Rýsování kolmic Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Energie mechanická Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Zvuky a tóny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
ZKOUMÁNÍ PŘÍRODY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Výrobek – vánoční vyšívané přání
Krevní oběh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Pravý úhel, pravoúhlý trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu.
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – OBDÉLNÍK
Základní konstrukce Rovnoběžky.
Základní konstrukce Kolmice.
Hudební nástroje Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
KOLMICE 4. ROČNÍK Zpracovala Ing. Eva Skalická,
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Uherský stát Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Pitronová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Francie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Pitronová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Těleso nebo látka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Přímka je nekonečně dlouhá, tenká křivka, která je dokonale rovná
Rýsování rovnoběžek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Elektrolýza Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Knoblochová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Vlastnosti tónů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Rýsování pravoúhlého trojúhelníku
Orffovy rytmické nástroje
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Chemická vazba Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Kyjevská Rus Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Pitronová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
Vývin člověka po narození Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Prvky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
ZEMĚ VE VESMÍRU 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Hlují čísla na desetitisíce
Geometrické značky a zápisy
Výrobek - kytara Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Vývin člověka po narození 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
vyjadřuje počet dílkůČITATEL vyjadřuje, na kolik dílků byl rozdělenJMENOVATEL zlomková čára.
Směsi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Roztoky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
základní sestava Základní sestava počítače Přiřaď slova k obrázkům:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
Zahřívání látek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Kótované promítání – hlavní a spádové přímky roviny
ROVNOBĚŽKY 4. ročník Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická,
15.1 Osa a střed úsečky Popiš, co vidíš na obrázcích.
MATEMATIKA Planimetrie - úvod.
Molekula Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
10.1 Čtverec D C D C a D C Vrcholy čtverce A , B , C , D
autor: RNDr. Jiří Kocourek
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAKTICKÁ A ZÁKLADNÍ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Konstrukce čtverce 4. ročník
Tóny II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Před, za, pod, nad aktivita
VY_III/2_inovace_14_Ovoce
Co mají společného tyto obrázky???
Narýsuj obdélník ABCD o stranách |AB|= 4 cm, |BC|= 2 cm.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
STEREOMETRIE základní pojmy Blan ka Wagnerová Úvod do studia DG.
Rýsování kolmic Matematika 4. ročník Lenka Blažková 2012.
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
Základní konstrukce Kolmice.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
TÉMA: Rýsování čtverce
TÉMA: Úlohy na rýsování kolmic a rovnoběžek
Transkript prezentace:

Rýsování kolmic Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky dle ŠVP na ZŠ Slavkov u Brna, Tyršova 977.

Typy přímek Zapisujeme: p II r s II t u I v s r u t v Rovnoběžné Různoběžné Kolmé p s r u t v Zapisujeme: p II r s II t u I v

Na trojúhelníkovém pravítku je ryska kolmá k nejdelší straně. b a a I b Obrázek 1

Dvě kratší strany trojúhelníkového pravítka jsou k sobě také kolmé. a I b b

Narýsuj kolmé přímky p, r. Postupuj podle instrukcí: 1. Narýsujeme přímku p (podle nejdelší strany trojúhelníku). p

2. K přímce p přiložíme trojúhelník tak, aby se ryska kryla s narýsovanou přímkou.

3. Podle nejdelší strany trojúhelníku narýsujeme přímku r. Přímky p, r jsou k sobě kolmé. Zapisujeme p I r.

ÚKOL : Pomocí trojúhelníku s ryskou narýsuj tři přímky, které jsou kolmé k přímce p. Označ je a, b, c. a b c p

ÚKOL : Narýsuj navzájem kolmé přímky podle obrázku ÚKOL : Narýsuj navzájem kolmé přímky podle obrázku. Rýsuj v polohách směřujících do různých stran. a c d e b f

ÚKOL: Narýsuj přímku p, na ní označ bod A ÚKOL: Narýsuj přímku p, na ní označ bod A. Narýsuj přímku r, která je kolmá k přímce p a prochází bodem A. A p r

ÚKOL: Narýsuj přímku p a bod B, který na ní neleží ÚKOL: Narýsuj přímku p a bod B, který na ní neleží. Narýsuj přímku r, která je kolmá k přímce p a prochází bodem B. + B p r

Zapiš strany, které jsou k sobě kolmé. C A B K L

Zdroje : Obrázek 1: Pravítko [cit. 21.6.2011]. Dostupný pod licencí Public Domain by Ocal na adrese: http://www.clker.com/clipart-ruler-2.html