Nové formy vzdělávání ve veřejné správě Závěrečná obhajoba mé práce Laňková Gabriela LAN0020.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI MULTIMEDIÁLNÍ TVORBY „UMĚNÍ A MULTIMÉDIA“ INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI.
Advertisements

Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
ON-LINE TESTY PRO DOKTORANDY NA UK FF PRAHA
 Vybraný scénář : Observe and create a resource  Třídy: 2.A a 3.B  Věk žáků: let  Vyučovací předmět: španělský jazyk (úroveň A1 – A1+)  Téma/
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Sociální sítě.
Olomouc, RCO, 16. června 2008 ZÁVĚREČNÉ SETKÁNÍ A VYHODNOCENÍ VÝUKY PROJEKTOVÉHO ŘÍZENÍ NA VYBRANÝCH STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH Projektové řízení na SPŠS Olomouc.
Nové metody vzdělávání ve VS Závěrečná obhajoba mé práce Autor: Žaneta Grohmannová VŠB-TU Ostrava Ekonomická fakulta.
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
C O NOVÉHO V ECDL. RVP – vzdělávací oblast IKT Je zmíněn koncept ECDL jako vzor pro konstrukci obsahu vzdělávací oblasti.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
LETNÍ ŠKOLA PRO TUTORY Monika Všetulová Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci akademie distančního vzdělávání.
1 Úvodní snímek slouží pro počáteční orientaci a jako návěští pro hypertextové odkazy. Při použití jako předlohy jej uživatel odstraní.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Informatika I Informatika pro 1. ročník 4 letého gymnázia
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Seminář NSKTV Praha , Brno Návrh národních deskriptorů Mgr., Ph.D.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Projekt eTwinning 2011/2012 ZŠ J. A. Komenského Louny - Česká republika ZŠ Vajanského Lučenec - Slovenská republika.
E-learning ve výuce na SŠ
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Průřezová témata klíčových kompetencí
Úkol 1 - řešení týmové komunikace Promovaní inženýři (tým A, s út 12.45)
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Naučíme vás komunikovat ?!
Evropské jazykové portfolio v praxi
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Office 365 Úvodní seznámení
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
"N OVÁ " MATURITA A I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE New school-leaving exam and ICT Vladimír Očenášek 1.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
PROSTŘEDÍ MICROSOFT WORD 2003
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
ÚVOD DO PŘEDMĚTU INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE. OPERAČNÍ SYSTÉM Je v informatice základní programové vybavení počítače (tj. software), které je zavedeno do paměti.
Využití ICT ve výuce jazyků. CílCíl Cílem školení je seznámit se s možností využití ICT ve výuce anglického jazyka. Důraz je kladen na osvojení a praktické.
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Sociální podnik s příběhem
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_10_SLABIKOTVORNE_R_A_L Název materiálu:
Jméno učitele | číslo kurzu
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Transkript prezentace:

Nové formy vzdělávání ve veřejné správě Závěrečná obhajoba mé práce Laňková Gabriela LAN0020

Cíl předmětu NFV: získání dovedností a znalostí v oblasti vzdělávání a to ve 2 částech: 1. část – vzdělávat někoho 2. část – a učit se a to prostřednictvím plnění různých úkolů za pomoci nových (pro mě) IT nástrojů

Obsah: 1.Splnění všech úkolů v LMS Moodle jako žák v kurzu 2. Splnění všech úkolů v PLE 3. Splnění všech úkolů TÝMEM 4. Vyhodnocení práce týmu 5. Shrnutí a shodnocení své práce ve studijním předmětu NFV

1.Splnění všech úkolů v LMS Moodle jako žák kurzu

úkol č.1

V rámci úkolu jsem nastudovala všechny pojmy a vytvořila jsem svou osobní stránku ke každému pojmu, také jsem přispěla na společnou stránku Dig-I-Portu. Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 2 Založila jsem na Wiki osbní profil: LAŇKOVÁ Gabriela Osobní profil Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 3

Plněním v pořadí 3. úkolu jsem si založila své osobní digitální portfolio, které má tyto části: užitetné odkazy teorie učení Metalearning Web 2.0 Wiki myšlenkové mapy iGoogle Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 4

V tomto úkolu jsem odevzdávala první report, jak jsem na svém Dig-I-portu nastudovala povinné webové nástroje Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 5

V 5. úkolu jsem odevzdala závěrečný report, jak jsem si nastudovala a procvičila povinné webové nástroje Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 6

Úkolem již 6. v pořadí bylo seznámení se s on-line prostředím pro samostatné učení se v oblasti podnikání a to na stránkách projektu EU Women Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 7

V tomto úkolu jsem se seznámila s on-line prostředím ICT Bridges a přispěla jsem do fóra komentářem a vychytávkou při učení se Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 8

V on-line kurzu „učit a učit se“ týmu Pilné včeličky jsem zpracovala tato témata: teoretické téma: Teorie učení včetně testu + ankety – žáci si osvojili poznatky o teorii učení (definice, rozlišení učení z hlediska výchovné praxe,aj.) praktické téma: Google:kalendář – žáci se naučili a procvičili základní funkce tohoto nástroje + anketa + úkol (vytvořit si vlastní Google:kalendář) : Google:fotografie – žáci si osvojili postup při zpracování fotoalba prostřednictvím programu Picasa + anketa + úkol(zpracování vlastního foto- alba)

Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 9

Doklad o splnění úkolu:

úkol č. 10 Doklad o splnění úkolu:

2. Splnění všech úkolů v PLE Vytvořila jsem si svou osobní kategorii Dig-I- port Dig-I-port Dig-I-port Založila jsem si své PLE PLE PLE Další stránky, které jsou součástí PLE a) užitečné odkazy užitečné odkazy užitečné odkazy b) teorie učení teorie učení teorie učení c) metalearning metalearning metalearning d) WEB 2.0 Web 2.0 Web 2.0 e) Wiki Wiki Wiki

Další nástroje k prostudování 1. Wiki Wiki Wiki 2. Gmail Gmail Gmail 3. Mapy Mapy Mapy 4. Překladač Překladač Překladač 5. Kalendář Kalendář Kalendář 6. YouTube YouTube YouTube 7. Fotografie Fotografie Fotografie 8. Weby Weby Weby

Další nástroje 9. Knihy Knihy Knihy 10. Slovník Slovník Slovník 11. Dokumenty Dokumenty Dokumenty 12. iGoogle iGoogle iGoogle 13. Blog Blog Blog 14. Twitter Twitter Twitter 15. Myšlenkové mapy Myšlenkové mapy Myšlenkové mapy 16. Facebook Facebook Facebook

3. Splnění všech úkolů TÝMEM Cíl kurzu: seznámení se s novými možnostmi výpočetní techniky procvičení týmové práce praktické využití nových IT nástrojů procvičení vzájemných komunikačních dovedností

Úkoly „Hujerovců“ – tým č. 1 5 teoretických + 12 praktických úkolů Splnění úkolu č. 1 – Test Metalearning Prostudováním prezentace jsem si osvojila základní informace o učení se, následně jsem si své znalosti ověřila testem

Splnění úkolu č. 2 – překlad textu do svahilštiny pomocí Google:překladač Tento nástroj využívám velmi často, tudíž splnění tohoto úkolu bylo snadné

Splnění úkolu č. 3 – vytvoření tabulkového dokumentu pomocí Google:dokumenty Pomocí návodu na Googlu, jsem vytvořila tabulku

4. Vyhodnocení práce týmu Název našeho týmu č. 2 – Pilné včeličky Složení – Bc. Žaneta Grohmannová, Bc. Markéta Holásková, Bc. Lenka Křižáková, Bc. Renáta Medvecká, Bc. Monika Proroková, Bc. Gabriela Laňková Leader týmu – Bc. Markéta Holásková Úkoly v týmu jsme si rozdělili způsobem vypsání všech možných témat na papír a každý si napsal téma, které mu vyhovuje. Co se týče „šikovnosti“ kolegyň, myslím si, že pohyb ve virtuálním prostředí pro ně nebyl problém. Vše se plnilo v řádných termínech. Vzájemná komunikace probíhala všemi možnými způsoby. Například pomocí Skype, u, osobním setkání nebo prostřednictvím diskuze v kurzu

5. Shrnutí a shodnocení své práce ve studijním předmětu NMV tento předmět mi pomohl seznámit se s novými metodami učení se a učení, o mnohých z nich jsem předtím neměla „ani páru“ Nejsložitější pro mě bylo zjistit principy fungování Dig-I-portu, tvoření Google:dokumentů Nástroje typu Google:překladač, Facebook či YouTube zřídka používám, ostatní nevyužívám vůbec. V současné době pracuji s nástroji Microsoft office

Děkuji za seznámení s novými metodami učení se!