Rozvoj online technologií ve vzdělávání 13. 10. 2011 Online školení v číslech Ing. Petr Veselý.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Výkazy práce („timesheety“) na projektech OP VK
Shrnutí výhod při použití plukotraku 1.
Zpracoval : Ing. Petr Fojtík Datum:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Základní výpočty mzdy Střední odborná škola Otrokovice
Nauka o podniku Seminář 6..
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Římské číslice jako rozšiřující učivo
Návrh rozpočtu na rok Vypracovala: Ing.Magda Budínová.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Číslo hodiny: PROCENTA Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu MS PowerPoint ZŠ Benešov Karlov 7. ročník ZŠ.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Studium v zahraničí. Hana Koucká Petr Kulich. Obsah Představení projektu Etapy projektu Zdroje projektu Cash Flow projektu bez oportunitních nákladů s.
Příklady způsobu stanovení ceny
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 34.
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Daně z příjmů právnických osob Označení materiálu:
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Centrum celoživotního vzdělávání
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 30.
Kdo chce být milionářem ?
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Daně z příjmů fyzických osob - příklad Označení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Hospodaření domácností – rozpočet a informace.
Procenta.
Mapa zájmu - plány.
Deterministické modely zásob Model s optimální velikostí objednávky
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
PROJEKT UNIV 3 Podpora procesů uznávání Jana Bydžovská Tematická konference projektu UNIV 3 OLOMOUC 18. –
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
Jak realizovat vzdělávací aktivity v projektu Přímá podpora.
Metodická podpora úprav RVP ZV
VYTVOŘENÍ STŘEDNĚDOBÉHO PLÁNU ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V PROSTĚJOVĚ
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Slovní úlohy I. Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
v programu MS PowerPoint
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Copyright (C) 2000 Vema, a. s.1 Jan Tomíšek Realizace docházkových systémů.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka „Stav financování vodohospodářských.
Jak uspořádat kvalitní vzdělávací kurz. ! Představení společnosti Pohled na kvalitu kurzu ze strany realizátora Pohled na kvalitu kurzu ze strany účastníka.
Generali pojišťovna Penzijní připojištění se státním příspěvkem.
Souvislý příklad na mzdy
Realizace aktivní politiky zaměstnanosti – Kritéria a postupy pro poskytování příspěvků z prostředků APZ pro rok 2015 Úřad práce ČR, Krajská pobočka.
Odměňování Odměny z dohod.
Objem krychle, kvádr - úvod
Projekt „Vzdělávejte se!“
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Zdanění odměn z dohod Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Dotace Robert Šedivec. obsah Co vám nabízíme = EUGA Aktuální příležitosti Konkrétní příklady.
Telekomunikace 14TC Semestrální práce:
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Národní program počítačové gramotnosti Petr Heinzl koordinátor NPPG.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_269.
Kalkulace – základní pojmy, metoda kalkulace
Transkript prezentace:

Rozvoj online technologií ve vzdělávání Online školení v číslech Ing. Petr Veselý

Prezenční školení

Konkrétní (modelový) příklad Základní školení 3D CAD systému 30 vyučovacích hodin – 3 dny 3 školy po dvou učitelích 1x místní – Česká Lípa 1x 100km – Praha 1x 300km – Brno

Klasické prezenční školení Kalkulace lektor na DPČ (300,- Kč/hod) ,- Kč pronájem PC učebny7.500,- Kč administrace 2.798,- Kč (tisk, občerstvení, certifikáty, organizace) zisk 10%2.236,- Kč Celkem (na celé 100,- Kč) ,- Kč

Klasické prezenční školení Rozdělení a) na přesný minimální počet účastníků -> každý další = větší zisk b) na míru na konkrétní počet účastníků

Klasické prezenční školení Přímé náklady a) školní na jednoho účastníka4.100,- Kč b) cestovní náhrady stravnédo 12h70,- Kč do 18h110,- Kč nad 18h170,- Kč ubytování200,- Kč dopravaPraha – autobus90,- Kč Brno – auto PHM3.187,- Kč

Klasické prezenční školení Přímé náklady Česká lípaza 1 účastníka4.310,- Kč za 2 účastníky8.620,- Kč Prahaza 1 účastníka5.070,- Kč za 2 účastníky10.140,- Kč Brnoza 1 účastníka8.197,- Kč za 2 účastníky13.207,- Kč

Klasické prezenční školení Nevýhody pro školu a)blokace učebny – pořádající škola b)absence učitele – všechny školy suplování -> nepřímé náklady

Klasické prezenční školení Nepřímé náklady týdenní úvazek na střední škole21 hodin 3 dny školení – úvazkové hodiny13 hodin suplovat/odpadnout70%9 hodin náhrada200%370,- Kč

Klasické prezenční školení Celkové náklady Pořádající škola lektor – dovolená, náhradní/neplacené volno doplňková činnost ,- Kč (+nájem) přímé NIV– ,- Kč

Klasické prezenční školení Celkové náklady Česká Lípa35.393,- Kč Praha36.913,- Kč Brno39.980,- Kč

Online školení

Kalkulace lektor na DPČ (300,- Kč/hod) ,- Kč pronájem PC učebny7.500,- Kč450,- Kč administrace 2.798,- Kč1.105,- Kč zisk 10%2.236,- Kč1.352,- Kč Celkem (na celé 100,- Kč) ,- Kč15.000,- Kč na jednoho účastníka4.100,- Kč2.500,- Kč

Online školení Nepřímé náklady realizace po pracovní době – večerní webináře (ve škole nebo doma? -> podpora, např. 2 monitory) náhrady za suplování0,- Kč cestovní náhrady0,- Kč

Online školení Celkové náklady Česká Lípa ,- Kč 5.000,- Kč Praha ,- Kč 5.000,- Kč Brno39.980,- Kč5.000,- Kč

Dotazy Děkuji za pozornost