UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
… aneb Všude samý sponzoring OLGA JURÁŠKOVÁ
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
… aneb Všude samý sponzoring
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Konference Hodnocení pracovního výkonu JUDr
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Personální informační systém
Audit IT procesů ve FNOL
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
Komunikace a stimulování prodeje
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
Politická scéna a komunikace Maarten Groothuis. Proč projektová komunikace? Bez efektivní komunikace se může stát, že klíčové zúčastněné strany přijdou.
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Business Partnering „Nejdůležitější přísadou receptu na úspěch je umění vycházet s lidmi.“ Theodore Roosevelt.
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Lidé ve službách.
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Podporované zaměstnávání pro lidi se zrakovým postižením.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
KOMUNIKACE A JEJÍ VYUŽITÍ V ŘÍZENÍ
Marketingová komunikace
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
Systém 360° zpětné vazby v Cabot Corp.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
marketingové poradenství
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Řešení informační bezpečnosti v malých a středních firmách Pavel Šnajdr – Informační management 2 Diplomová práce.
MARKETINGOVÝ MIX.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Řízení a kontrola ve veřejné správě
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SCICOM – BASIC RNDr. Anna Matoušková, Ph. D.
aneb Assessment Centre a Development Centre
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Jméno autora: Ing. Juraszková Marcela Datum vytvoření:
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Společenská odpovědnost a školy
Nábor a výběr zaměstnanců
Společenská odpovědnost firem
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Assessment centrum.
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Marketingová komunikace
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Job rotace a jiné formy flexibilizace práce
Assessment centrum.
Transkript prezentace:

UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ PUBLIC RELATIONS 1 … aneb Jak dobrou interní komunikací získat dobré spojence OLGA JURÁŠKOVÁ UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ

Interní komunikace Komunikace mezi: Majiteli a managementem, Public relations 1 Interní komunikace Komunikace mezi: Majiteli a managementem, managementem a zaměstnanci, mezi zaměstnanci navzájem. dobrá komunikace pochopení sounáležitost vyšší výkon ocenění UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Interní komunikace Osobní x neosobní komunikace Public relations 1 Interní komunikace Osobní x neosobní komunikace Formální x neformální komunikace Osobní komunikace: rozhovor s ředitelem / setkání managementu se zaměstnanci týmové briefingy porady systémy ocenění (pochvaly, motivace) UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Interní komunikace Neosobní komunikace e-mail intranet Public relations 1 Interní komunikace Neosobní komunikace e-mail intranet firemní noviny, časopis další tištěné materiály (kodexy, pravidla, pokyny …) průzkumy, dotazníky, schránky nástěnky UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Nástroje komunikace Firemní zpravodaj (časopis) + informace Public relations 1 Nástroje komunikace Firemní zpravodaj (časopis) + informace + posílení sounáležitosti - vyšší náklady Nástěnky + flexibilita + dostupnost + zájem - nutnost aktualizace UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Nástroje komunikace Korespondence + „osobní“ přístup + budování image Public relations 1 Nástroje komunikace Korespondence + „osobní“ přístup + budování image Porady + osobní kontakt + diskuse + zpětná vazba - nutnost dobré přípravy UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Nástroje komunikace Uvítací „balíček“ + informace pro nové zaměstnance Public relations 1 Nástroje komunikace Uvítací „balíček“ + informace pro nové zaměstnance + překonání počátečních „šumů“ + budování image Osobní komunikace managementu + osobní kontakt + možnost „vyříkat si věci“ + metoda „otevřených dveří“ - časová náročnost - formální přístup UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Nástroje komunikace Intranet + flexibilita Public relations 1 Nástroje komunikace Intranet + flexibilita + „poradce“ (návody, směrnice) + zpětná vazba - dostupnost UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Firemní zpravodaj Účinný nástroj firemní komunikace Public relations 1 Firemní zpravodaj Účinný nástroj firemní komunikace Nositel firemní kultury Podporuje sounáležitost zaměstnanců s firmou Umožňuje aktivní zapojení zaměstnanců Oceňuje nejlepší zaměstnance Ovlivňuje širší sociální okolí Motivuje zaměstnance Buduje image firmy UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Firemní zpravodaj Informace managementu Praktická sdělení Public relations 1 Firemní zpravodaj Informace managementu Praktická sdělení Úspěchy firmy, růst firmy Odborné informace z oboru, trendy Představení nových kolegů Informace o zaměstnaneckých výhodách Pochvalné dopisy zákazníků Narozeniny, významné události Ocenění nejlepších zaměstnanců, týmů Pozvánky na firemní akce Zábava, humor, „odlehčení“ UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Zlatý středník Soutěž o nejlepší firemní časopis Kritéria hodnocení: Public relations 1 Zlatý středník Soutěž o nejlepší firemní časopis Kritéria hodnocení: celkový dojem informační obsah zajímavost pro čtenáře vhodnost pro danou cílovou skupinu jednotný grafický styl účelnost a přehlednost kreativita obrazová výbava úroveň fotografií, ilustrací zdroj: www.istrategie.cz UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN

Proč to všechno? Zaměstnanci jsou prvními firemními zákazníky. Public relations 1 Proč to všechno? Zaměstnanci jsou prvními firemními zákazníky. Sebelepší externí komunikace nebude efektivní bez dobré interní komunikace. Budování image nejen u zaměstnanců, ale také v jejich širší sociální skupině. Dobří, loajální a zainteresovaní zaměstnanci jsou nejvyšší hodnotou firmy. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN