EQUIP – distanční studijní opory (DSO)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Černoch Michal Školoudová Lenka
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Městská poliklinika Praha Městská nemocnice následné péče Název projektu Celoživotní.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu:
PRVNÍ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 18. KVĚTNA 2004 PRVNÍ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 18. KVĚTNA.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU CZ.1.07/2.3.00/
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Hradec Králové. 9:00 – 10:00 Projektová část – obecné podmínky realizace grantových projektů, monitorovací zpráva 10:00 – 11:00 Základní vymezení.
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Soukromá vysoká škola ekonomických studií Lindnerova 575/1, Praha 8 16 Snímků Projekt CZ.2.17/3.1.00/34025.
1 „Zájmy České republiky a přijetí společné měny“ Stav příprav v jednotlivých sektorech a úkoly pro další období Vladislav Flek vedoucí Organizačního výboru.
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Efektivní transfer technologií základní informace o projektu Národní dialog – © 2010 EF-TRANS.
Pracovní skupina Dopravní politika Dopravní sektorové strategie 2. fáze.
Cesta k modernímu vzdělávání
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
Nové metodické trendy udržitelnosti
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
Projekt EQUIP Školení tutorů
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/ Prezentace projektu na společném.
ZAHÁJENÍ DOKTORSKÝCH STUDIÍ 2011/2012
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Poznatky a zkušenosti z projektu CZ / /0058 „Prohloubení manažerských dovedností řídicích pracovníků malých a středních podniků“ Jiří Vaněk.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Oceňování nemovitostí
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Gymnázium Františka Živného Informační centrum 015 Rozvojový projekt č.160R 2004 Informační centrum jako garant rozvoje dovedností v oblasti IT a schopností.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Stručná prezentace Vysoké školy sociálně-správní v Havířově.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
EUROREGION ELBE/LABE 1 Společný Fond malých projektů v EUROREGIONU ELBE/LABE
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Vlastní myšlenkou Vlastní cestou.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
hodnocení a financování výzkumu, vývoje a inovací
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Studijní obor Management sportu
Transkript prezentace:

EQUIP – distanční studijní opory (DSO) Co je plánovaným výstupem od 1. 11. 2008 do 30. 4. 2011 ? 25 distančních studijních opor (DSO) Jaký je proces vzniku DSO? Vytvoření DSO (autorská práce) Interní oponentura DSO – GARANT OBORU Pilotní ověření DSO pro jednu studijní skupinu Externí oponentura DSO ??? OTÁZKA K DOŘEŠENÍ NA ZÁKLADĚ ZKUŠENOSTÍ AUTORŮ Zavedení DSO do výuky v kombinovaném studiu – od této fáze budou vybrané předměty vyučovány v kombinovaném studiu pouze distanční formou

Autoři DSO Autoři distančních studijních opor (DSO) zajistí jejich zpracování na základě koncepčně zpracovaných scénářů obsahu a metodiky e- kurzů, které připraví metodik a garant obsahu na základě rozhodnutí Vedení VŠFS. Pro realizaci projektu (2009, 2010 + do května 2011) počítáme s 25 autory. Tutoři DSO jsou zpracovávány s ohledem na plánované pracovní zatížení tutorů.

Předměty pro 1. vlnu - 9 předmětů Vývoj ekonomických teorií Autor: Ing. Michal Mirvald, Ph.D. Finanční analýza podniku Autorka: Ing. Dana Kubíčková, CSc. Oceňování podniku Autorka: Ing. Mgr. Jaromír Tichý Euroregiony Autor: PaedDr. Václav Netolický 5. Základy práva Autor: Mgr. Jiří Řehák 6. Bankovnictví Autor: Ing. Josef Budík, CSc. Aplikační software 1 Autor: Ing. Vladimír Nulíček, CSc. 8. Aplikační software 2 Autor: Mgr. Anna Nováková 9. Řízení vztahů se zákazníky Autor: Ing. Miloslav Šašek

Rozfázování vytváření DSO a jejich zavádění do výuky 1 Rozfázování vytváření DSO a jejich zavádění do výuky 1. VLNA = 9 předmětů Příprava – personální, technické a organizační zázemí 1. 11. 2008 – 31. 1. 2009 Vytváření DSO (9 předmětů) 1. 2. 2009 – 30. 6. 2009 AUTOŘI DSO Interní hodnocení DSO (9 předmětů) 1. 7. 2009 – 31. 8. 2009 GARANTI PŘEDMĚTŮ, METODIK a AUTOŘI DSO Pilotní ověření DSO (9 předmětů) pro jednu studijní skupinu Akademický rok 2009/2010 ORGANIZACE STUDIA, TUTOŘI Externí oponentura DSO (9 předmětů) 1. 4. – 30. 6. 2010 EXTERNÍ HODNOTITELÉ, METODIK a AUTOŘI DSO Zavedení DSO (9 předmětů) do výuky v kombinovaném studiu Akademický rok 2010/2011 ORGANIZACE STUDIA, TUTOŘI Od této fáze bude vybraných 9 předmětů vyučováno v kombinovaném studiu pouze distanční formou

Předměty pro 2. vlnu - 16 předmětů Katedra marketingové komunikace: 1. Komunikace podniku s médii PhDr. Pavel Čírtek 2. Podpora prodeje PhDr. Karel Eliáš, CSc. 3. Direkt marketing Ing. Petr Váňa 4. Vývoj médií doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. 5. Sociologické poznání a výzkum Mgr. Michal Tomčík Katedra práva: 6. Základy politologie Mgr. Jan Hrubeš 7. Management ve veřejné správě prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc. 8. Evropské právo 1 Ing. Michal Částek,. Ph.D. 9. Veřejné politiky Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D. 5

Předměty pro 2. vlnu - 16 předmětů Katedra řízení podniku a podnikové ekonomiky: 10. Podnikové finance 1 Ing. Jana Kotěšovcová 11. Podnikové finance 2 12. Účetnictví 2 Ing. Dana Kubíčková, CSc. Katedra bankovnictví, finančního investování a pojišťovnictví: 13. Soudobé teorie finančních služeb Doc. Ing. Vladislav Pavlát, CSc.; Doc. Ing. Antonín Kubíček, CSc.; Ing. Josef Budík, CSc 14. Soudobé finanční trhy Doc. Ing. Vladislav Pavlát, CSc.; Ing. Josef Budík, CSc Katedra matematiky a statistiky: 15. Základy statistických metod Mgr. Milena Kvaszová Katedra ekonomie a mezinárodních vztahů: 16. Hospodářská politika Ing. Tomáš Teplík, CSc. Napříč katedrami: 17. Bakalářský diplomový seminář Ing. Mgr. Jaromír Tichý; PhDr. Jan Emmer 6

Rozfázování vytváření DSO a jejich zavádění do výuky 2 Rozfázování vytváření DSO a jejich zavádění do výuky 2. VLNA = 16 předmětů Vytváření DSO (16 předmětů) 1. 10. 2009 – 30. 4. 2010 AUTOŘI DSO Interní hodnocení DSO (16 předmětů) 1. 5. 2010 – 31. 8. 2010 GARANTI PŘEDMĚTŮ. METODIK a AUTOŘI DSO Pilotní ověření DSO (16 předmětů) pro jednu studijní skupinu Akademický rok 2010/2011 ORGANIZACE STUDIA, TUTOŘI Externí oponentura DSO (16 předmětů) 1. 2. – 30. 4. 2011 EXTERNÍ HODNOTITELÉ, METODIK a AUTOŘI DSO 30. 4. 2011 – KONEC PODPORY Z FONDŮ EU Zavedení DSO (16 předmětů) do výuky v kombinovaném studiu Akademický rok 2011/2012 ORGANIZACE STUDIA, TUTOŘI Od této fáze bude vybraných 25 předmětů vyučováno v kombinovaném studiu pouze distanční formou

Harmonogram aktivit 2008 - 2012 2008/2009 2009/2010 2010/2011 2011/2012 Příprava - personální, technické a organizační zázemí 1. 11. 2008 – 28. 2. 2009 Pilotní ověření DSO (9 předmětů) Zavedení DSO (9 předmětů) do výuky Zavedení DSO (16 předmětů) Vytváření DSO (9 předmětů) 1. 3. 2009 – 31. 8. 2009 Vytváření DSO (16 předmětů) 1. 10. 2009 – 30. 4. 2010 Pilotní ověření DSO (16 předmětů) CELKEM 25 DSO VE VÝUCE (9 + 16) Interní hodnocení DSO (9 předmětů) 1. 9. 2009 – 30. 9. 2009 Interní hodnocení DSO (16 předmětů) 1. 5. 2010 – 31. 8. 2010 Externí oponentura DSO (16 předmětů) 1. 2. – 30. 4. 2011 Externí oponentura DSO (9 předmětů) 1. 4. – 30. 6. 2010 8

Součástí projektu je multimediální učebna V učebně bude 20 studentských pracovních míst Multimediální učebna umožňuje: Vytváření a sdílení digitálních multimediálních materiálů a softwaru Zadávání úkolů, cvičení a strukturovaných projektů Hodnocení a testování studentů Konverzace, diskuse, chatování a konferenční činnost Prezentace vzdělávacích materiálů studentů a učitele Párování a skupinovou práci studentů Webové aktivita a e-learning Zprovoznění učebny je plánováno na zahájení akademického roku 2009/2010

Podmínky podpory projektu z ESF - ve spolupráci s Vámi Oddělení práce pro VŠFS a pro projekt - pracovní výkaz Dodržování povinné publicity INFO - Informační a propagační předměty projektu podpořeného z OPPA či články a další dokumenty vzniklé v rámci projektu musí obsahovat: Symbol Evropské unie (tj. vlajku EU) a odkaz na Unii použitím slovního spojení "Evropská unie" Logo hl. m. Prahy Logo OPPA Slovní odkaz na „Evropský sociální fond“ Prohlášení zdůrazňující pozitivní přínos podpory z OPPA ve znění „Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti“. Pokud jde o malé propagační předměty, nejsou slovní odkaz a prohlášení povinné. 10

Další podmínky podpory projektu z ESF - těmi se budeme snažit Vás nezatěžovat Dodržování časového harmonogramu, charakteru plánovaných aktivit projektu, jeho monitorovacích indikátorů a rozpočtu. Sledování přímých a nepřímých nákladů projektu. Kontrola uznatelnosti nákladů projektu. Podávání pravidelných monitorovacích zpráv o stavu realizace projektu (každých 6 měsíců). Řešení nepodstatných změn projektu a v případě potřeby vyjednávání s poskytovatelem dotace o podstatných změnách projektu. Archivace dokladů, příprava podkladů pro kontroly ze strany poskytovatele dotace. Evidence v projektem podpořených výsledků a výstupů po dobu 10 let 11