Bakalářský studijní obor Marketing a obchod
Bakalářský studijní obor Marketing a obchod Doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc. garant oboru marketing a obchod Doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. vedoucí katedry marketing a obchod
Bakalářský studijní obor Marketing a obchod 7 důvodů, proč je správnou volbou
1. Důvod : Atraktivní obor inovace merchandising obchod reklama výzkum trhu média
Postavení oboru v rámci EkF
Perspektivní kariéra
2.Důvod : Tradice katedry a oboru 21 letá historie – katedra založena na podzim 1991 jako první v ČR zahájila výuku ve specializaci marketing a obchod (1994) od roku 1996 ukončilo obor 2057 absolventů
Vývoj počtu magisterských absolventů oboru marketing a obchod Hodnocení SZZ
3. Důvod : Nabídka oboru 6 marketingových a 2 obchodní předměty v bakalářském studiu možnost pokračování v navazujícím magisterském studiu Marketing a obchod nabídky vybraných předmětů v anglickém jazyce nabídka oboru Marketing&Business v anglickém jazyce na magisterské úrovni možnost vycestovat na zahraniční stáže
2.ročník Bc studia – povinné předměty
Na zahraniční stáže vycestovalo nejvíce studentů oboru marketing a obchod Celkově vycestovalo od roku 2004/05 – 121 studentů oboru V letošním akademickém roce 2011/12 studuje v zahraničí rekordní počet 26 studentů oboru
4. Důvod : Odborné exkurze Coca – Cola (Praha – Kyje) Škoda – Auto Mladá Boleslav
Bienále grafického designu (2010) - Brno
Bienále grafického designu (2010) - Brno
5. Důvod : Zapojení studentů www.marketingostrava.cz Toto jsou příklady práce studentů oboru, včetně designu této ppt prezentace.
Jednotný vizuální styl 16
Plakáty katedry
6. Důvod : Neformální akce Absolventské plesy Výstup na Lysou horu již 15.ročníků plesů od roku 1996
Ma.Ma.Mia
7. Důvod : Spokojenost absolventů 97 % absolventů by si při novém výběru opět zvolilo obor marketing a obchod 84% absolventů by mladším spolužákům doporučilo studium oboru marketing a obchod Zdroj : výzkum mezi absolventy oboru (2010) – 106 respondentů
Tak … napněte síť!