PROJEKT REGION VZNIK EKOSTEZKY NA ZŠ ANEŽKY ČESKÉ ÚSTÍ NAD LABEM.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
2.1 Místo, kde žijeme - DOMOV
Advertisements

NEPOŘÁDEK V NAŠICH LESÍCH
Co s PET láhvemi na škole ?
Na co bychom měli myslet při každém nákupu, chceme-li být šetrní k životnímu prostředí… Je tohle opravdu to hlavní? ? Uděláme si malý kvíz… (klikni)
TŘÍDĚNÍ ODPADU Nožičková Monika.
Systém nakládání s odpady
Jak jsme třídili a jak třídíme odpad Základní škola ve Vejprtech M.Nuslauerová Projekt Rodinné výchovy- Životní prostředí a vliv na naše zdraví Rok 2007/2008.
Logo.
VÝROBA ÚSTECKÉHO ZNAKU A ZNAKU ÚSTÍ NAD LABEM A CO BUDEME MÍT ZA MATERIÁL???ODPAD!
Podstatná jména Pád podstatných jmen. Podstatná jména Pád podstatných jmen.
MŠ Chodovická, Praha 9 třída BROUČEK …pořád se něco děje…
Naučné stezky Stezky bývají zřizovány na přírodně nebo kulturně zajímavých místech s vyznačením míst s tabulemi Nejčastější témata stezek -lesnické -hornické.
Projekt třídy 4. B – les a lidská obydlí
Téma.10.Příroda a já.  Přírodu si představují,že všechny rostliny kvetou, zvířata se v přírodě množí.Stromy rostou. A já jsem rád, že máme lesy, že nám.
DOMÁCÍ EKOLOGIE – nadměrná spotřeba
Program Ekoškola je mezinárodní vzdělávací program, který v České republice organizuje sdružení Tereza. Jeho cílem je, aby žáci zlepšili prostředí ve.
OZP-komplet.pptGEOtest Brno a.s.1 Vlivy na životní prostředí Znečištění ovzduší Znečištění povrchových a podzemních vod Znečištění půdy Vliv nebezpečných.
SLAVNOSTNÍ OTEVŘENÍ ANEŽČINY NAUČNÉ EKOSTEZKY PROJEKT REGION spolufinancovaný evropským sociálním fondem a rozpočtem ČR.
Odpady ( environmentální příručka – 5.ročník )
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
Životní prostředí klady vs. zápory.
Voda je důležitá: Lidi:potřebují jí každý den, protože bez příjmu vody budeme dehydrováni Zvířata:bez vody by umřeli a mi bychom se pak neměli s čím.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec Anotace ICT 2 _ 1/59 Prezentace seznamuje žáka s principy zdravého bydlení a vlivem.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
OBEC Obec je základní (nejmenší) samosprávnou jednotkou, kterou tvoří – obytná (vnitřní) část – domy, silnice, parky apod. volná krajina (vnější) část.
BIOPOTRAVINY.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
ODPADY.
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
Životní prostředí Petr Machala.
DEN ZEMĚ TEST.
Jak třídíme v naší škole? V naší škole třídíme:  papír  plast  sklo  bioodpad  baterie  drobný elektroodpad.
Ekokodex.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Příroda a já.
Začínáme besedou na téma Co s odpadem a zkoušíme recyklaci papíru Touto besedou nás provázel pan učitel Jan Kopřiva. Naučili jsme se tu i papír vyrobit.
JARO Jaro má 3 měsíce. Březen, Duben, Květen. Je aprílové počasí.
Adriana Holková, Barbora Možíšová a Adéla Literáková
Naučná stezka okolím naší školy Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Míková. Dostupné z Metodického portálu
Environmentální výchova na ZŠ a MŠ Uhelná Příbram „Třídím! Třídíš! Třiď! Ať se nám tu dýchá líp!“
SILNÉ A SLABÉ STRÁNKY ŠKOLY ZŠ Želechovice nad Dřevnicí 4. Května 336, Želechovice nad Dřevnicí.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
Analýza naší školy. VODA + plusy- mínusy + Všude jsou nainstalované pákové kohoutky, teplotu vody nastavíme jedním pohybem. - Spotřeba vody se zvyšuje.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
 Ekologie je věda zabývající se přírodou  Není to nic nudného  Ekologie je velmi důležitá, protože chrání živočichy a zajímavá místa na Zemi.  Mezi.
Zazelenit: fasády, zábradlí u mostů Zabránění erozi: stromy, rybníky.
EVVO ZŠ Havlíčkova Mgr. Hana Parčová.
Žákovský parlament – I. stupeň
Náš region Česká republika se člení do 14 krajů.
8. ZŠ Most Vítězslava Nezvala 2614.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_PRVOUKA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
EKOŠKOLA.
Bc. Jan Hutla Vy_32_INOVACE_4B_20_Člověk_a_příroda Člověk a příroda
OCHRANA PŘÍRODY Chráněná území ČR
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
ČISTOTA VODY ZKOUMÁME ČISTOTU VODY.
Tak jsem se vydal ve čtvrtek 2
Autor: Mgr.Lenka Preisová
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
Marek Barták ZŠ a MŠ Ludgeřovice
Transkript prezentace:

PROJEKT REGION VZNIK EKOSTEZKY NA ZŠ ANEŽKY ČESKÉ ÚSTÍ NAD LABEM

ZAČÍNÁME S ÚSMĚVEM… NAŠE PRACOVNÍ SKUPINA

Pomocí metody brainstormingu vymýšlíme název naší stezky.

Nápadů přibývá …

Máme hotovo. Naše stezka se bude jmenovat: ANEŽČINA DOBRODRUŽNĚ NAUČNÁ EKOSTEZKA

Dohadujeme počet, témata a umístění stanovišť ve škole.

A takhle by to nějak mohlo vypadat.

Nápady nešetříme….

Vyrobili jsme ekokodex naší školy, jsou to eko-pravidla, podle kterých se budeme nejen na ekostezkce chovat.

EKOKODEX ZŠ Anežky České  Jsem přítelem všech živých organismů.  Šetřím energii, vodu, čistý vzduch – zbytečně nesvítím, nepouštím vodu a el.spotřebiče, a pokud si mohu vybrat jedu raději MHD než autem.  Baterie, PET lahve i papír odkládám do určených nádob.  Dbám na čistotu okolí školy a bydliště.  Pečuji o zeleň.  Neničím přírodu.  Učím se přírodě rozumět, znát ji a ctím její zákony.  Pomáháme si navzájem.  Třídím odpad doma i ve škole a učím to i své „dospěláky“  V lese se chovám jako „zvíře“ – tiše a ohleduplně.  Po svém pejskovi si uklízím.  Zúčastňuji se akcí, které mohou pomoci přírodě.  Chráním zdraví své, i druhých.

Myslíme, že se nám povedl…?