuj i za pozornost za pobočku CRR ČR Jihozápad: Ing. Pavla Bártíková, projektový manažer tel