Song Presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Trojúhelník výkonů Ing. Jaroslav Bernkopf Trojúhelník výkonů
Zájmena a pády Adjust the pronouns between slash marks to fit the context. Remember to use the correct case. Vzor: Pozdravuj od /já/ rodiče. Pozdravuj.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Song Presentations. L12 nová slova Stupňování přídavných jmen viz: worksheet na webové stránce.
Kolja 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol? RL8 nová slova.
Kolja 2 Otázky a film. Konverzace: Máte nějaký nový nábytek.
Jména a pády Put the nouns between slash marks into the appropriate case, as determined by the context. Vzor: Román se stal tím, čím v /minulost/ byla.
Způsobové slovesa Conjugate the infinitives in the following sentences to fit the context. Vzor: (smět) číst ten časopis? Smím číst ten časopis? *Taken.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L5 ex 3: my a já 1. Včera nám představil tu dívku.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
ZÁJMENA Mgr. Michal Oblouk.
Zájmena on, ona, oni Fill in the blanks with the appropriate forms of on, ona, or oni. Vzor: Já ___ znám jen od vidění. Já ho znám jen od vidění. *Taken.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ten, ta, to II Fill in the blanks with the appropriate forms of ten. Vzor: Proč potřebuješ ___ knihy? Proč potřebuješ ty knihy? *Taken from Review Lesson.
OBRÁZKOVÁ SLOVNÍ ZÁSOBA PRO OPAKOVÁNÍ UČIVA 7. ROČNÍKU
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Týden Vojty Machaly.
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Kolja 9.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Constructions with by Rewrite the following sentences using by constructions. Do not change the aspect. Vzor: Chci hrát tenis. Chtěl/Chtěla bych hrát tenis.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Proč je důležité studovat Principy
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vytvořila Nikola Bajerová. První závod se uskutečnil v roce 1836 Na Chlumeckém panství Oktaviána Kinského. Díky aktivitě knížete Františka Lichtenštejského.
Rozkazovací způsob Imperatives Rewrite the following sentences in the imperative. Vzor: Koupíš si dražší šaty? Kup si dražší šaty! *Taken from Review Lesson.
Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?. Kolja 3 Otázky a film.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.

Song Presentation. RL10 nová slova Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
K srdci nevedou dálnice, nýbrž tiché cesty…
Konverzace: Kam pojedete v létě?. Kolja 3 Otázky a film.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
...přijď království Tvé... Ef : Odložte dřívější způsob života, staré lidství, které hyne klamnými vášněmi, obnovte se duchovním smýšlením, oblecte.
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Budoucí a minulý čas Rewrite the following sentences in the past and future. Use the perfective if possible. Vzor: Začíná překládat román. Začal překládat.
Transkript prezentace:

Song Presentations

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

RL10 ex1 zájmena 1. Proč s /ona/ nesmí jít?

RL10 ex1 zájmena 1. Proč s ní nesmí jít? 2. Nač se /oni/ mám zeptat?

RL10 ex1 zájmena 1. Proč s ní nesmí jít? 2. Nač se jich mám zeptat? 3. Počkejte na /já/ chvíli!

RL10 ex1 zájmena 1. Proč s ní nesmí jít? 2. Nač se jich mám zeptat? 3. Počkejte na mne chvíli! 4. Přes pěkné počasí s /my/ nechtěl jít na výlet.

RL10 ex1 zájmena 1. Proč s ní nesmí jít? 2. Nač se jich mám zeptat? 3. Počkejte na mne chvíli! 4. Přes pěkné počasí s námi nechtěl jít na výlet. 5. Představil jsem ti /on/?

RL10 ex1 zájmena 1. Proč s ní nesmí jít? 2. Nač se jich mám zeptat? 3. Počkejte na mne chvíli! 4. Přes pěkné počasí s námi nechtěl jít na výlet. 5. Představil jsem ti ho? 6. Pospícháme kvůli /oni/.

RL10 ex1 zájmena 6. Pospícháme kvůli nim. 7. Je podobnější /já/ nebo /ty/?

RL10 ex1 zájmena 6. Pospícháme kvůli nim. 7. Je podobnější mně nebo tobě? 8. Jejich cvičení opravím bez /oni/.

RL10 ex1 zájmena 6. Pospícháme kvůli nim. 7. Je podobnější mně nebo tobě? 8. Jejich cvičení opravím bez nich. 9. Byl jsem k /oni/ nedávno pozván.

RL10 ex1 zájmena 6. Pospícháme kvůli nim. 7. Je podobnější mně nebo tobě? 8. Jejich cvičení opravím bez nich. 9. Byl jsem k nim nedávno pozván. 10. Sedni si vedle /já/.

RL10 ex1 zájmena 6. Pospícháme kvůli nim. 7. Je podobnější mně nebo tobě? 8. Jejich cvičení opravím bez nich. 9. Byl jsem k nim nedávno pozván. 10. Sedni si vedle mne. 11. Pořád jsme se /ona/ smáli.

RL10 ex1 zájmena 6. Pospícháme kvůli nim. 7. Je podobnější mně nebo tobě? 8. Jejich cvičení opravím bez nich. 9. Byl jsem k nim nedávno pozván. 10. Sedni si vedle mne. 11. Pořád jsme se jí smáli. 12. Kromě /já/ nepřišel nikdo včas.

RL10 ex1 zájmena 12. Kromě mne nepřišel nikdo včas. 13. Zpíval před /vy/ nebo po /vy/?

RL10 ex1 zájmena 12. Kromě mne nepřišel nikdo včas. 13. Zpíval před vámi nebo po vámi? 14. Tak já /oni/ to ukážu.

RL10 ex1 zájmena 12. Kromě mne nepřišel nikdo včas. 13. Zpíval před vámi nebo po vámi? 14. Tak já jim to ukážu. 15. Budeme obědvat u /já/.

RL10 ex1 zájmena 12. Kromě mne nepřišel nikdo včas. 13. Zpíval před vámi nebo po vámi? 14. Tak já jim to ukážu. 15. Budeme obědvat u mne. 16. Zdá se /já/, že jsem /oni/ někde už viděl.

RL10 ex1 zájmena 12. Kromě mne nepřišel nikdo včas. 13. Zpíval před vámi nebo po vámi? 14. Tak já jim to ukážu. 15. Budeme obědvat u mne. 16. Zdá se mi, že jsem je někde už viděl. 17. Ani se na /já/ nepodíval.

RL10 ex1 zájmena 12. Kromě mne nepřišel nikdo včas. 13. Zpíval před vámi nebo po vámi? 14. Tak já jim to ukážu. 15. Budeme obědvat u mne. 16. Zdá se mi, že jsem je někde už viděl. 17. Ani se na mne nepodíval. 18. Asi /ty/ nevěří.

RL10 ex1 zájmena 18. Asi ti nevěří. 19. To pro /on/ nic neznamená.

RL10 ex1 zájmena 18. Asi ti nevěří. 19. To pro něj nic neznamená. 20. Nic o /ona/ v Rudém právě nepíšou.

RL10 ex1 zájmena 18. Asi ti nevěří. 19. To pro něj nic neznamená. 20. Nic o ní v Rudém právě nepíšou. 21. To chceš prodat /já/?

RL10 ex1 zájmena 18. Asi ti nevěří. 19. To pro něj nic neznamená. 20. Nic o ní v Rudém právě nepíšou. 21. To chceš prodat mně? 22. Půjdu na nádraží místo /on/.

RL10 ex1 zájmena 18. Asi ti nevěří. 19. To pro něj nic neznamená. 20. Nic o ní v Rudém právě nepíšou. 21. To chceš prodat mně? 22. Půjdu na nádraží místo něj/něho. 23. Jsem rád, že /ty/ vidím.

RL10 ex1 zájmena 18. Asi ti nevěří. 19. To pro něj nic neznamená. 20. Nic o ní v Rudém právě nepíšou. 21. To chceš prodat mně? 22. Půjdu na nádraží místo něj/něho. 23. Jsem rád, že tě vidím. 24. Dovolte /já/ to.

RL10 ex1 zájmena 24. Dovolte mi to. 25. Nevíš o /on/ něco nového?

RL10 ex1 zájmena 24. Dovolte mi to. 25. Nevíš o něm něco nového?

RL10 ex2 ten 1. Znám oba ______ spisovatele.

RL10 ex2 ten 1.Znám oba ty spisovatele. 2. Nějak se přestali o __ lidech bavit.

RL10 ex2 ten 1.Znám oba ty spisovatele. 2. Nějak se přestali o těch lidech bavit. 3. Zavřete, prosím, __ dveře.

RL10 ex2 ten 1.Znám oba ty spisovatele. 2. Nějak se přestali o těch lidech bavit. 3. Zavřete, prosím, ty dveře. 4. Proč ses __ výstavy nezúčastnil?

RL10 ex2 ten 1.Znám oba ty spisovatele. 2. Nějak se přestali o těch lidech bavit. 3. Zavřete, prosím, ty dveře. 4. Proč ses té výstavy nezúčastnil? 5. S __ člověkem se setkávám už několik týdnů.

RL10 ex2 ten 1.Znám oba ty spisovatele. 2. Nějak se přestali o těch lidech bavit. 3. Zavřete, prosím, ty dveře. 4. Proč ses té výstavy nezúčastnil? 5. S tím člověkem se setkávám už několik týdnů. 6. V __ slovech je mnoho pravdy.

RL10 ex2 ten 6. V těch slovech je mnoho pravdy. 7. Chodil jsem do __ školy.

RL10 ex2 ten 6. V těch slovech je mnoho pravdy. 7. Chodil jsem do té školy. 8. O __ lidi se nezajímám.

RL10 ex2 ten 6. V těch slovech je mnoho pravdy. 7. Chodil jsem do té školy. 8. O ty lidi se nezajímám. 9. Vyprávěli svoji historku __ umělci?

RL10 ex2 ten 6. V těch slovech je mnoho pravdy. 7. Chodil jsem do té školy. 8. O ty lidi se nezajímám. 9. Vyprávěli svoji historku ti umělci? 10. Co si máme z __ učebnice vybrat?

RL10 ex2 ten 6. V těch slovech je mnoho pravdy. 7. Chodil jsem do té školy. 8. O ty lidi se nezajímám. 9. Vyprávěli svoji historku ti umělci? 10. Co si máme z té učebnice vybrat? 11. Neotvírej přece __ skříň!

RL10 ex2 ten 6. V těch slovech je mnoho pravdy. 7. Chodil jsem do té školy. 8. O ty lidi se nezajímám. 9. Vyprávěli svoji historku ti umělci? 10. Co si máme z té učebnice vybrat? 11. Neotvírej přece tu skříň! 12. Při __ příležitosti se na to zeptej!

RL10 ex2 ten 12. Při té příležitosti se na to zeptej! 13. Nech si __ pera.

RL10 ex2 ten 12. Při té příležitosti se na to zeptej! 13. Nech si toho pera. 14. Dej to na __ stůl.

RL10 ex2 ten 12. Při té příležitosti se na to zeptej! 13. Nech si toho pera. 14. Dej to na ten stůl. 15. __ slovům nevěřím.

RL10 ex2 ten 12. Při té příležitosti se na to zeptej! 13. Nech si toho pera. 14. Dej to na ten stůl. 15. Těm slovům nevěřím. 16. __ ženě nic neříkej.

RL10 ex2 ten 12. Při té příležitosti se na to zeptej! 13. Nech si toho pera. 14. Dej to na ten stůl. 15. Těm slovům nevěřím. 16. Té ženě nic neříkej. 17. Ztratils všechny __ peníze?

RL10 ex2 ten 12. Při té příležitosti se na to zeptej! 13. Nech si toho pera. 14. Dej to na ten stůl. 15. Těm slovům nevěřím. 16. Té ženě nic neříkej. 17. Ztratils všechny ty peníze? 18. Musím se __ Slovence omluvit.

RL10 ex2 ten 18. Musím se té Slovence omluvit. 19. Jedete tam někdy __ tramvají?

RL10 ex2 ten 18. Musím se té Slovence omluvit. 19. Jedete tam někdy tou tramvají? 20. __ červené šaty se mi moc nelíbí.

RL10 ex2 ten 18. Musím se té Slovence omluvit. 19. Jedete tam někdy tou tramvají? 20. Ty červené šaty se mi moc nelíbí. 21. __ Němcům jsem našel krásný byt ve čtvrtém patře.

RL10 ex2 ten 18. Musím se té Slovence omluvit. 19. Jedete tam někdy tou tramvají? 20. Ty červené šaty se mi moc nelíbí. 21. Těm Němcům jsem našel krásný byt ve čtvrtém patře. 22. __ lidé mi to opravili.

RL10 ex2 ten 18. Musím se té Slovence omluvit. 19. Jedete tam někdy tou tramvají? 20. Ty červené šaty se mi moc nelíbí. 21. Těm Němcům jsem našel krásný byt ve čtvrtém patře. 22. Ti lidé mi to opravili. 23. S __ hochy běhal černý pes.

RL10 ex2 ten 23. S těmi hochy běhal černý pes. 24. __hle stoly jsou mnohem nižší než tam__.

RL10 ex2 ten 23. S těmi hochy běhal černý pes. 24. Tyhle stoly jsou mnohem nižší než tamty. 25. __ píseň jsi už určitě někde slyšel.

RL10 ex2 ten 23. S těmi hochy běhal černý pes. 24. Tyhle stoly jsou mnohem nižší než tamty. 25. Tu píseň jsi už určitě někde slyšel. 26. Jenže bez __ papírů ho stejně nepřijmou.

RL10 ex2 ten 23. S těmi hochy běhal černý pes. 24. Tyhle stoly jsou mnohem nižší než tamty. 25. Tu píseň jsi už určitě někde slyšel. 26. Jenže bez těch papírů ho stejně nepřijmou. 27. Byl jste už někdy v __ městě?

RL10 ex2 ten 23. S těmi hochy běhal černý pes. 24. Tyhle stoly jsou mnohem nižší než tamty. 25. Tu píseň jsi už určitě někde slyšel. 26. Jenže bez těch papírů ho stejně nepřijmou. 27. Byl jste už někdy v tom městě? 28. Od __ doby je nemocen.

RL10 ex2 ten 23. S těmi hochy běhal černý pes. 24. Tyhle stoly jsou mnohem nižší než tamty. 25. Tu píseň jsi už určitě někde slyšel. 26. Jenže bez těch papírů ho stejně nepřijmou. 27. Byl jste už někdy v tom městě? 28. Od té doby je nemocen. 29. Na __ léta už dávno zapomněl.

RL10 ex2 ten 29. Na ta léta už dávno zapomněl. 30. Proč __ vodu vaříš?

RL10 ex2 ten 29. Na ta léta už dávno zapomněl. 30. Proč tu vodu vaříš?