Hodnocení výuky UK 2. LF. Jak postupovat při organizaci ankety? Východiska Evaluace výuky má v zahraničí dlouhou tradici, je zavedena řada standardně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Typy otázek v dotazníku
Advertisements

Sexuální zneužívání v České republice: Výsledky národního výzkumu
ON-LINE TESTY PRO DOKTORANDY NA UK FF PRAHA
Bibliotheca academica, Cíle a perspektivy vysokoškolských knihoven 2010 Fakulta sociálních studií MU, Brno, 2.–3. listopad 2010 Výsledky průzkumu informačního.
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
„Webové listy“ – virtuální nástěnka
Setkání kontaktních osob Praha Marta Rybičková.
Potřeby rodin dětí a mládeže s onkologickým onemocněním Studentská vědecká konference České Budějovice Mgr. Hana Burkertová.
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání výsledků z hlediska akademických pracovníků a z hlediska studentů.
Databáze citačních rejstříků Web of Science.  Online akademická služba provozovaná společností Thomson Reuters.Thomson Reuters  Databáze citačních rejstříků,
Porovnání hodnotících škál bolesti v závislosti na kognitivní funkci
Digitální publikace a e-knihy v Ústavu pro českou literaturu AV ČR Pavel Janáček, Michal Kosák, Praha,
Studijní plány a ECTS Jitka Brandejsová.
Účast ve volbách do Akademického senátu Univerzity Karlovy v Praze v letech Vypracoval: Mgr. Daniel Feranc, tajemník AS UK.
Praktická cvičení – efektivní součást výuky, nebo luxus? Martin Vejražka Ústav lékařské biochemie 1. LF UK v Praze.
1.1. RADA VYSOKÝCH ŠKOL  V akademickém roce 1999/2000 zahájily výuku první 3 soukromé vysoké školy  Dnes „aktivně“ působí 44 soukromých vysokých.
Rektor Zdroj:
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Odborná komise pro informační vzdělávání a informační gramotnost na vysokých školách Pilotní průzkum informační gramotnosti vysokoškolských studentů.
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Aktivity EURACHEM-ČR Zbyněk Plzák Den ÚNMZ 2010.
Teorie psychodiagnostiky a psychometrie
Slovní úlohy o pohybu Varianta 1: Pohyby proti sobě (2. část)
UNIVERZITA KARLOVA, PRAHA PEDAGOGICKÁ FAKULTA STŘEDISKO VZDĚLÁVACÍ POLITIKY Malátova 17, Praha 5 Tel.:
DOTAZNÍK PRO ROČNÍKOVOU EVALUACI VÝUKY NA LF UP V OLOMOUCI
Výuka češtiny v anglickém programu na LF UP v Olomouci Pavel Kurfürst Centrum pro výuku cizích jazyků Lékařská fakulta Univerzita Palackého v.
Královéhradecký kraj Standardy VKIS v praxi Celostátní seminář knihovníků Pardubice 1. listopadu 2005 Eva Semrádová Studijní a vědecká knihovna v Hradci.
IVIG 2005, Praha, 22. září
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Autoevaluační nástroje na naší škole
Analýza kvantitativních dat II. / Praktikum Vícenásobné výběrové otázky (Multiple response) Jiří Šafr jiri.safr(zavináč)seznam.cz poslední aktualizace.
„Víme, že jazyky jsou užitečné, ale...“ Pavel Kurfürst Ústav cizích jazyků Lékařské fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.
Studentská PARDUBICE
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Tabulky — dokončení.
Struktura zápisu porady Plán porad
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Jiří Polák, DTCE TMT Managing Partner Základní pravidla krizového managementu Poznámky k informační bezpečnosti, infrastruktuře a kategorizaci.
Studentské hodnocení výuky FF UK duben Specifika FF UK cca Bc., Mgr. a NMgr. studentů cca 180 oborů (při rozlišení Bc., Mgr. A NMgr., ale.
Účast ve volbách do Akademického senátu Univerzity Karlovy v Praze v letech Vypracoval: Mgr. Daniel Feranc, tajemník AS UK.
Studentská PARDUBICE
Hodnocení ve vzdělávání dospělých Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Zkušenosti z vyučování chemické teorie a jeho administrativa v e-prostoru Masarykovy univerzity Pavel Kubáček Katedra fyzikální chemie.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
1 Základní informační zdroje pro zubní lékařství Cvičení – týden 4 Mgr. Jarmila Potomková Knihovna Lékařské fakulty Ústav lékařské.
1 Činnost komise IVIG v roce 2006 CPVŠK 2006, Olomouc,
Evaluace výuky na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci za akad. rok 2009/2010 prof. MUDr. Milan Kolář, Ph.D. proděkan LF UP.
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
Případová studie Seminář 2014.
Úlohy pro rozvoj přírodovědné gramotnosti
S OCIALIZACE DO PROFESE UČITELE Školní pedagogika Podzimní semestr 2014 Petra Černochová, Anna-Marie Malíková.
Struktura bakalářské práce
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.. Výběr tématu a podklady pro psaní ZP  Podklady pro psaní bakalářských prací na webu ( v rubrice studium.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU Celkové výsledky 2015.
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Název příspěvku: K pedagogické přípravě učitelů SOŠ z pohledu edukátora Karel OURODA, Ph.D., Mgr. et Mgr. novinář a odborný pedagog Workshop partnerství.
Integrační trendy při tvorbě multimediálních výukových portálů pro medicínu a zdravotnictví V. Mihál, J. Potomková Lékařská fakulta Univerzity Palackého.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Oddělení pro vědu a výzkum, FHS UK Praha
Michaela Hofštetrová Knotková
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
CleverTech v rukou CPPT. …očima CleverTechnologies, s. r. o. R
Pravidla citování v absolventské práci
Doktorské studijní programy v biomedicíně
Transkript prezentace:

Hodnocení výuky UK 2. LF

Jak postupovat při organizaci ankety? Východiska Evaluace výuky má v zahraničí dlouhou tradici, je zavedena řada standardně uplatňovaných ověřených pravidel Citace: MAREŠ J. Students´ rating as one of the methods for instruction evaluation. In: Sborník vědeckých prací Univerzity Karlovy v Hradci Králové. Praha:SPN, vol 5, ISBN KASAL P., VAVŘINEC J., DVORSKÝ D. Studentské posuzování výuky na 2. lékařské fakultě UK. Alma Mater roč. 5

Jak selektovat otázky? Vyhodnocení mnohorozměrnou analýzou Hodnocení rozptylu odpovědí – eliminace nejednoznačných otázek Hodnocení shluku odpovědí – eliminace překrývání významu otázek Od roku 1993

Je žádoucí minimalizovat počet otázek! malá návratnost – ignorace akce bezuvážlivý zápis – mechanické zaškrtávání V současnosti: redukce na 8 otázek Jaké volit otázky?

Jak organizovat anketu? Je nutno volit optimální dobu zadání pro vyplnění musí být dostatečný časový prostor Za optimální je možno považovat zadání dotazníku na konci výuky před zkouškou (poslední seminář) 272 položek

Jak optimalizovat technické provedení? Záruka regulérnosti návratu anketních lístků Využití formulářů s razítkem děkanátu

Údaje zadávány sekretářkami ústavů do speciálního programu (hodnoceno dat v 376 souborech) Jak optimalizovat technické provedení?

Jak publikovat výsledky Publikace motivuje studenty, neměla by však poškozovat pracoviště Osvědčilo se publikovat pořadí nejlepších pracovišť Negativní výsledky jsou rozebírány s jednotlivými ústavy

Jak hodnotit návratnost ankety? Nízká návratnost souvisí s aktivitou učitelů v rámci organizace ankety 138 respondentů

Jak hodnotit návratnost ankety? Návratnost souvisí s ročníkem studia Průměrná návratnost celkem = 51%

Jak interpretovat odpovědi? Body „zadarmo“ pokud texty napíše někdo jiný

Jak interpretovat odpovědi? Na 2.LF jsou ve všech ročnících poměrně vstřícní a korektní učitelé

Návratnost 2003/2004 – 1. roč. Průměrná návratnost = 54% 1. r

Návratnost 2003/2004 – 2. roč. Průměrná návratnost = 72% 2. r

Návratnost 2003/2004 – 3. roč. Průměrná návratnost = 45% 3. r

Návratnost 2003/2004 – 4. roč. Průměrná návratnost = 55% 4. r

Návratnost 2003/2004 – 5. roč. Průměrná návratnost = 40% 5. r

Návratnost 2003/2004 – 6. roč. Průměrná návratnost = 41% 6. r

Průměrná návratnost 2003/2004 Průměrná návratnost celkem = 51%

Vývojové grafy