Ekologie Třídění odpadů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TŘÍDĚNÍ ODPADU Nožičková Monika.
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př.4.15-Třídění odpadu-prezentace
Třídění odpadu Sabina Kotlárová.
MÁ TO SMYSL.TŘIDTE ODPAD!
Separace a recyklace odpadů
Logo.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Změní „černobylské“ děti postavení k třídění odpadu?
POUČENÍ O TŘÍDĚNÍ ODPADU. Během listopadu jsme navštívily první třídy a zábavnou formou jsme je seznámily se světem třídění odpadu a ekologie.
Odpady ( environmentální příručka – 5.ročník )
Registrační číslo projektu:
Učebnice str ročník TĚŽEBNÍ PRŮMYSL
Autor: Mgr. Helena Nováková
Jak třídit odpad - prezentace
Jeden z největších globálních problémů je ohromná produkce odpadů. Ve velké většině je tento odpad nevyužit a končí na skládkách. Spousta odpadu by ale.
Třídění odpadu V domácnosti. Každý moderní člověk třídí odpad a s novými pomocníky na třídění do domácnosti to jde jedna radost. Poradíme vám jak třídit,
Složka sady EUIII/2 č. 13 VY_32_INOVACE_Rv_7. Název: Ekologie – Člověk a zdraví (odpadky) Autor: Šárka Vodrlintová Předmět(oblast): Člověk a zdraví – Rv.
Jak je to s odpady ?.
Jak třídit odpad.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Výroba a recyklace papíru
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Zelený ParDoubek 2008.
DOMÁCÍ EKOLOGIE – ODPADY A KONZUMNÍ SPOLEČNOST
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Recyklohraní u nás ve škole Jsme malá školička, do které chodí 25 žáků. Probíhají u nás různé soutěže- sběr baterií, elektrozařízení, ale třídíme také.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
DEN ZEMĚ TEST.
VÝSLEDKY SBĚRU PAPÍRU Který se uskutečnil –
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
TŘÍDĚNÍ ODPADU JAK SPRÁVNĚ TŘÍDIT.
Adriana Holková, Barbora Možíšová a Adéla Literáková
Petr Cileček Denisa Junáková
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
Barbora Látalová, Tomáš Pavlík,
Recyklační hra.
EVVO aktivity pro školy
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji vědomostí z oblasti eviromentální výchovy o správném třídění odpadů. Je určeno pro práci.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Recyklace Umíte vysvětlit význam tohoto slova? -nakládání s odpadem, které vede k jeho dalšímu využití - jde o opakované (cyklické) uvedení materiálu.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Dana Motyčková ČísloVY_32_Inovace_3322 NázevTřídění odpadu Téma hodinySuroviny. ekologie PředmětPrvouka.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
Nadpis Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_06_Prvouka_18_3. ročník_Třídění odpadů Autor: Mgr. Jana Burdzová Použití:
TŘÍDĚNÍ ODPADU VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_16.
 Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011  Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_17.
TŘÍDÍME ODPADY VY_32_INOVACE_19_03 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.
 Ekologie je věda zabývající se přírodou  Není to nic nudného  Ekologie je velmi důležitá, protože chrání živočichy a zajímavá místa na Zemi.  Mezi.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu VY_32_INOVACE_15_Třídění odpadu.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_15.
Výroba Papíru Jan střída
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy : Základní škola a Mateřská škola Prysk ,okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor : Eva Vavřinová Název materiálu : VY_52_INOVACE_14.
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_10
Příroda ANETA ROLÁKOVÁ HLUCHÁK 5.B.
SVOZ PLASTŮ A PAPÍRŮ Z DOMÁCNOSTI
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Třídění odpadů,recyklace
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
EKOŠKOLA.
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_17_Třídění odpadu_1
Vztah k životnímu prostředí
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Transkript prezentace:

Ekologie Třídění odpadů

Osnova projektu návštěva přednášky průzkum okolí rozdělení do skupin splnění daného úkolu ukázka projektu

Návštěva přednášky návštěva přednášky týkající se ekologie, zejména třídění odpadů cíl – motivování žáků ke splnění úkolu v projektu

2. Průzkum okolí vycházka s dětmi po okolí zakreslení kontejnerů do mapek

3. Rozdělení do skupin rozdělení dětí do 6ti skupin zadání úkolů každé skupině

Skupina A Proč vůbec používáme nádoby na tříděný odpad? Anketa v okolí – „Třídíte odpad?“

Skupina B modrý kontejner co se do něj smí, nesmí vkládat rozdělení odpadů na recyklovatelné (způsob recyklace) a nerecyklovatelné

Skupina C žlutý kontejner co se do něj smí, nesmí vkládat způsob recyklace „žlutých“ odpadů

Skupina D zelený kontejner co se do něj smí, nesmí vkládat způsob recyklace „zelených“ odpadů

Skupina E ostatní kontejnery (hnědý, bílý) co se do nich smí, nesmí vkládat

Skupina F vytváření výstupní formy možné výstupy : internetové stránky prezentace dokument Vzor projektu – skupina B

Ukázka projektu předvedení projektu ostatním třídám, žákům např. v rámci besídky, dne věnovanému ekologii,…

Vzor projektu – skupina B do modrého kontejneru vkládáme : papíry, letáky, noviny, časopisy, kartony, … nevkládáme : obaly od mléka, alobal, …