Tereza Konečná 2014. 2/0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Knižní písmo se vyvíjí od doby vynálezu knihtisku
Advertisements

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Olomouc, únor 2012.
Příklady citací v textu
Funkce programu Microsoft Word 2010 vhodné pro úpravu studentských prací Petr Křivánek.
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
Prezentace Tereza Konečná 2014.
Písmo.
Typografie formální úprava
Zásady pro vypracování bakalářské práce
Bibliografická a rešeršní činnost
Závěrečná fáze výzkumu
Jak psát seminární práci
Citace, citování Plagiátorství
 Matematická logika je myšlení, uvažování třeba poskládání správných číslic v matematické řadě. Nebo různé myšlení to je logika.!  Uvažování správného.
Formální stránka práce
Tomáš Doseděl, Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Obor: H/01 Kuchař-číšník
Formální stránka práce Tereza Konečná Z čeho se skládá SOČ 2/0.
Žákovské práce ZŠ ŠVERMOVA.
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
ZÁKLADY SOCIOLOGIE Co je sociologie Předmět sociologie
Jak napsat odbornou práci?
Pokyny pro vypracování maturitní práce
Zpracování VŠKP práce Doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. Prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Pokyny pro psaní bakalářské práce (BP)
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Textový editor opakování Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
SIPVZ – úvodní modul P Pokročilá práce s textem metodické poznámky (4 h)
 Microsoft Word  Je textový procesor od firmy Microsoft, který je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Struktura a obory sociologie VY_32_INOVACE_ZSV3r0102 Mgr. Jaroslav Knesl.
Je to program (aplikace), který slouží k úpravám prostého textu.  Na rozdíl od textových procesorů, se kterými se často pletou, postrádají textové editory.
Setkání koordinátorů ICT Brno 23. ledna Úvod  Konečně!! Norma respektuje použití knižního písma, nepodporuje primárně strojopis  Příprava trvala.
Kompletace práce.
UČITEL 3. TISÍCILETÍ – ZVÝŠENÍ KOMPETENCÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ NA JABLUNKOVSKU TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM.
Koordinátoři ICT Organizační informace
MATURITNÍ ODBORNÁ PRÁCE
Jak psát projekt a bakalářskou práci. Termíny Dnes : Zadání projektu : odevzdání projektu : zveřejněn rozpis prezentací Týden
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Tereza Konečná /0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.
Úvod do studia.
Forma zpracování seminární práce
Ing. Luboš Zatloukal.  Vypracování semestrální práce:  V případě, že v zaměstnání pracujete s NIS, tak kde pokynů zadávacího listu  V případě, že v.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Absolventská práce.
ZÁSADY PRO TVORBU PŘÍRUČKY DOPORUČENÍ PRO AUTORY PILOTNÍ KURZ PRO PEDAGOGY MUDR. IVETA MATĚJOVSKÁ, CSC.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_21-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Cvičení 2 - Řešení příkladu
PREZENTACE PRO STUDENTY TŘETÍCH ROČNÍKŮ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA EMILA KOLBENA V RAKOVNÍKU Ročníkové práce.
E LEMENTARISTIKA ELEKTRONICKÝCH INFORMACÍ III. T EXTOVÝ PROCESOR STRUKTUROVANÉ DOKUMENTY, STYLY, OSNOVA, ODKAZY Jiří Leipert.
PREZENTACE PRO STUDENTY TŘETÍCH ROČNÍKŮ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA EMILA KOLBENA V RAKOVNÍKU Ročníkové práce.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE A DŮLEŽITÉ INFORMACE. Bakalářská práce odborný text zpracovaný na téma dokladem toho, že student porozuměl teoretickým poznatkům Každá.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Instrukce k prezentaci
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Citační a bibliografické databáze:
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
Diplomový seminář úvodní přednáška
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Diplomový seminář úvodní přednáška
Transkript prezentace:

Tereza Konečná 2014

2/0

Obálka 2/1

Obálka Titulní list/patitul 2/2

Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování 2/3

Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova 2/4

Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova Obsah 2/5

Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova Obsah Vlastní práce (úvod, tělo, závěr) 2/6

Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova Obsah Vlastní práce (úvod, tělo, závěr) Použitá literatura (obrázky, citace,…) 2/7

Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova Obsah Vlastní práce (úvod, tělo, závěr) Použitá literatura (obrázky, citace,…) Přílohy 2/8

3/0

Rozsah stran 3/1

Rozsah stran Případné další věci do příloh 3/2

Rozsah stran Přílohy Vazba (ideálně kroužková) 3/3

Rozsah stran Přílohy Vazba (ideálně kroužková) Jazyková správnost 3/4

Rozsah stran Přílohy Vazba (ideálně kroužková) Jazyková správnost Grafická úprava 3/5

4/0

Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně 4/1

Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů 4/2

Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů Řádkování 1 – 1,5 (nejvhodnější 1,2) 4/3

Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů Řádkování 1 – 1,5 (nejvhodnější 1,2) Mezi odstavci volné místo (NE ŘÁDEK!) 4/4

Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů Řádkování 1 – 1,5 (nejvhodnější 1,2) Mezi odstavci volné místo Okolo nadpisu volné místo (2-nadpis-1) 4/5

Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů Řádkování 1 – 1,5 (nejvhodnější 1,2) Mezi odstavci volné místo Okolo nadpisu volné místo (2-nadpis-1) Číslovat stránky, poznámky, obrázky, tabulky 4/6

5/0

Každá cizí myšlenka musí být označena 5/1

Každá cizí myšlenka musí být označena Parafráze bez uvozovek, ale s odkazem 5/2

Každá cizí myšlenka musí být označena Parafráze bez uvozovek, ale s odkazem Přesná citace v uvozovkách 5/3

5/6

6/0

Sociologie je zajímavý obor, který studuje všechny společenské jevy (Giddens 1999: 14) 6/1

Sociologie je zajímavý obor, který studuje všechny společenské jevy (Giddens 1999: 14) „Sociologie se zabývá studiem sociálního života, skupin a společnosti.“ (Giddens 1999: 14) 6/2

Sociologie je zajímavý obor, který studuje všechny společenské jevy (Giddens 1999: 14) „Sociologie se zabývá studiem sociálního života, skupin a společnosti.“ (Giddens 1999: 14) Další varianty: – [Giddens 1999: 14] – [1: 14] – [1] 6/3

5/4

Seznam literatury řadíme abecedně podle příjmení autora 7/4

Seznam literatury řadíme abecedně podle příjmení autora Se správným citováním pomůže norma ČSN ISO 690 nebo web 7/5

ABCDEF abcdef Constantia

ABCDEF abcdef Times New Roman

Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů).

Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů).

Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. Je zřejmé, že na ženu své doby vedla přinejmenším neobvyklý život. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů).

Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. Je zřejmé, že na ženu své doby vedla přinejmenším neobvyklý život. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů).

12 % × 12%

3,5V × 3,5 V

12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V

12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V Tři volty × tři V × 3 volty

12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V Tři volty × tři V × 3 volty 7,6 miliony × 7,6 milionu

12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V Tři volty × tři V × 3 volty 7,6 miliony × 7,6 milionu 12 palcový × 12-ti palcový

12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V Tři volty × tři V × 3 volty 7,6 miliony × 7,6 milionu 12 palcový × 12-ti palcový ×