Praktické poznámky Pro obchod a život. KAŽDÉ OBCHODNÍ JEDNÁNÍ JE CITOVÁ ZÁLEŽITOST Lidský mozek je tvořen „nižšími“ oblasty, které zpracovávaji přicházejicí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život je jako cesta vlakem…
Advertisements

Jasnozření a dálkový průzkum Podmínky pro jasnozření Metodika praxe jasnozření.
Rok s kocourkem Matyášem
Jak ovlivňuje můj život současná technika
MRTVICE JAKO NEZVANÝ HOST
38. Izraelité byli netrpěliví, proto si nechali ulít zlatého býčka
Co a proč Radka Mužíková. Co stojí v centru mého zájmu? Co hýbe mým srdcem? To je tím CO, tím hlavním CO v mém životě: Život, bytí, existence Člověk jako.
Skutečnost světa Práce v informačním poli jako umění.
Umění prezentace.
ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI A VZTAHY
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_11
HUMANISTICKÁ PSYCHOLOGIE
Neverbální komunikace
Analytická psychologie
Komunikace.
Empatie. Vcítění je složitý vnitřní proces skládající se z následujících složek:  Jsem připraven/a vžít se do situace svého protějšku. (Jak se ti v této.
PSYCHOLOGIE Ψ. Obsah  CO JE TO PSYCHOLOGIE CO JE TO PSYCHOLOGIE  Psychologie zkoumá Psychologie zkoumá  Proč se zabýváme psychologií? Proč se zabýváme.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
Psychologie štíhlé postavy
Obsah: Proč 8. návyk Rámcové objasnění 8. návyku
1 K čemu ještě 8. návyk S.R. Covey „Od efektivnosti k velikosti, vyjímečnosti“ Obsah: 1.Proč 8. návyk 2.Rámcové objasnění 8. návyku 3.Úloha leadership.
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY, KOSTRA A SVALY
Jak efektivně komunikovat s klientem?
VYTVÁŘENÍ HOJNOSTI ( z knihy Sanaya Roman, Duane Packer TVOŘENÍ PENĚZ)
V bříšku těhotné ženy byla dvě miminka.
Úsměv je levnější než elektřina a dává více světla.
Jak poznávám a vnímám Pavel Šuranský.
DUCHOVNÍ ŽIVOT. MŮŽEŠ UDĚLAT COKOLIV, ALE MUSÍŠ VĚDĚT PROČ… …do světa vedou tisíce cest.
obecně, prožívání a chování
Je zbožnost cool? ZAJÍMAVÁ ZÁBAVNÁ PŘITAŽLIVÁ. Jak lidé kolem nás vidí zbožnost? Je to něco společného s Bohem Je to nuda Nejspíš to nemá žádný praktický.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Prace : Alish Sarsenali Kontrol: Ingrid Matošková Praha 2014 Predmet : Psyhologia.
Interpersonální přitažlivost
Poznámky pro výuku Předmět: Autor: Škola: Téma: Název: Třída: Plánované cíle: Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu Interaktivní tabule.
Marta a Marie. Příběh o lásce Boha k člověku - Vztah z Boží strany beze zbytku naplněný - Vztah, který se máme snažit naplňovat i z naší strany - Vztah.
ŘEČ TĚLA PŘI VYJEDNÁVÁNÍ
Komunikace s rodiči.
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ SPORTOVNÍ SOUKROMÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA.
Potřeba spánku a odpočinku
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Jaký je naše tělo Kontrola
ZÁKLADY MEZILIDSKÉ KOMUNIKACE
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
Virtuální realita.
1. Zná Pán ty, kdo jsou jeho, | z všech národů a stran; | ať zbaveni snad všeho, | ví dobře o nich Pán. | Je zhouba nepohltí, | on provede je vším | neb.
Neverbální komunikace
Zásady efektivní komunikace
Prezentační dovednosti 2015 Vítám Vás na dnešním semináři Prezentační dovednosti II.
Muzeum jako místo setkávání – prožitek jinak. Regionální muzeum v Litomyšli a jeho aktivity směrem k veřejnosti. Renata Kmošková, programová produkční.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU DUM 05 – Paměť a učení NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
Psychická struktura osobnosti Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Duben 2016.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Rok s kocourkem Matyášem
Mgr.Michal Vičar Emoce.
Koučink dětí a mladistvých
CITY A JEJICH PROJEVY Mgr. Michal Oblouk.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Sebepoznání a sebepojetí
Význam sociálních podnětů pro rozvoj empatie a mentalizace aneb dívej se mi do očí Schopnost orientace v pocitech jiného člověka má neurobiologický základ,
V bříšku těhotné ženy byla dvě miminka.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
Lidská přitažlivost.
Předsudky a stereotypy
Nastartuj svou kariéru dřív než ostatní!
Transkript prezentace:

Praktické poznámky Pro obchod a život

KAŽDÉ OBCHODNÍ JEDNÁNÍ JE CITOVÁ ZÁLEŽITOST Lidský mozek je tvořen „nižšími“ oblasty, které zpracovávaji přicházejicí informace stran jejich emocionalního náboje. Tito oblasty jsou první zastávkou po cestě z vnejšího světa do našého vědomí. Dále je tvořen „výššimi“ mozkovími centry, které zpracovávaji informace co do obsahu. Tam se tito informace dostávaji se zpožděním. PROTO: Každou věc kterou uvidime, uslyšime, postřehneme, zpracovavame nejdřív pocitově, dřív něž se nad ní stihneme zamýslet. To samé se dejě i naším klientům a lidém z okolí. Proto se nám někdo libí, nelibí, přitahjuje nebo je sympaticky, dřív, něž stihneme si ho prohlédnout a rozumově zhodnotit, a podobně si ostatní k nám vytvaří vztáh. ZÁVĚR: když udělame své obchodní jednání emocionalně přitažlivě, tak klienty se do nás „zamíluji“, a otevřou se k tomu, abychom jim představili, co zajimavého pro ně máme

Chceme, aby klient byl nadšený, ale my s chladnou hlávou Co nám pomůže- techniky na uvolnění mysli a zklidnění emocí- labeling, meditace, papír s předepsanými body hovoru Během jednání- všímat si neverbální signály- polova těla vůči nás, konfigurace části těla, oční tanec Když násměřujeme jejich fyzicky postoj, můžeme kontrolovat i jejich duševní rozpoložení

Příběh oči

Vizuální představa

Příběh oči Vizuální představa Auditivní představa

Příběh oči Vizuální představa Auditivní představa Motorický prožitek

Příběh oči Vizuální představa Auditivní představa Motorický prožitek Vizuální vzpomínka

Příběh oči Vizuální představa Auditivní představa Motorický prožitek Vizuální vzpomínka Auditivní vzpomínka

Příběh oči Vizuální představa Auditivní představa Motorický prožitek Vizuální vzpomínka Auditivní vzpomínka Vnitřní dialog

Závěrem Klienty budou u nás rádi, když budeme mluvit stručně, konkrétně a lidsky. „Emoční“ centra mozku dokážou efektivně číst neverbální signály, a dojem, které uděláme na nich, nese barvu a atmosféru jednáni

„ Nadšení a milé povzbuzení vytváří a pěstuje nové synapse “ Thomas B. Czerner (2001)