PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středisko podpory poradenských služeb
Advertisements

Kariérové poradenství
Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Diagnostika SPU.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Rozvoj a metodická podpora poradenských služeb RAMPS - VIP III
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
Poradenství jako specifický druh psychologické pomoci
Každý může potřebovat pomoc aneb K čemu je sociální práce?
PhDr. Zuzana Hadj Moussová
Struktura poradenského procesu
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
Metody sociální pedagogiky
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
Podpora jedinců s postižením při vstupu na volný trh práce v Rakousku PhDr. Lucie Procházková.
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová
Inkluzivní škola Předpoklad rovných příležitostí ve vzdělávání
Vymezení pojmu kvality a její vnímání Projekt OP LZZ CZ 1.04/ / PRAHA 17. – Ing. Zuzana Freibergová Tento.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Středisko integrace menšin Opava Husova
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Obrana proti působení stresu a budování vlastního sebevědomí
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
Motivačně aktivační poradenský program varianta pro pilotáž.
ZÁKLADY SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DIAGNOSTIKY
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Telefonická poradenská linka pro pedagogy Statistika hovorů listopad červen 2010 srpen 2010 Mgr. Anna Rollová, František Šuranský.
Akademické centrum poradenství a supervize Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami Vznik ACPS je součástí projektu „Zkvalitnění vzdělávání a odborné.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Mgr. Michal Majer, KAPPA-HELP Přerov
Řídící činnost učitele/trenéra
Hodnocení pracovníků.
VERBÁLNÍ KOMUNIKACE Olga Bürgerová.
Adaptační kurz - PHF VŠE - r ADAPTACE na VŠ (E) nemusí být jen LEGRACE Škola Život mimo.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Pokyny pro zpracování případové studie. V PRÁCI BYSTE MĚLI MANIFESTOVAT VAŠE NABYTÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI VE VEDENÍ PŘÍPADU! Využijte znalosti z předmětů.
Adaptační kurz FPH VŠE1 ADAPTACE na VŠ (E) nemusí být jen LEGRACE Škola Život mimo.
Adaptační kurz-PHF VŠE-25/8/20031 ADAPTACE na VŠ (E) nemusí být jen LEGRACE   Škola  Život mimo 
1 Poradenský rozhovor Faktory účinnosti. 2 Faktor komunikace Vyjednávání při konfliktech – problémech –Společné vzájemné přibližování klienta a terapeuta.
Etické aspekty vedení rozhovoru a pozorování
Úvod do psychologie
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
Praxe ve školní psychologii
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
Poradenství v sociálních službách. Sociální poradenství Základní Odborné.
Příprava schůzky zájmového útvaru Seminární práce z předmětu Metodiky zájmových činností I.
Název školyStřední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Úvod do psychologie Výzkumy Jak nás ovlivňuje hlas, nemáme-li přímý kontakt s mluvčím? Jak ovlivňuje grafické zpracování mapy vnímání a rozhodování.
Úvod do psychologie Prezentace Barbora Čechová – Labeling Příště (4.11.): Barbora Palatová – Vězeňský experiment Barbora Skoumalová – Teorie.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE KOMUNIKAČNÍ SITUACE V PRÁCI MANAŽERA IVANA NEKVAPILOVÁ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
Práce s biografií a komunikace
Struktura poradenského procesu
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
PÁR SLOV O SENEGALU A MÍSTNÍ ZDRAVOTNÍ PÉČI
Projekt Poradenství v Libereckém kraji
Etika v psychoterapii Prezentace vytvořena s podporou grantu FRVŠ.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Speciálně pedagogická diagnostika
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Násilná osoba aneb co s ní
Ošetřovatelský proces Mgr. Hana Kašparovská Září 2013
Úvod do psychologie II. přednáška
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Transkript prezentace:

PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová VEDENÍ ROZHOVORU PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová

Význam rozhovoru v poradenské činnosti Rozhovor jako hlavní nástroj poradce

CÍLE ROZHOVORU Diagnostika Intervence Poradenská Psychoterapeutická Výchovná Podpůrná

ZÁSADY VEDENÍ ROZHOVORU E – empatie A – autentičnost U – úcta, respekt

TYPY ROZHOVORU Řízený - Standardizovaný Částečně řízený - Větší volnost, stanoven cíl Neřízený - Velký prostor pro klienta

PRŮBĚH ROZHOVORU Zahájení Navázání vztahu - Naslouchání - Usměrňování Vyústění rozhovoru - závěr

SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÉ SOUVISLOSTI Sociální percepce První dojem Chyby v sociální percepci Předsudky Atribuce Základní atribuční omyl Labeling