VICEPREZIDENT CZECH V.I.P CLUBU IPA =

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
GOOD DECISIONS – BAD OUTCOMES
Národní síť VTP v ČR Pavel Švejda Společnost vědeckotechnických parků ČR Seminář Podnikové inkubace
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Systém včasného varování pro odhalení symptomů krize stavebního projektu Ing. Michal Vondruška K126.
Podnikové informační systémy úvod
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
IS V EKONOMICKÝCH SUBJEKTECH Ing. Jiří Šilhán. IS IS – data+lidi+HW, prvky + relace mezi uživateli, které splňují nějaké cílové chování – tak aby byly.
Technologie pro CI. Od technologií pro CI vyžadujeme především funkce vyhledávání v rozsáhlých databázích na základě libovolných dotazů, propojování a.
Veřejná správa 5RE901Teorie a management veřejné správy Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Michal Dvouletý obor Finance a daně
Význam informací v podnikání
TEORETICKÉ OTÁZKY BEZPEČNOSTI
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
Historické etapy vývoje managementu
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Strategické plánování při zakládání spin-off
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991.
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Vybrané metody analýzy
Předmět: Řízení podniku 1
Základy marketingu šestá přednáška
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Marketingové prostředí
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
Ekonomicko – správní fakulta v Brně Katedra podnikového hospodářství KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU VE VZTAHU K ROZVOJI MANAGEMENTU Ing. Viliam Záthurecký,
Bezpečnostní politika
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
1. Charakteristika IS Informační systém je soubor lidí, technických prostředků a metod, zabezpečujících sběr, přenos, uchování a zpracování dat za účelem.
Podnikové finance Ing. Miroslav Sponer, Ph.D. - Základy financí.
FINANČNÍ ŘÍZENÍ NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ
Stav akvizičního systému resortu obrany Závěry z interní prověrky akvizic MO ČR Alexandr Vondra
Struktura podnikatelského plánu
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Letecká technika pro záchranné práce v IZS CZ.1.06/3.4.00/ Projekt je spolufinancován z Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj v.
AKTUÁLNÍ PRIORITY ČESKÉ REPUBLIKY V OBLASTI BOJE PROTI TERORISMU Ivan Langer ministr vnitra.
Sociální systém hospodářské organizace Charakteristika sociálního systému hospodářské organizace.
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Ing. Veronika Dostálková MBA
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Ekonomika malých a středních podniků
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Transkript prezentace:

VICEPREZIDENT CZECH V.I.P CLUBU IPA = EFEKTIVITA TRŽNÍ EKONOMIKY ZÁVISÍ I NA JEJÍ SOUKROMO-BEZPEŇOSTNÍ OCHRANĚ JUDr.František BRABEC ČESTNÝ PREZIDENT ČESKÉ KOMORY DETEKTIVNÍCH SLUŽEB A VICEPREZIDENT CZECH V.I.P CLUBU IPA = INTERNATIONAL POLICE ASSOCIATION

DETEKTIVNÍ OCHRANY EKONOMICKÝCH SOCIETY OF COMPETITIVE INTELLIGENCE PROFESSIONALS INTERNATIONAL KOMMISSION DER DETEKTIV VERBAND ČLEN PODPORA CZECH SCIP CHAPTER ČK DS PROPAGUJE, PODPORUJE A ZAJIŠTUJE SLUŽBY DETEKTIVNÍ OCHRANY EKONOMICKÝCH ZÁJMŮ

a jejich podnikatelských Aktuálním tématem současnosti je efektivita a konkurenceschopnost české ekonomiky v podmínkách Evropské unie a celkové globalizace . Je samozřejmé, že hlavní příčiny efektivní či neefektivní, konkurence-schopné či konkurence-neschopné, exportně-schopné či exportně-neschopné ekonomiky tkví v samotném procesu řízení ekonomiky a jejích ekonomických vztahů. Velmi často se ale zapomíná na soukromě-bezpečnostní ochranu ekonomických zájmů podnikatelských subjektů a jejich podnikatelských aktivit .

Velký zahraniční kapitál a velké zahraniční firmy vstupovaly, a žel nadále vstupují, na český trh a do ekonomických vztahů : se zázemím fungujících bank; se zázemím soukromě-bezpečnostní ochrany ekonomických zájmů; se zázemím informací podporujících podnikatelské aktivity; s podporou Competitive Inteligence & KNOWLEDGE MANAGEMENTEM = Konkurenčního zpravodajství a managementu znalostí;

Čeští podnikatelé – české podnikatelské subjekty – zejména malí a střední podnikatelé: : Postrádali, a do jisté míry stále postrádají, zázemí fungujících bank; podceňují soukromě-bezpečnostní ochranu ekonomických zájmů; neuvědomují si dosud význam informací pro podnikání a význam jejich ochrany; podceňují a tím i nevyužívají, nebo využívají jen omezeně konkurenční zpravodajství jako nástroj k dosažení managementu znalostí.

PRÁVNÍ ASPEKTY ORGANIZAČNÍ ASPEKTY atd. ………..

BEZPEČNOSTNÍ OCHRANA EKONOMICKÝCH ZÁJMŮ PODNIKATELSKÝCH SUBJEKTŮ JE PRIMÁRNĚ ZÁLEŽITOSTÍ KAŽDÉHO PODNIKATELSKÉHO SUBJEKTU A JEHO MANAGEMENTU . POLICIE SE ZABÝVÁ ZE ZÁKONA REGISTROVANOU EKONOMICKOU-HOSPODÁŘSKOU KRIMINALITOU A U LATENTNÍ EKONOMICKÉ KRIMINALITY POUZE TOU, KTERÁ BEZPROSTŘEDNÉ OHROŽUJE ZÁJMY STÁTU. SOUKROMĚ BEZPEČNOSTNÍ OCHRANA EKONOMICKÝCH ZÁJMŮ MUSÍ BÝT KOMPLEXNÍ. NEJDE O VYHOZENÉ PROSTŘEDKY, ALE O LUKRATIVNÍ INVESTICI !!!!

VLASTNÍ SOUKROMĚ BEZPEČNOSTNÍ OCHRANĚ EKONOMICKÝCH ZÁJMŮ MUSÍ PŘEDCHÁZET: rozhodnutí managementu o BEZPEČNOSTNÍ POLITICE PODNIKU ( firmy, společnosti, organizace apod.). Činnost soukromě bezpečnostních specialistů: > komplexní bezpečnostní analýza; > komplexní bezpečnostní prognóza; > komplexní bezpečnostní projekt;

PRVOTNÍM KROKEM KOMPLEXNÍ OCHRANY EKONOMICKÝCH ZÁJMŮ PODNIKATELSKÝCH SUBJEKTŮ MUSÍ BÝT: BEZPEČNOSTNÍ ANALÝZA SITUAČNÍ BEZPEČNOSTNÍ ANALÝZA; HODNOTOVÁ BEZPEČNOSTNÍ ANALÝZA; ANALÝZA BEZPEČNOSTNÍCH RIZIK

SEKTOR SOUKROMÉ BEZPEČNOSTI SLUŽBY OCHRANY MAJETKU A OSOB HLÍDACÍ PULTY PCO A ZÁSAHY K NIM PŘEVOZY PENĚZ A CENNOSTÍ ZABEZPEČOVACÍ BEZPEČNOSTNĚ TECHNICKÉ SLUŽBY SPECIÁLNÍ SLUŽBY SOUKROMĚ BEZPEČNOST-NÍCH SPECIALISTŮ SLUŽBY SOUKROMÝCH DETEKTIVŮ

TO JE ALE OBROVSKÝ OMYL !!!!!!!!!! NEJVĚTŠÍM OMYLEM PODNIKATELSKÝCH SUBJEKTŮ JE, ŽE SE DOMNÍVAJÍ, ŽE PODNIK (FIRMU, SPOLEČNOST) MAJÍ ZAJIŠTĚNÝ TÍM, KDYŽ MAJÍ VRÁTNÉHO MEBO STRÁŽNÉHO NA VRÁTNICI. TO JE ALE OBROVSKÝ OMYL !!!!!!!!!!

GLOBALIZOVANĚHO SVĚTA (GLOBÁLNÍ EKONOMIKY) JE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ TZV. V PODMÍNKÁCH EVROPSKÉ UNIE A GLOBALIZOVANĚHO SVĚTA (GLOBÁLNÍ EKONOMIKY) JE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ TZV. VNITŘNÍ = DETEKTIBNÍ A ZPRAVODAJSKÁ OCHRANA EKONOMICKÝCH ZÁJMŮ. NEJDRAŽŠÍM ZBOŽÍM JSOU INFORMACE !! NEZÁLEŽÍ NA TOM ZDA TUTO OCHRANU PODNIKATELSKÝ SUBJEKT ZAJIŠŤUJE: dodavatelsky na komerčním základě Nebo vlastními pracovníky (firemním útvarem) Důležité je, že tuto ochranu zajišťuje!!!

KLASICKÉ KRIMINALISTICKÉ MODERNÍ TRENDY DETEKTIVNÍ ČINNOSTI KLASICKÉ DETEKTIVNÍ TECHNOLOGIE KOMUNIKAČNÍ KOMERČMĚ ZPRAVODAJSKÉ KLASICKÉ KRIMINALISTICKÉ A SOUDNĚ ZNALECKÉ INFORMAČNÍ (IT) LOBBYISTICKÉ MODERNÍ POJETÍ DETEKTIVNÍCH SLUŽEB Copyright © 2003 ,JUDr. František BRABEC

ZÁKLADEM SOUKROMÉ DETEKTIVNÍ ČINNOSTI JE PRÁCE SOUKROMÉHO DETEKTIVA: >> Soukromý detektiv není akční hrdina, který je nesvůj, když denně nevystřílí nejméně jeden zásobník a nezastřelí alespoň jednoho „padoucha.“ >> Soukromý detektiv není, ale ani geniální detektiv, který si zapálí dýmku nebo doutník a má případ vyřešen. Copyright © 2001 ,JUDr. František BRABEC

Detektivní práci je možno v jistém smyslu přirovnat hře - detektivní informace, informace o důkazech a důkazy k velké hromadě rozházených jednotlivých dílků velkého množství pomyslných obrazů - puzzlí, ze které je třeba vybrat ty správné dílky (relevantní informace, informace o důkazech a důkazy) a sestavit je do toho správného obrazu.

SOUKROMÁ DETEKTIVNÍ ČINNOST V SYSTÉMU PREVENCE PŘI OCHRANĚ PERSONÁLNÍ PROVĚRKY OBCHODNÍCH PARTNERŮ – Odběratelů + dodavatelů DETEKTIVNÍ OPATŘENÍ K OCHRANĚ INFORMACÍ DETEKTIVNÍ DOHLED V ŽIVNOSTENSKÝCH PROVOZOVNÁCH A PODNICÍCH OSOBNÍ OCHRANA OSOB (např. Managerů apod.) OCHRANA PROTI VLIVU KONKURENCE SOUKROMÁ DETEKTIVNÍ ČINNOST V SYSTÉMU PREVENCE PŘI OCHRANĚ EKONOMICKÝCH ZÁJMŮ :

KOMPLEXNÍ DETEKTIVNÍ OCHRANU EKONOMICKÝCH ZÁJMŮ PODNIKATELSKÝCH SUBJEKTŮ PŘEDSTAVUJE KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ V JEHO BEZPEČNOSTNÍM POJETÍ : OBRANNÉ ZPRAVODAJSTVÍ; OFENTIVNÍ ZPRAVODAJSTVÍ; VLIVOVÉ ZPRAVODAJSTVÍ = LOBBY.

KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ V UŽŠÍM SLOVA SMYSLU je třeba chápat jako systém soukromě-bezpečnostních = detektivních a zpravodajských opatření směřujících k ochraně a podpoře ekonomických zájmů a podnikatelských aktivit podnikatelských subjektů:

KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ OFENZIVNÍ KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ: INFORMACE POTŘEBNÉ PRO PODNIKÁNÍ; INFORMACE MARKETINGOVÉHO CHARAKTERU; INFORMACE O KONKURENCI; atd. ……. VLIVOVÉ ZPRAVODAJSTVÍ = LOBBYING KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ OBRANNÉ PERSONÁLNÍ PROVĚRKY OSOB; OCHRANA INFORMACÍ, DAT , POČÍTAČOVÝCH A KOMUNIKAČNÍCH SYTÉMŮ; OBRANA PROTI VLIVOVÉMU ZPRAVODAJSTVÍ KONKURENCE;

OBRANNÉ ZPRAVODAJSTVÍ: zajištění personální bezpečnosti; zajištění informační bezpečnosti; zajištění bezpečnosti KNOW HOW, technologické a provozní bezpečnosti; zajištění bezpečnosti obchodních vztahů apod. … ochrana před ofenzivním a vlivovým zpravodajstvím konkurence

Konkurencí v této souvislosti je třeba rozumět všechny negativní vlivy působící proti podnikatelskému subjektu a jeho podnikatelským aktivitám.

OBRANNÉ ZPRAVODAJSTVÍ :

OFENZIVNÍ ZPRAVODAJSTVÍ: zajištění informací potřebných pro podnikání; zajištění informací marketingového charakteru; získávání informací o konkurenci

Získávání informací pro dosahování výhod a udržování moci je druhým nejstarším řemeslem na světě. Dalo by se ale říci, že zodpovězení základních zpravodajských otázek (Co?, Kdy?, Kde?, Jak? Čím, Kdo?, Proč?) bylo podmínkou úspěšného rozvoje i toho údajně prvního řemesla.

INVESTIGATIVNÍ ANALÝZA VYUŽITÍ ZNALOSTÍ MANAGEMENTEM SOUSTŘEDĚNÍ INFORMACÍ A JEJICH TŘÍDĚNÍ VYHLEDÁNÍ INFORMACÍ Z OTEVŘENÝCH I SPECIÁLNÍCH ZDROJŮ

VLIVOVÉ ZPRAVODAJSTVÍ (opatření Lobby): detektivní a zpravodajská podpora rozhodnutí přijatých a realizovaných managementem znalostí.

ORGANIZACE FIRMA, ÚŘAD, INSTITUCE SOUKROMÝ DETEKTIV - PRACOVNÍK KOMERČNÍHO ZPRAVODAJSTVÍ

OFENZIVNÍ VLIVOVÉ OBRANNÉ INFORMACE POTŘEBNÉ PRO PODNIKÁNÍ, KONKURENČNÍ A MARKETINKOVÉ INFPRMACE OFENZIVNÍ ZPRAVODAJSTVÍ VLIVOVÉ OBRANNÉ PIAR a SDELOVACÍ PROSTŘEDKY INFORMAČNÍ ZDROJE OSTATNÍ PŮSOBENÍ ZPRAVODAJSKÝ PRODUKT OBRANNÁ OPATŘENÍ

KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ JAKO NÁSTROJ KONKURENČNÍHO BOJE

VEDLE KONKURENČNÍHO ZPRAVODAJSTVÍ V JEHO BEZPEČNOSTNÍM POJETÍ ALE EXITUJE KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ V MANAGERSKÉM POJETÍ, A TO JAKO CESTA - PROSTŘEDEK K DOSAŽENÍ MANAGEMENTU ZNALOSTÍ .

Co je konkurenční zpravodajství je proces systematického sledování konkurenčního prostředí, který umožňuje manažerům firem všech typů a velikostí činit kvalifikovaná rozhodnutí o veškerých činnostech firmy. Tento proces je založený na: 1. legálním a etickém shromažďování informací, 2.. jejich objektivní analýze, která se nevyhýbá ani nepříjemným závěrům, 3. řízeném toku (distribuci) využitelných informací k těm, kdo rozhodují. ZÁKLADNÍ DEFINICE

KZ jako nástroj konkurenčního boje Kdo jsou existující konkurenti? Kdo tvoří vznikající konkurenci? Kdo by se mohl stát konkurentem? Existuje hrozba z horizontální nebo vertikální integrace firem? Přinesou technologické změny nové hráče na trh ? Vkročí zahraniční výrobci na lokální trh? Existují zajímavé investiční příležitosti, které by mohly být využity jinými firmami ?

POJEM „ZPRAVODAJSTVÍ“ je třeba chápat jako PROCES ZÍSKÁVÁNÍ INFORMACÍ A POSTUPY (ZPŮSOBY) PRÁCE S NIMI . “To, co moudrým vládcům a dobrým vojevůdcům umožňuje zaútočit, zvítězit a docílit věcí nedosažitelných ostatním lidem, jsou včasné informace a znalost.“ Sun-Tzu,- Umění války To platí nejen pro vládce a vojevůdce, ale i pro podnikatelské subjekty a jejich manažery.

Vydělávat - mít úspěch průměru je to, jak dobře využívá informace . „To, co odlišuje úspěšnou firmu od šedi průměru je to, jak dobře využívá informace . “ Bill Gates

VĚDĚT - USPOKOJIT TOUHU PO POZNÁNÍ!! Účel – cílem zpravodajství (intelligence) VĚDĚT - USPOKOJIT TOUHU PO POZNÁNÍ!! TVOŘIT – BÝT UZNÁVANÝ A NEJLEPŠÍ

KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ & MANAGEMENT ZNALOSTÍ představuje: Schopnost přizpůsobovat se podmínkám konkurenčního prostředí a ovlivňovat jej ve svůj prospěch. Systematické vyhodnocování informací za účelem dosažení a udržení konkurenční výhody.

ZPRAVODAJSKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM ZPRAVOD. SYSTÉM METODIKA ZPRACOVÁNÍ INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE INFORMAČNÍ ZDROJE Efektivita využívání informačních zdrojů Využitelnost zpravodajských produktů Efektivita tvorby zpravodajských produktů ZPRAVODAJSKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM

Zpravodajství jako proces Řízení Sběr Distribuce Analýza OTÁZKY ODPOVĚDI INFORMACE ZÁVĚRY Zpravodajství jako proces

PODSTATA KONKURENČNÍHO ZPRAVODAJSTVÍ V ŠIRŘŠIM SLOVA SMYSLU:

FORMA OBSAH ČAS INTELLIGENCE JE ZNALOST URČENÁ K AKCI ZPRAVODAJSKÝ PRODUKT = ZNALOST ! FORMA OBSAH ČAS INTELLIGENCE JE ZNALOST URČENÁ K AKCI

ÚČEL ZPRAVODAJSKÉHO PRODUKTŮ JE: varování o událostech s možným dopadem na probíhající rozhodování nebo na bezpečnost firmy, vyžadující okamžitou pozornost či akci konkrétního člověka ve firmě, přehledy o aktuální situaci na trhu a v oboru, které jsou relevantní pro činnost konkrétní skupiny lidí ve firmě (vývoj, marketing, prodej, atd.). znalost o dlouhodobém vývoji trhu, konkurence a podmínek podnikání souvisejících s klíčovými zájmy managementu,

ROZHODOVÁNÍ V ROVINĚ MANAGEMENTU ZNALOSTÍ :

Nelze se pohybovat ani v oblacích, nelze ani Rozhodování = VÝBĚR ALTERNATIV ŘEŠENÍ Rozhodování = VNÍMÁNÍ REALITY Nelze se pohybovat ani v oblacích, nelze ani věštit, ale je třeba dosáhnout ZNALOST !!!

ZDROJE INFORMACÍ KONKURENČNÍHO ZPRAVODAJSTVÍ PRO POTŘEBY MANAGEMENTU ZNALOSTÍ: INFORMACE OTEVŘENÝCH ZDROJŮ cca 70 % Z DATABÁZÍ KZ ( CI či BI ) cca 10% ZE SPECIÁLNÍCH ca 20% INFORMAČNÍ Í RAFINERIE SPECIÁLNÍ FORMY A METODY KZ ( CI či BI)

ORGANIZACE ZABÝVAJÍCÍ SE KONKURENČNÍM (KOMERČNÍM) ZPRAVODAJSTVÍM

Society of Competitive Inteligence Professionals + CZECH SCIP CHAPTER

Ing. Tomáš VEJLUPEK je viceprezidentem ČESKÉ KOMORY DETEKTIVNÍCH SLUŽEB

JAKO VÝZNAMNOU SOUČÁST ČESKÁ KOMORA DETEKTIVNÍCH SLUŽEB PROPAGUJE,PROSAZUJE, PODPORUJE A ROZVÍJÍ :: KONKURENČNÍ ZPRAVODAJSTVÍ JAKO VÝZNAMNOU SOUČÁST SOUKROMÉ DETEKTIVNÍ ČINNOSTI:

V.I.P. CLUB INTERNATIONAL POLICE ASSOCIATION podporuje a usiluje o rozvoj spolupráce a součinnosti mezi POLICIÍ ČR, OBECNIMI A MĚSTSKÝMI POLICIEMI A SEKTOREM SOUKROMÉ BEZPEČNOSTI – ZEJMÉNA PAK S ČESKOU KOMOROU DETEKTIVNÍCH SLUŽEB.

Neméně významnou organizací prosazující, propagující A podporující rozvoj KONKURENČNÍIHO ZPRAVODAJSTVÍ V ČESKÉ REPUBLICE JE SDRUŽENÍ PROVOZOVATELŮ ELEKTRONICKÝCH INFORMAČNˇICH SYSTÉMŮ – SPEIS Prezidentem SPEIS je Ing. Tomáš VEJLUPEK Viceprezident ČESKÉ KOMORY DETEKTIVNˇICH SLUŽEB Člen SCIP A KOORDINÁTOR SCIP PRO ČR:

ČESTNÝ PREZIDENT ČESKÉ KOMORY DETEKTIVNÍCH SLUŽEB AUTOR: JUDr. František BRABEC ČESTNÝ PREZIDENT ČESKÉ KOMORY DETEKTIVNÍCH SLUŽEB (v létech 1990 - 1991 prezident ASOCIACE BEZPEČNOSTNÍCH A DETEKTIVNÍCH SLUŽEB ČECH,MORAVY A SLEZKA, v létech 1993-2000 prezident ČESKÉHO KLUBU SBDS ,1999 – 2005 PREZIDENT ČESKÉ KOMORY DETEKTIVNÍCH SLUŽEB. VICEPREZIDET CZECH V.I.P. CLUBU IPA (INTERNATIONAL POLICE ASSOCIATION) Majitel a ředitel AGENTURY DIOS, Office : Červenkova 526/4 182 00 PRAHA 8 Tel. / Fax: 286 586 443 mobil : 603 912153 ( JUDr. BRABEC) E-mail: brabec@ckds.cz;

DĚKUJI ZA POZORNOST