Zpracování laboratorní práce SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dráha, rychlost, čas.
Advertisements

SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal
Tabulkové procesory (MS Excel)
Zpracování laboratorní práce SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal.
SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal
SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Měníme velikost trajektorie a měříme čas trajektorie s.
TABULKOVÉ PROCESORY.
Ing. Jaroslav Parma.  Seznámení s MS OFFICE 2010  PROCVIČENÍ PROGRAMŮ MS OFFICE 2010  DISKUSE  ZÁVĚR.
Postup měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
ZÁKLADY FYZIKÁLNÍCH MĚŘENÍ, LABORATORNÍ PRÁCE
VY_32_INOVACE_15_OpenOffice.org Calc Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Měření tepla Miroslava Maňásková.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Měření fyzikální veličiny
Přesnost a chyby měření
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
K měření teploty použijeme digitální teploměr firmy Vernier. Stanovení rovnovážné teploty pomocí lite-161.exe.
VY_32_INOVACE_03_ VÝPOČET HUSTOTY
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Technická zpráva z laboratorního měření
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Chyby jednoho měření když známe
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Microsoft Excel  Editor z kancelářského balíku Microsoft Office.  Patří mezi tabulkové kalkulátory – aplikace, která hromadně zpracovává data.  Konkurenční.
Tvorba spojnicových grafů v aplikaci MS Excel
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Poznámky pro výuku Předmět: FYZIKA Autor: Jaroslava Šmerdová
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
VY_32_INOVACE_14_OpenOffice.org Calc Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Studium závislosti koeficientu na jiných fyzikálních veličinách.
Hustota dřevěného hranolu
Měříme délku s různou přesností
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Matematika Objemy těles.
VY_32_INOVACE_16_OpenOffice.org Calc Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_11 Teplota tělesa Mgr. Lucie.
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 4.
Zpracování výsledků měření Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Vlastnosti látek Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Gymnázium Jakuba Škody Septima A 2011/2012.  Cílem tohoto matematicko-fyzikálního projektu byla ukázka využití vektorů v praxi.  Základním úkolem projektu.
Úvod do fyziky SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce 2 Nejistoty měření.
Funkce Pojem funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Práce s tabulkovým procesorem
Základy programu Excel
zpracovaný v rámci projektu
ZMĚNA TEPLOTY V PRŮBĚHU DNE
ZMĚNA TEPLOTY V PRŮBĚHU DNE
7.1 Základní pojmy Mgr. Petra Toboříková
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová NÁZEV: VY_52_INOVACE_14_FYZIKÁLNÍ VELIČINY
SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal
Funkce Pojem funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
MS EXCEL – tabulkový procesor
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07Délka,hmotnost-test
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Přesnost a chyby měření
Informatika – Práce s grafy
F-Pn-P063-Prime_mereni MĚŘENÍ V LABORATOŘI 3. PŘÍMÉ MĚŘENÍ.
Transkript prezentace:

Zpracování laboratorní práce SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal

Na laboratorní práci si každý přinese namnožené vzorové protokoly. Protokoly vyplňujte tužkou. Každá laboratorní práce musí mít vyplněný bod „Diskuze výsledků a závěr“ a zadané tabulky. Veškeré výpočty zapisujte do protokolu. Jednotka je 1 m/s. Pravidla

Protokoly odevzdáváte následující vyučovací hodinu. Grafy vytiskněte z tabulkového procesoru ( MS Excel, OpenOffice.org Calc), nebo je zapište na milimetrový papír. Výsledky měření zapisujte ve formě neúplných čísel a = a  ∆a s jednotkou. Pravidla

Neúplná čísla Každou fyzikální veličinu měříme s udanou chybou. Zapisujeme to jako neúplná číslo w ± ∆w. Průměrná hodnota w je w = 51,59 mm Průměrná odchylka zaokrouhlená na jednu platnou cifru ∆w = 0,3 mm Výsledek w = 51,6 ± 0,3 mm