Formátování odstavce 2 v textovém editoru (Word) číslované seznamy, odrážky VY_32_INOVACE_INF3_06.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – odkazy (obsah, rejstřík) Typ:
Advertisements

Formátování diplomové práce
Olomouc, únor 2012.
Formátování odstavce v textovém editoru (Word)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Elementaristika elektronických informací
Styly, záhlaví a zápatí, oddíly
MS WORD II. ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ TEXTU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Textový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Školení počítače Excel
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: červen.
Formátování dokumentu O. Kánský 2011 Vyberte svůj textový editor Writer OpenOffice.org Word XP Microsoft Office Word Microsoft Office.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Grafická úprava seminární práce
Tvorba www stránek SEZNAMY ICT 4.ročník. Seznamy Netříděné seznamy, jednoúrovňové Netříděné seznamy, jednoúrovňové Cibule Cibule Brambory Brambory Česnek.
Maturitní otázka č. 12 Kristýna Kaňovská 4. A.
Nastavení zarážek tabulátoru WORD
Textový editor 11 Styly.
Zpracování a využití informací
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_32_INOVACE_TE_5 Název školy: Základní škola Velké Opatovice, okres Blansko Název programu: Operační program Vzdělávání.
MS WORD I. ZÁKLADNÍ EDITACE TEXTU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Textový procesor Open Office, Writer OKRAJE STRÁNKY
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Word Textový editor.
Textový editor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Word – Struktura dokumentu
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: duben.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: duben.
Je to program (aplikace), který slouží k úpravám prostého textu.  Na rozdíl od textových procesorů, se kterými se často pletou, postrádají textové editory.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Práce s textem v objektech prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech,
Formátováním textu se rozumí změna jeho vlastností jako velikost, barva, typ, podtržení atd. Pokud chceme změnit některou z vlastností již napsaného textu,
Textový procesor (MS Word)
CSS Cascading Style Sheets Kaskádové styly
MICROSOFT WORD 2003 Informatika – 7. ročník
1.První spuštění a popis hlavní obrazovky Tla č ítko Office – nejpou ž ívan ě jší volby, seznam posledních dokumentu Panel rychlý p ř ístup – p ř idání.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Textový procesor (MS Word)
Word – úprava textu Ing. Bohumil Bareš.
Formátováním odstavce se rozumí změna jeho vlastností jako velikost, barva, typ, podtržení atd. Pokud chceme změnit některou z vlastností již napsaného.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Jak vložit tabulku Excel do Wordu
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE III. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
XHTML – Seznamy Mgr. Lenka Švancarová. Seznam Neuspořádaný … Uspořádaný …
POWER POINT 2 Vzhled prezentace - formátování
HYPERTEXTOVÉ ODKAZY V PowerPointu 2010.
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
O DRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ VY_32_INOVACE_7C5. T ÝKAJÍ SE ZAČÁTKU ODSTAVCE Shodný symbol nebo obrázek Číslování odstavců (číslice nebo písmena) OdrážkyČíslování.
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Cvičení 2 - Řešení příkladu
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 kopírování a vkládání
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Lokální úpravy Autor: Mgr. Aleš Kozák.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_221.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Formátování dokumentu
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_10_16_word.
Co se všechno naučíme??? MS Word - číslování
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Název: Formátování DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_05
Odstavec a jeho formát Autor: Mgr. Jiří Maršík
Informatika textový editor - WORD
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Příklady použití, doporučená nastavení
Příklady použití, doporučená nastavení
Příklady použití, doporučená nastavení
Transkript prezentace:

Formátování odstavce 2 v textovém editoru (Word) číslované seznamy, odrážky VY_32_INOVACE_INF3_06

Snímek č. 2 Číslované seznamy - ukázka 1.Bára 2.Julie 3.Ema 4.Vašek 5.Hedvika 1)Bára 2)Julie 3)Ema 4)Vašek 5)Hedvika I.Bára II.Julie III.Ema IV.Vašek V.Hedvika a)Bára b)Julie c)Ema d)Vašek e)Hedvika 1.atletika A.běh I.100 m II.200 m III.400 m B.skok I.dálka II.výška 2.gymnastika 3.plavání 1) Jednoúrovňové 2) Víceúrovňové A.Bára B.Julie C.Ema D.Vašek E.Hedvika 1. úroveň – sport (atletika, gymnastika…) 2. úroveň – skupiny disciplín (běh, skok, hod) 3. úroveň – jednotlivé disciplíny (běh na 100 m, běh na 200 m, skok do dálky apod.)

Snímek č. 3 Odrážky - ukázka -chleba -mléko -máslo -sýr -jogurt chleba mléko máslo sýr jogurt o chleba o mléko o máslo o sýr o jogurt  chleba  mléko  máslo  sýr  jogurt o Evropa  severní -Norsko -Švédsko  jižní -Řecko -Španělsko o Amerika o Asie 1) Jednoúrovňové 2) Víceúrovňové  savci  šelmy  kočkovití levhart tygr  psovití  hlodavci  ptáci  ryby ODRÁŽKA

Snímek č. 4 Nejdůležitější pravidlo pro tvorbu jak číslovaného seznamu, tak odrážek: Pokud chcete vytvořit seznam, napište počáteční číslici, pak MEZERU a pak teprve položku seznamu. Pokud to uděláte, tak po zmáčknutí klávesy se další položka v pořadí vytvoří AUTOMATICKY sama! 1. MEZERA chleba 2. máslo 3. mléko teď zmáčknout klávesu ENTER 2 se objeví automaticky sama

Snímek č. 5 Nastavení odrážek a seznamů odrážky seznam víceúrovňový seznam

Snímek č. 6 Vzdálenost textu od čísla (případně písmena či odrážky) Tažením myší určíme vzdálenost čísla od levého okraje papíru. Tažením myší určíme vzdálenost textu od čísla. Pokud chceme nastavit polohu u všech položek seznamu najednou, musíme všechny položky označit (např. myší).

Snímek č. 7 Víceúrovňový seznam Chcete-li zvětšit odsazení některé položky seznamu, použijete tlačítko „zvětšit odsazení“ (v tomto konkrétním případě jsme např. potřebovali, aby položka A. běh neměla stejnou úroveň jako 1. atletika). Obráceně obdobně funguje tlačítko „zmenšit odsazení“.

Konec prezentace Autor prezentace: Mgr. Ivan Šošolík