Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čísla stran v Microsoft Office Word
Advertisements

Prezentační nástroj Open Office, Impress EFEKTY SNÍMKU
Cvičná prezentace Úkoly k procvičení.
Microsoft 4. Windows Live Messenger. Co je to Messenger ? Nástroj pro komunikaci s přáteli Textová komunikace formou chatu Videokomunikace přes.
Tutoriál Stahování eBooks ~ Podrobný průvodce prvním stahováním
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Výpočetní technika Akademický rok 2013/2014 Letní semestr Novák Petr
Přechod na Lync 2013 Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy, Pokud se videa kurzu nepřehrají, možná bude potřeba stáhnout QuickTime nebo prostě přejít.
ZAČÍNÁME PRACOVAT S WORDEM 2007
Obsah: Vytvoření nového souboru Seznámení se šablonou,výběr prázdného dokumentu Vložení krátkého textu, obrázku Uložení souboru Uzavření souboru Kontrola.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
IT začátečníci - Word Modul 3.
PowerPoint. Rozložení stránky 1.Na kartě Domů klikněte na tlačítko Rozložení a vyberte profil „Dva obsahy“ 2.Totéž můžete udělat tak, že kliknete pravým.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - sestava Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování. Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook.
Styly písma - vytvoření vlastního stylu, zápatí a záhlaví stránek
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
Úvod do obsahů j pak stisknutím F5 nebo kliknutím na Prezentace > Od začátku spusťte kurz. Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy, Pokud se videa kurzu.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Anotace Žák dokáže v aplikací MS Word vytvořit tabulku Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word vytvořit, upravit a formátovat.
MS ACCESS - FORMULÁŘE Databázové systémy.
Tabulky, kreslení, diagramy, šablony
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - formulář Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Prezentace vznikla za podpory projektu Vzájemným učením - cool pedagog 21. století (CZ.1.07/1.3.00/ ), který je spolufinancován Evropským sociálním.
Práce se šablonami v MS Word 2007
Power Point– sestavujeme prezentaci
Prohlížeč Chrome Ročník: 6 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Prohlížeč Chrome Ověřeno ve výuce:
Power Point– popis prostředí
Anotace Žák se seznámí s odrážkami a číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci odrážky a číslování.
Metody geoinženýrství Ing. Miloš Cibulka, Ph.D. Brno, 2015 Cvičení č. 3 Vytvořeno s podporou projektu Průřezová inovace studijních programů Lesnické a.
Přepínání klávesnice Umístění jednotlivých znaků se na klávesnici může měnit v závislosti na tom, jakou klávesnici používáme.U nás se samozřejmě nejčastěji.
Malování Microsoft Word Tento počítač (Počítač)
Pro vytvoření textového pole je k dispozici speciální nástroj, který najdeme na kartě Vložit - Textové pole. Je to tlačítko Textové pole : když je stiskneme,
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Vytvoření hypertextového odkazu
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Návrh interiéru Pokoj, ve kterém by mi bylo dobře... ZADÁNÍ ÚKOLU.
Podmíněné příkazy jednoduché bVbVbVbVytvořené jednoduché tabulky bJbJbJbJednoduché opravy údajů bPbPbPbPodmíněné zadávání údajů.
HYPERTEXTOVÉ ODKAZY V PowerPointu 2010.
WORD Vkládání obrázků. Pokud potřebujete doplnit své dokumenty o obrázky, není to pro Word žádný problém. Tyto obrázky můžete libovolně vkládat do dokumentu.
Ivana Topolová VŠE v Praze
Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
Stručný přehled videa Zahájení videohovoru V seznamu kontaktů přejděte na fotku kontaktu a klikněte na ikonu kamery. Na obrazovce kontaktu vyskočí zpráva.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Naplánování schůzky v Lyncu Schůzku v Lyncu můžete naplánovat s doplňkem Outlooku pro Lync (pokud.
Databáze MS ACCESS 2010.
Od návrhu k hotové kartě
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 3. ročník oboru.
Microsoft FRONT PAGE Šablona 32 VY_32_INOVACE_19_10_Front Page.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu: Střední zdravotnická škola ÚO – šablony Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Š ablona: III/2.
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
Správce úloh = systémový nástroj Windows, pomocí kterého máte jednak možnost zobrazit spuštěné aplikace a procesory a ukončovat je -Dále jsou zde spuštěny.
Přepínání mezi programy
Jak na aktuality.
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
PowerPoint.
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Animace v aplikaci PowerPoint 2007
iFIS*WebMailer Průvodce produktem
2. Jak si snadno vytvořit nový vzor pomocí bloků.
Microsoft® Office Excel® 2007 – školení
5 tipů pro zjednodušení práce
Kofigurace & napájení Windows
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Prezentace v Power Pointu
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Transkript prezentace:

Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy, Vytvoření první databáze v Accessu 2013 pak stisknutím F5 nebo kliknutím na Prezentace > Od začátku spusťte kurz. Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy, Pokud se videa kurzu nepřehrají, možná bude potřeba stáhnout QuickTime nebo prostě přejít na PowerPoint 2013. j

Vytvoření první databáze v Accessu 2013 Skryté titulky Některé šablony vám pomůžou s prvotním seznámením. Tím databázi umožníte využívat všechny funkce. A stačí to udělat jenom jednou. Pokud potřebujete další nápovědu, prohlédněte si videa nebo klikněte na odkazy. Dejte databázi nějaký název, zvolte její umístění a klikněte na Vytvořit. Pokud například potřebujete evidovat údaje o majetku, klikněte na šablonu Sledování majetku. Tady jenom zadejte data a pak se stisknutím klávesy Tab, kláves se šipkami nebo pomocí myši přesuňte na další pole. Jakmile se šablona otevře, klikněte tady na Povolit obsah. To je všechno. Nepotřebujete znát návrh databáze ani cokoli měnit, ale tuto možnost samozřejmě máte. Zadejte požadovaný text a klikněte na OK. Teď už kategorie dávají smysl. Tomuhle typu databáze se říká desktopová databáze, protože běží jenom v počítači. Pokud potřebujete databázi, která běží na webu, vytvoříte aplikaci pro Access. Postup vám ukážu v dalším videu. buňky, pak klikněte pravým tlačítkem a klikněte na Upravit položky seznamu. Pokud ho chcete změnit, klikněte do buňky. Ne do záhlaví, ale do samotné Tady můžete kliknout na šablonu, která se hodí pro data, která potřebujete uložit. Třeba tenhle seznam možná není to, co potřebujete. Text je hodně obecný. Při přesunutí na jiné pole se data uloží. Vůbec je nemusíte ukládat sami. Spusťte Access a šablony se zobrazí automaticky. Nebo, pokud už máte Access spuštěný, klikněte na Soubor a potom na Nový. Pokud nemáte s Accessem žádné zkušenosti a nevíte, jak navrhnout nebo vytvořit databázi, stačí, když použijete nějakou šablonu. Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 1. ze 2 videí 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda

Vytvoření první databáze v Accessu 2013 Skryté titulky Databáze se spustí v prohlížeči, takže můžete zadávat data. Nezapomeňte ale, že v aplikaci musíte data ukládat kliknutím na Uložit. Taky byste si měli zapamatovat, že aplikace se používají v prohlížeči, Access šablonu stáhne a otevře. Aby začala fungovat, klikněte na Spustit aplikaci. Klikněte na požadovanou šablonu, zadejte název a v tomhle seznamu vyberte server nebo sem zadejte název serveru. Šablonu aplikace poznáte podle ikony glóbusu. ale k jejich vytvoření a změně se používá Access. Stačí kliknout na Pamatujte si, že je potřeba použít servery SharePointu 2013 nebo Office 365. Upravit v Accessu a potom na Otevřít a soubor se otevře v Accessu. Klikněte na Uložit, takže se změny publikují na server. Teď klikněte na Domů a Spustit aplikaci. Hotovo, dvě databáze za pár minut, a pokud nechcete, nemusíte nic měnit. Ve shrnutí kurzu najdete odkazy na další informace o použití a přizpůsobení šablon. Stiskněte Ctrl, klikněte na popisky, změňte jejich barvu a zarovnejte je doprava. Otevřu tento formulář pro úpravy (tomuto se říká zobrazení rozložení) a udělám menší změnu. Můžete si všimnout, že pás karet je menší než obvykle. Jsou dostupné jenom nástroje, které potřebujete pro práci s aplikacemi. můžete vybrat při spuštění Accessu nebo po kliknutí na Soubor, Nová. Nejjednodušší způsob, jak to udělat, je použít šablonu, kterou takže uživatelé můžou tuto databázi používat, pokud jsou připojení k Internetu nebo k firemní síti. Pokud potřebujete, aby nějakou databázi používalo současně několik lidí, vytvořte aplikaci pro Access. Aplikace pro Access jsou webové databáze, které běží v cloudu ve většině prohlížečů, Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 2. ze 2 videí 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda

Použití desktopové šablony Nápověda Shrnutí kurzu – vytvoření první databáze v Accessu 2013 Shrnutí kurzu Použití desktopové šablony Spusťte Access a klikněte na některou desktopovou šablonu (bez ikony glóbusu). Pokud máte Access otevřený, klikněte na Soubor > Nový. Zadejte název, zvolte případně jiné umístění databáze a klikněte na Vytvořit. Na žlutém panelu zpráv klikněte na Povolit obsah. Pokud šablona obsahuje videa, podívejte se na ně, nebo toto okno zavřete. Zadejte data. Stisknutím klávesy TAB, kláves se šipkami nebo pomocí myši se přesuňte na jiné pole. Při přesunutí se data uloží. Změna šablony Pokud chcete změnit rozevírací seznam, klikněte pravým tlačítkem na některé pole v tomto seznamu (ne na záhlaví), klikněte na Upravit položky seznamu, zadejte nové položky a klikněte na OK. Použití šablony aplikace pro Access Spusťte Access a klikněte na některou šablonu aplikace (s ikonou glóbusu). Pokud máte Access otevřený, klikněte na Soubor > Nový. Zadejte název, zvolte server ze seznamu nebo zadejte název serveru a klikněte na Vytvořit. Klikněte na Domů > Spustit aplikaci. Aplikace se otevře v prohlížeči. Zadejte data a po dokončení klikněte na Uložit. Změna aplikace pro Access V SharePointu 2013 nebo ve službách Office 365 klikněte na Nastavení > Upravit v Accessu > Otevřít. Databáze se otevře v Accessu a na pásu karet se zobrazí jenom nástroje, které potřebujete. Udělejte úpravy databáze a uložte tyto změny. Tím se změny publikují na server. Klikněte na Domů > Spustit aplikaci a pokračujte v používání databáze. Viz také Vytvoření accessové databáze ze šablony Základní úlohy pro desktopovou databázi Accessu 2013 Vytvoření aplikace pro Access ze šablony Základní úlohy aplikace pro Access Úprava aplikace pro Access Další školicí kurzy Office Compatibility Pack Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda

Děkujeme vám za absolvování tohoto kurzu. Hodnocení a komentáře Nápověda Shrnutí kurzu Jak jsme si vedli? Sdělte nám prosím svůj názor. Děkujeme vám za absolvování tohoto kurzu. Podívat se na více kurzů Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda

Nápověda Nápověda Použití ovládacích prvků videa v PowerPointu Shrnutí kurzu Použití ovládacích prvků videa v PowerPointu Pokud chcete video spustit, zastavit, pozastavit nebo převinout zpět, najeďte myší na jeho spodní okraj. Tažením myší převinete video zpět. Zastavení kurzu Pokud kurz prohlížíte online, klikněte na tlačítko Zpět v prohlížeči. Pokud ho přehráváte offline, stiskněte klávesu Esc. Pokud se díváte na video, jedním stisknutím klávesy Esc video zastavíte, druhým zastavíte kurz. Přechod na jednotlivá místa Kliknutím na miniatury pod videem (světlé nebo tmavé) můžete přejít na jakoukoli část kurzu. Můžete taky kliknout na šipku vpřed a zpět nebo stisknout klávesu Page Up nebo Page Down. Pokud kurz stáhnete a videa se nepřehrávají Klikněte na Povolit úpravy , pokud je toto tlačítko zobrazené. Pokud to nepomůže, může to být tím, že máte PowerPoint 2007 nebo starší. Jestli to tak je, budete potřebovat PowerPoint Viewer. Pokud máte PowerPoint 2010, potřebujete přehrávač QuickTime, nebo můžete upgradovat na PowerPoint 2013. Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda