Řízení poptávky a nabídky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sektorové dohody. 2 Co to je Sektorová dohoda? Sektorové dohody = unikátní nástroj sektorových rad umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů.
Advertisements

Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Hodnotový management Teorie rozhodování
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Tuk, Bílkovina, Laktóza, (g/100g, %) Somatické buňky,
Seminář ředitelů ZZ února III. pracovní seminář ředitelů nemocnic a zdravotnických zařízení Martin Zeman Masarykova nemocnice v Ústí nad Labem,
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Deterministické modely zásob Model s optimální velikostí objednávky
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
CHEMIE KOLEM NÁS Brno, GUMOTEX OBSAH 1.Představení firmy 2.Trh práce a očekávání zaměstnavatele 2.1 Vzdělanostní struktura 2.2 Hard a soft.
TMG Radka Veselá IV/17 Stimulátory Motivátory Správné vedení firmy.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
P9 CENA JAKO NÁSTROJ MM Cena - je vyjádřením „hodnoty“ zboží nebo služby. Cena je jediným prvkem marketingového mixu, který vytváří firmě příjmy. Všechny.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Certifikace ISO 9001 v terénních službách z pohledu certifikované organizace Mgr. Lucie Brožková.
Vybrané metody analýzy
Lidé ve službách.
POZNATKY Z LOGISTICKÝCH AUDITŮ
Tržní mechanismus a jeho fungování, makroekonomické výstupy
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
2.Marketingové prostředí
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
 Práce patří mezi výrobní faktory. Na trhu v roli poptávajícího vystupují firmy a v roli nabízejícího domácnosti. Pro většinu domácností představují.
Agregátní poptávka a agregátní nabídka
Ekonomické modelování Analýza podnikových procesů Statistická simulace je vhodný nástroj pro analýzu stochastických podnikových procesů (výrobní, obchodní,
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Systémy hromadné obsluhy
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
CENA Tak tedy za kolik FINANČNÍ GRAMOTNOST. CENA CENA je hodnota zboží nebo služby většinou je vyjádřena peněžní částkou, kterou je potřeba při získání.
Rozhodování v podmínkách neurčitosti
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
BSC - Metoda Balanced Scorecard
Systém řízení kvality.
Kendalova klasifikace SHO
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
Petráčková Jozová Cézová
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
PÉČE O PRACOVNÍKY.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Případová studie Klasik teoretická východiska
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Management - Ovlivňování
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Systémy hromadné obsluhy
Cenové strategie.
Agregátní poptávka a agregátní nabídka Ing. Stanislav Heczko, Ph.D. Praha 2018.
Transkript prezentace:

Řízení poptávky a nabídky

Veličiny charakterizující poptávku základní velikost (objem poptávaných služeb); rychlost změny; velikost změny; předvídatelnost změny; loajálnost zákazníků.

Model cyklických variací poptávky ve vztahu ke kapacitě

Čekání na službu – teorie front Na základě teorie front, která vyčísluje průměrnou čekací dobu; pravděpodobnost, zda čekací doba převýší daný čas; průměrné délky fronty; pravděpodobnosti, že délka fronty převýší dané číslo, lze optimalizovat náklady na službu a očekávanou délku fronty, a navíc lze usměrňovat zákazníky, aby své příchody za službou uskutečňovali jednotlivě (nikoli v zástupech).

Zjednodušení čekání Automatizace Zlepšení procesu poskytování služby Zvýšení počtu zaměstnanců (flexibilní firma) Zvyšování kvalifikace zaměstnanců

Pravidla pro čekání ve frontě čekání před zahájením procesu se zdá delší než čekání během procesu; obavy způsobují, že se čekání zdá delší; čím je služba pro člověka cennější, tím déle je ochoten čekat; čekání o samotě se zdá delší než čekání ve skupině.

Manažerské strategie ve službách za různých podmínek

Metody řízení poptávky Marketingové nástroje Cenové diferenciace Reklamní sdělení Inventarizace poptávky Lístky s pořadovým číslem Honba za poptávkou Flexibilní firma (personálně – kvalita/kvantita, velikostí volné materiální kapacity) Sdílení kapacit „Dření zaměstnanců bez nože“