Práce s ekonomickými informacemi v oblasti mezd a neinvestic část 2. - FIS 16.5.2011 Ing. Dagmar Hanušová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Advertisements

Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Mzdová agenda.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Dlouhodobý hmotný majetek – odpisy (2. část) Vypracoval : Ing. Jana Šustrová Projekt Anglicky v odborných.
Práce s ekonomickými informacemi v oblasti mezd část 1. – mzdové výpisy Ing. Jitka Hlaváčková, Doc.Ing. Daniel Macek, Ph.D.
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software Téma: UCTO2000 – program vedení daňové evidence MZDOVÁ EVIDENCE Použití programu MZDY pro účetnictví Prezentace.
Psaní grantové přihlášky Postdoktorandský projekt)
Projekt FRVŠ 2636/2009/G1 Řešitel: Ing. Martin Madaj
ÚČETNÍ UZÁVĚRKA Účetní jednotka musí na konci každého účetního období sestavit účetní závěrku. Před jejím sestavením musí proběhnout řada prací včetně.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
MZDA.
Mzdy musí být zúčtovány v období, kdy byla: a) vykonaná práce b) za které odměna náleží (např. mzda za svátky)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Soňa Šestáková Název materiálu: Základní účtování mezd Označení materiálu:
FINANCOVÁNÍ ŠKOLSTVÍ.
Projekt PŘÍPRAVA+ v Moravskoslezském kraji Závěrečná konference CLARION CONGRESS HOTEL 29. února 2012 Mgr. Martin Kovalský vedoucí monitoringu trhu práce.
OPRAVY A KONTROLA ÚČETNÍCH ZÁPISŮ
Základy účetnictví změny rozvahových položek
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software Téma: UCTO200X – program daňové evidence Mzdová evidence Výpočet mezd v měsíci, sestavení výplatní listiny.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Řízení a kontrola hospodaření v ekonomických agendách
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_246.
Příjmy a výdaje v daňové evidenci
„ Finanční zprávou pro Akci 3 krok za krokem “. Základní finanční pravidla programu  Pravidla dána Příručkou pro Akci 3 a Rozhodnutím o poskytnutí dotace.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 6. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Zdanění odměn z dohod Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Způsobilé výdaje poskytovatelů sociálních služeb pro Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_281.
Mzdy Didaktický rozbor pro 1. koncentrický okruh
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_289.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 2.
2OP483 Manažerská informatika 3Access - BankaSnímek 1 2OP483 Manažerská informatika 3 Microsoft Office Access 2007 Dotazy v databázi Banka
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 5. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
PENĚŽNÍ DENÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Personalistika a odměňování pracovníků
Personální systém na MF ČR
Účetnictví pro ÚSC, PO a OSS
VYBRANÉ POSTUPY ÚČTOVÁNÍ ÚSC (2)
ÚČETNICTVÍ 2 7. KAPITOLA: ÚČETNICTVÍ 2 7. KAPITOLA: ZÚČTOVÁNÍ SE ZAMĚSTNANCI A INSTITUCEMI SOCIÁLNÍHO A ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ Vysoká škola technická a.
Účetnictví kapitola: deník příjmů a výdajů u neplátce dph, plátce dph
Spojujeme software, technologie a služby Shrnutí roku 2009 OKinfo Kamil Štanda Vedoucí konzultant
Seminář pro příjemce OP LZZ z řad státní správy Finanční část Praha, 3. a 4. prosince 2014 Ing. Martina Tomová Bc. Jana Komrsková, DiS.
PODPORA SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ V RÁMCI OPZ – VÝZVA Č. 03_15_015 Veronika Pokorná, MPSV Praha,
Magistrát a městské obvody v Pardubicích v číslech Jaké bude členění Pardubic v budoucnosti?
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
Výroční zpráva o hospodaření UTB za rok Výroční zpráva o hospodaření zasedání AS Hospodářský výsledek UTB 2012 Hlavní činnost v.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Pracovní workshop pro příjemce – 2. výzva PO 1, 2. GG
Odměňování za práci Ing. L. Hřibová, Únor Mzda Odměna za vykonanou práci Peněžité plnění poskytované zaměstnavatelem za vykonanou práci Výrobní.
Univerzitní informační systém II., Lednice 2003 Podpora stipendií ve studijní administrativě Tomáš Majer
Dotace, půjčky a řízení likvidity. Dotace Projev přerozdělovacích procesů - uvnitř veřejného sektoru, -směřující k jiným subjektům – NNO, ziskový sektor.
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
PENĚŽNÍ DENÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Dotační tituly Plzeňského kraje v roce 2017
Digitální učební materiál
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Rozpočet přímých NIV na rok 2013
Ing. Veronika Dostálková MBA
Základní informace Možnost zadání rozpočtu i v cizí měně
Účtování se zaměstnanci - účtová třída 3 účtová skupina 33
Závěrečný účet a účetní závěrka 2013
Vykazování dat v rámci poskytování sociálních služeb
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ
Transkript prezentace:

Práce s ekonomickými informacemi v oblasti mezd a neinvestic část 2. - FIS Ing. Dagmar Hanušová

FIS = Finanční Informační Systém přihlášení SSU (na základě přihlášky, na katedře 1 až 2 přístupy)

Účetnictví – Vnitropodnikové – Přehledy – Vnitropodnikové pohyby

sledování celkového čerpání limit katedry připsán na akci „ provoz katedry,středisk“ ale pozor!!! čerpání z limitu –„ provoz katedry,středisk“ –„ mzdy“ při zadání dotazu ve formátu NS = 111xx, TA = 1, akce = 000% se zobrazí obě akce, jejich součty a rozdíl (= „aktuální“ stav financí)

zadání dotazu - celkové náklady katedry např. NS 11375, TA 1, akce 000%

výsledek dotazu včetně součtu

sestava – Náběhy na akce záhlaví NEI výdaj NEI dotace součet NEI záhlaví mzdy součet mzdy součet vše výdaj mzdy výdaje – příjmy = zůstatek součet výdajů, příjmů a jejich rozdíl => záporné číslo je OK

sledování čerpání mezd dle analytických účtů mzdové: – nákladové mzdy I (plat) – odměny – nákladové mzdy II (náhrady za dovolenou) – nákladové mzdy III (náhrady za nemoc) – ostatní osobní náklady (DPP, DPČ) – OON – mzdy 3 (náhrady za nemoc) – externí učitelé – autorské honoráře

pojištění: – zdravotní pojištění – sociální pojištění sociální fond: – tvorba sociálního fondu celkem osobní náklady: 52….. základní rovnice osobní náklady = mzdové náklady + pojištění + sociální fond osobní náklady = 1,35*mzdové náklady (mzdy) osobní náklady = 1,34*mzdové náklady (DPČ – netvoří soc. fond) osobní náklady = mzdové náklady (DPP)

zadání dotazu - osobní náklady katedry např. analytický účet 52%, NS 11375, TA 1

výsledek dotazu včetně součtu

modul Rozpočty NS 11375

položkové limity čerpání zůstatek % čerpání Čerpání = Zaúčt.min. + Zaúčt. v mm/rr + Nezaúčtováno + Nepř.kont. + Objednáno Zaúčt.min. = zaúčtované položky za období leden až poslední zavřený měsíc (zde únor) Zaúčt. v mm/rr = zaúčtované položky v otevřeném měsíci (zde březen) Nezaúčtováno = nezaúčtované položky *) Nepř.kont. = nezaúčtované položky dalšího otevřeného měsíce (zde duben) *) Objednáno = součet položek objednávek k tomuto rozpočtu *) *) tyto 3 sloupce nejsou vidět v účetnictví, proto mají rozpočty „náskok“

Nastavení tisku položek rozpočtu

Ukázka tisku rozpočtu

Dotaz na obsah položky Detail čerpání položky „Nepřevedené kontace“

Děkujeme za pozornost.