Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
Advertisements

CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Podnikové informační systémy úvod
Hodnotový management Teorie rozhodování
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Audit administrativních činností
Informační systémy podnikové systémy CRM
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Management kontinuity činností organizace
Úvod do ESY Edita Marečková. Představení Exact Synergy Enterprise = ESY propojení jednotlivých oblastí podnikových IS „balík chytrých podnikových řešení“
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Zpětnovazební obvody v ekonomice Skorkovský KPH ESF MU Brno.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Měření výkonnosti podniku
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Možnosti a využití SW systému EISOD 6
Systémové pojetí hospodářské organizace
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Dodatek k prezentaci Logistické systémy vývoj, charakteristika a použití Lenka Stiessová Pavla Muhlbachová Jana Jurková Sanjin Hasić Jiří Ullmann.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Business Inteligence a její nástroje ve veřejné správě Petr Zeman, Key Account Manager – Public Sector Adastra Corporation.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
11/2011Přednáška č. 31 Řízení sestaveného modelu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011,
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
MARKETINGOVÝ MIX.
Manufacturing Execution Systems
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
CRM a jeho možné využití
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 10 Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management)
V.Prosperita organizace
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Tvoříme software pro celý svět. Přidejte se k nám. Ondřej Špulka 3. března 2016.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
CRM – moderní trendy.
Vztahy se zákazníky.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Procesní řízení (management)
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Informační systémy podnikové systémy CRM
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán.
Transkript prezentace:

Ruber, Saitz

 Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací

 Udržení stávajících zákazníků  Porozumění zákazníkům  Schopnost jim naslouchat  Identifikace klíčových procesů  Zvyšování spokojenosti zákazníků při zlepšování klíčových procesů  Tvorba marketingové strategie k udržení stávajících zákazníků a získání zákazníků nových  Schopnost oslovit nové zákazníky

 Zahrnuje prodej, marketing a služby  Komunikace se zákazníkem je sledována a uchována  Využití: ◦ tvorba marketingových kampaní ◦ automatizace prodejního procesu např: SFA – Automatizace podpory prodeje

 Analýza získaných dat ◦ optimalizace efektivnosti kampaní ◦ hledání potenciálních prodejních kanálů ◦ udržení zákazníka ◦ analýza chování zákazníků (tvorba cen, …) ◦ podpora pro rozhodování

 Sdílení dat všech aplikací  Uplatnění v oblasti služeb a marketingu  Zajišťuje: ◦ Komunikace se zákazníkem ◦ Spolupráce s okolím podniku ◦ Spolupráce s obchodními partnery

 Customer Intelligence  Komplex aplikací zaměřený na: ◦ poznání zákazníka ◦ jeho hodnot preferencí ◦ dodávání služeb  Spojení Business Intelligence a CRM