Projekt Rozvoj městské hromadné dopravy v Olomouci

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Řízení motorových vozidel
Statutární město Mladá Boleslav
Zajištění včasné rehabilitace po úrazech a operacích pohybového a nervového systému ve FN Brno Projekt „Zajištění včasné rehabilitace po úrazech a operacích.
Název projektu: „Aby byl domov domovem I“ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/3.3.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Aby byl domov domovem I“ realizovaném.
Návrh parkování Návrh zastávek MHD.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
Veřejný přístup k internetu v Regionální knihovně Karviná CZ / /3146 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Sächsisches Staatsministerium der Finanzen Referat 17 – Kontrolle EU-Fonds Kontrola operací v rámci finanční kontroly EU Informační akce pro projektové.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Vyhledávání dopravního spojení na internetu
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Víceúčelové pruhy (Advisory cycle lane)
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava 2007 – 2013 Dřevohostice
Valné shromáždění Asociace U3V červen 2006, Zlín - Kostelec.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
Projekty EOC v ČR v období
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
Finanční prostředky pro příští programové období prosince 2006 Ing. Bohdan Hejduk, náměstek ministra.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Kontaktní a koordinační centra
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
JEDNOTNÝ ODBAVOVACÍ SYSTÉM V ODIS
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
JJ Mois Année IX. Celostátní finanční konference “Finance pro města a obce z evropských fondů v letech “ IX. Celostátní finanční konference.
Plynofikace vozového parku
Bezbariérovost veřejné dopravy
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka „Stav financování vodohospodářských.
Vodohospodářská zařízení Šumperk, a.s.
Revitalizace panelových domů Porovnání spotřeby tepla.
SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „RÚ Hrabyně – nákup mycích a desinfekčních automatů“ realizovaném v letech 2010 až 2012 Rehabilitačním ústavem Hrabyně Registrační.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Regenerace a revitalizace Masarykova náměstí v Jilemnici
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Datum,místo. Národní program Phare část II Zaměření programu:  podpora podnikatelské infrastruktury (MMR) 
Praktický postup přípravy projektů Internetizace knihoven na krajích Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Modernizace přístrojového vybavení pro posílení prevence nozokomiálních nákaz na oddělení CS FN Brno Brno :00 Projekt „Modernizace přístrojového.
ROP: FINANCE PRO VÁŠ INVESTIČNÍ ZÁMĚR Výroční konference Regionálního operačního programu Střední Morava Zlín, 8. září 2009.
Regionální komunikační infrastruktura CamelNET. Co to je ? Krajem provozovaná optická datová síť Optické kabely jsou uložené v zemi Současně zahajovaná.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Phare 2003 RLZ Financování květen 2005 regionální informativní semináře.
Využití municipálních úvěrů ČMZRB a.s. na financování projektů podporovaných z evropských prostředků Prezentace na XI.celostátní finanční.
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část finanční Praha, 15. března 2006 Ing. Kateřina Auerveková
Plánování a organizace veřejné dopravy
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ Projekt „Modernizace a obnova přístrojového vybavení KC Nemocnice Jihlava“je spolufinancován Evropskou unií z Evropského.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Projekt je.
1 Název projektu: Pořízení trolejbusů MDPO, a.s..
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Informační seminář pro Seminář Greenway Jizera , Mladá Boleslav.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
Název projektu: „ Rekonstrukce místních komunikací v Králově Dvoře „ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/1.1.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Rekonstrukce.
GENEZE PŘÍPRAVY PROJEKTU IOP EU
Pracovní skupina Dopravní systémy a telematika
Pracovní skupina RSK pro dopravu Informace o výzvách IROP
SEMINÁŘ K VYHLÁŠENÉ VÝZVĚ 06/2008 REGIONÁLNÍHO OPERAČNÍHO PROGRAMU STŘEDNÍ MORAVA Olomouc 19. května 2008.
Informace o projektech v IDS JMK
Hasičský záchranný sbor Zlínského kraje
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Prezentace pro OS tramvají
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO VEŘEJNOU DOPRAVU
Transkript prezentace:

Projekt Rozvoj městské hromadné dopravy v Olomouci (CZ.04.1.05/2.1.00.1/0162), který je spolufinancován Evropskou unií (Evropským regionálním rozvojovým fondem) a statutárním městem Olomouc, má 3 realizační části: A. Systém preference MHD B. Informační systém MHD C. Nákup nízkopodlažních tramvají

A. Systém preference MHD Systémem preference MHD byly vybaveny všechny autobusy a tramvaje DPMO, a.s., a následující křižovatky: 1. Náměstí Národních hrdinů a přilehlé úseky - Náměstí Národních hrdinů - Palackého třída - Třída Svobody a) nová zastávka BUS b) vyhrazené jízdní BUS pruhy c) přechod u KB 2. Třída Svobody – Havlíčkova 3. Třída Svobody – Aksamitova 4. 17. listopadu – Polská 5. 17. listopadu – Wittgensteinova 6. Třída Kosmonautů – Vejdovského 7. Třída Kosmonautů – Hálkova 8. Masarykova třída – 17. Listopadu 9. Erenburgova – Na Šibeníku 10. Třída Míru – Pražská 11. Velkomoravská – Rooseveltova 12. Brněnská – Hraniční 13. Hraniční – Čajkovského 14. Tovární – Hodolanská

B. Informační systém MHD Součástí informačního systému MHD jsou nejen panely inteligentních zastávek, kterých bylo instalováno 51, ale i vybavení všech autobusů a tramvají DPMO, a.s., potřebným komunikačním zařízením a doplnění vozidel vnitřními a vnějšími informačními panely pro cestující. V rámci této části bylo realizováno i komunikační zařízení, umožňující přímý přenos informací mezi dispečinkem DPMO, a.s., a jednotlivými inteligentními zastávkami. Umístění inteligentních zastávek: Zastávka Tramvaj Autobus Hlavní nádraží 2 6 U Bystřičky 2 Žižkovo náměstí 2 Náměstí Republiky 2 Koruna 1 Prior 1 Náměstí Hrdinů 2 6 Okresní soud 3 Tržnice 2 4 Envelopa 2 Vejdovského 2 2 Fakultní nemocnice 1 (do centra) Výstaviště Flora 1 (do centra) Palackého 2 Na Střelnici 2 Aut. nádraží podchod 1 (do centra) 1 (do centra) Povel škola 1 (do centra) Fibichova 1 Neředín krematorium 1 Nová Ulice 1

C. Nákup nízkopodlažních tramvají V rámci Projektu Rozvoj městské hromadné dopravy v Olomouci byly pro DPMO, a.s., pořízeny i 3 nové nízkopodlažní tramvaje INEKON 2001 - TRIO

Financování projektu Rozvoj městské hromadné dopravy v Olomouci IZ je elektronický označník zobrazující aktuální informace o zastávce a linkách MHD, které zastávka obsluhuje. Informace musí být čitelné minimálně ze vzdálenosti 15 m. Na vyžádání (poptávka z kapesního ovladače) musí IZ informovat cestujícího i fonicky – název zastávky, linky projíždějící zastávkou a jejich cílová stanice. Informace, které musí být IZ poskytnuty: název zastávky, číslo zóny přesný čas seznam linek, které jsou zastávkou obsluhovány směr, kterým daná linka ze zastávky pokračuje (cílová stanice) nejbližší příjezd vozidla MHD pro každou linku volitelně informace o výlukách, náhradních spojích apod. Rozmístění a počet IZ na určených zastávkách: Tramvajové zastávky typu C Autobusové zastávky typu C Hlavní nádraží 2 6 Žižkovo náměstí Náměstí Republiky Prior 1 Koruna Náměstí Hrdinů Okresní soud 3 Tržnice 4 Envelopa Vejdovského Fakultní nemocnice Výstaviště Flora Na Střelnici Palackého Autobusové nádraží Povel, škola U Bystřičky Celkem 26 22 48 Tramvajové zastávky typu A Fibichova Neředín, krematorium Nová Ulice Financování projektu Rozvoj městské hromadné dopravy v Olomouci Projekt Rozvoj městské hromadné dopravy v Olomouci byl realizován ve 2 etapách: I. etapa (2.1.2006 – 31.7.2006) = výběrová řízení, nákup 2 ks nízkopodlažních tramvají II. etapa (2.1.2006 – 30.6.2007) = nákup 1 ks nízkopodlažní tramvaje, realizace systému preference MHD a informačního systému MHD Náklady I. etapy (projektová dokumentace, výběrová řízení, dodávka 2 tramvají, bankovní poplatky) Celkové výdaje (včetně neuznatelné DPH) = 83.023.521 Kč Celkové uznatelné výdaje = 69.767.737 Kč, z toho 52.325.803 Kč dotace ze SF EU 75% 17.441.935 Kč vlastní zdroje SmOl 25%   Rekapitulace I.etapy - 52,3 mil.Kč dotace + 30,7 mil.Kč vlastní zdroje Předpokládané náklady II. etapy – (dodávka 1 ks tramvaje, systém preference a informační systém, inženýr stavby, publicita, právní služby, audit, bankovní poplatky) Předpokládané celkové výdaje = 75 mil. Kč Předpokládané celkové uznatelné výdaje = 71 mil. Kč, z toho 53,2 mil. Kč dotace ze SF EU 17,8 mil. Kč vlastní zdroje SmOl  Rekapitulace II.etapy - 53,2 mil.Kč dotace + 21,8 mil.Kč vlastní zdroje Celkové náklady projektu: 158,0 mil.Kč Celkové uznatelné náklady projektu: 140,0 mil.Kč Dotace 75% uznatelných nákladů: 105,5 mil. Kč Vlastní zdroje: 52,5 mil.Kč (25% uznatelných nákladů + neuznatelné DPH) IZ je elektronický označník zobrazující aktuální informace o zastávce a linkách MHD, které zastávka obsluhuje. Informace musí být čitelné minimálně ze vzdálenosti 15 m. Na vyžádání (poptávka z kapesního ovladače) musí IZ informovat cestujícího i fonicky – název zastávky, linky projíždějící zastávkou a jejich cílová stanice. Informace, které musí být IZ poskytnuty: název zastávky, číslo zóny přesný čas seznam linek, které jsou zastávkou obsluhovány směr, kterým daná linka ze zastávky pokračuje (cílová stanice) nejbližší příjezd vozidla MHD pro každou linku volitelně informace o výlukách, náhradních spojích apod.

Projekt Rozvoj městské hromadné dopravy v Olomouci (CZ.04.1.05/2.1.00.1/0162) je spolufinancován Evropskou unií (Evropským regionálním rozvojovým fondem) a statutárním městem Olomouc Systém preference MHD a informační systém MHD realizoval